Jump to content
IGNORERAD

Närketräff eller


Nerike

Recommended Posts

Hej på er Alla!

Jag tänkte att det vore dags för en Närketräff.

 

Nu var det många år sedan jag fixa en Närketräff och det var den första MPR träffen och den var i feb. Det jag tänkte att fixa en ny Närketräff som den första var. 

 

Inga jävla sumobrottning så folk hamnar på sjukhus det var Närketräffen 2 men då var jag i Korat med baren jag hade köpt.

 

Jag har ett tänk som alla var och gillar den första MPR festen således även första Närketräffen kommer jag vara på denna fest vara festgeneral 

 

Tyvärr finns inte krogen som vi var på. Men jag har en ny krog som vill hjälpa oss dvs. Abonerat ingen kommer in utan vi från MPR. Då bowling kommer ingå så är barn välkomna dom får en egen bana som vanligt.

 

Vinnarna 1 samt 2 och 3  kommer få pris men jag släpper det reda Idag alla som är med kommer få nåt som minne från vår Närketräff. Ni som var med första gången var det en glaskägla men sådana kommer inte denna gång utan alla kommer få ett minne från Närketräffen. 

 

Tyvärr behöver jag ca 100 Pers. För att vi ska lyckas som första träffen. Självklart kommer det finnas karoeke eller vad heter samt så har vi fixat livemusik.

 

Denna gång kommer vi inte äta innan bowlingen utan vi vi bowlar som vanligt ja era olyckskorpar dom har en bar.

Sedan har jag fixat taxi tilll det nya stället för ofantliga dyra pengar om 15 kr per person.

 

Det jag vill veta finns det intresse för en reunien stavas kanske fel. Men det jag vill veta finns det intresse för att nästa fest eller vara med på andra riktiga MPR/Närketräff 

 

Vi börjar redan nu och festen kommer bli i feb 2024. Jag måste boka saker och måste veta om det finns intresse annars skiter jag i i att jobba på en fest som alla kommer prata om eller skriva om  i åratal som första träffen.

 

Obs. Jag fixade försa träffen inte andra träffen. Ni som var med ni vet.

 

Men nu tänker jag göra den riktiga Närketräff nummer 2 och den kommer bli i feb 2024, mina vänner om ni är är intresse träffa legender samt ha en jävligt rolig kväll så är ni välkomna. Obs. Skrev legender men det kommer legender från MPR och tyvärr är jag en liten sådan men om festen blir kommer jag självklart samt en massa legender från MPR historia det ska jag fixa som en av dom som kom från gamla TT

 

ingen anmälningsplikt men måste veta hur många är intresserad att komma till Örebro och ha jävligt kul.

 

Är det bara 60-70 personer finns ingen idé att jobba på det. Måste minst vara 100 Pers. Då har jag live samt karaoke för fri. Tänker inte lägga ut för er för att ha kul.  Jag fixar det billigaste för er att kul.

 

Skriv gärna vilka som kan tänka sig att komma. Örebroarna dom kommer självklart men dom måste anmäla sig som andra då krogen har ett stopp hit många dom får in. Men det fixar vi Örebroare för om ni vill fest så kallade Närke/MPR fest nummer 2 så fixar vi det    

 

  

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev rolba:

En tanke bara men är inte alla i Thailand i februari? 

kan även bli i Mars men ni kan komma med ett förslag vilket som skulle passa 

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Nerike:

ingen anmälningsplikt men måste veta hur många är intresserad

11 timmar sedan, skrev Nerike:

Örebroarna dom kommer självklart men dom måste anmäla sig som andra

Anmälan eller ej?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stoneys:

Anmälan eller ej?

Om det blir en träff bör alla som vill komma anmäla sig, men först vill jag vet om det finns intresse och att vi kan fylla upp krogen så att vi är ensamma dvs. MPR folk och inte annat folk som inte har med detta forum att göra 

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

100 pers låter ofantligt mycke det, är vi ens 50 aktiva på MPR med bihang 🫠

 

@Drivern hur många brukar det vara i götlaborg

 

@Gorocco hur många brukar sluta upp i den kungliga hufudstaden 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Undrar om inte träffen i Göteborg 2010 var den största

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT:s forumträff är väl den största...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

100 pers låter ofantligt mycke det, är vi ens 50 aktiva på MPR med bihang 🫠

 

@Drivern hur många brukar det vara i götlaborg

 

@Gorocco hur många brukar sluta upp i den kungliga hufudstaden 

 

enis

Tror att vi var över 100 personer första året på Stockholmsträffen vid Globen men åren efter har vi inte varit så många.

 

Stockholmsträffen ligger ju i juni, Göteborgsträffen i augusti, varför inte köra en sommarfest i juli utomhus i en park så slipper Nerike tänka på att boka lokal. Inget hindrar ju att man kan gå vidare och spela bowling eller bara gå på lokal efter - eller vid dåligt väder.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Gorocco:

Tror att vi var över 100 personer första året på Stockholmsträffen vid Globen men åren efter har vi inte varit så många.

 

Stockholmsträffen ligger ju i juni, Göteborgsträffen i augusti, varför inte köra en sommarfest i juli utomhus i en park så slipper Nerike tänka på att boka lokal. Inget hindrar ju att man kan gå vidare och spela bowling eller bara gå på lokal efter - eller vid dåligt väder.

Det riskerar bli som festival Sverige. Alla skulle ordna en festival. För många festivaler för få besökare. Konkurs.

 

Publiken blir bekvämare för varje år också, nån  ville flytta Stockholmsträffen till en bar på södermälarstrand.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 minuter sedan, skrev apknug:

Det riskerar bli som festival Sverige. Alla skulle ordna en festival. För många festivaler för få besökare. Konkurs.

 

Publiken blir bekvämare för varje år också, nån  ville flytta Stockholmsträffen till en bar på södermälarstrand.

Patricia? Där är det stor varning för katoyer och likasinnade!:rotfl:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev apknug:

Det riskerar bli som festival Sverige. Alla skulle ordna en festival. För många festivaler för få besökare. Konkurs.

 

Publiken blir bekvämare för varje år också, nån  ville flytta Stockholmsträffen till en bar på södermälarstrand.

Jag föreslog stranden nere vid Eriksdalsbadet, finns toa och två ölställen åxå!:buba:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev GreenValley:

Patricia? Där är det stor varning för katoyer och likasinnade!:rotfl:

 

Babsan bjuder in till skum-party.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi var väl 65 - 70 st. vid första Närketräffen men den var den första MPR träffen också och då var  vi inte så många medlemmar på MPR som idag.

 

Lokalen som jag hade tänkt har 80 st. sittplatser samt ligger centralt i Örebro City.
Att anordna en träff i en park har gjorts i Örebro, men det var inte många som dök upp kanske ett tio-tal personer.
 

Fördelen med att lägga den under vinterhalvåret är att vi kan erbjuda att paket med nöje och dryck, det behöver inte vara bowling men många kan spela det samt är ingen av oss här proffs på det.

 

Många tog med sig familjen under den helgen då träffen var, för att även kunna besöka Nordens största vattenland (Gustaviks), samt så blev det inte bara en MPR träff utan även ett familjenöje samtidigt.
 

Det är det vi vill få fram av Närketräffen, vi vill ha helheten så att många kan komma till träffen både singlar samt familjer .
Vi kommer inom kort att kunna erbjuda ett komplett förslag, vad träffen innehåller samt tider och även vad ni kan göra i Örebro under den tiden när ni är i  Örebro.

 

Mvh 
Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-05-25 at 12:49, skrev Gorocco:

Tror att vi var över 100 personer första året på Stockholmsträffen vid Globen men åren efter har vi inte varit så många.

 

Stockholmsträffen ligger ju i juni, Göteborgsträffen i augusti, varför inte köra en sommarfest i juli utomhus i en park så slipper Nerike tänka på att boka lokal. Inget hindrar ju att man kan gå vidare och spela bowling eller bara gå på lokal efter - eller vid dåligt väder.

Det var ca 130 på den Västgötaträffen alla barn inräknat.Träffen var ju för 13 år sedan så de siffrorna når vi inte längre pga barnen vuxit upp och har egna familjer,men kul skulle det varit.Scrollade igenom bifogade bilder och det är några som tyvärr inte finns med oss längre RIP.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...