Jump to content

Om denna klubb

En grupp för MPR-träffar av alla de slag.
  1. Vad är nytt i denna grupp
  2. satans fint de ser ut här öser de ned.. ha de bra!
  3. Ha det trevligt. Kul att ni håller på Traditionerna
  4. Klart vi kör. Jag vet att jag har varit ganska inaktiv här men vi kommer ett gäng idag! Jag tar med kol och musik. Så det bara att komma.
  5. Blir denna träffa av i morgon ? har inte hört så mycket.
  6. Krockar ju tyvärr med tävlingen på Tierp
  7. Alltid lika trevligt att träffa mpr kompisar
  8. Har inte varit på denna träff på många år tror sist var 2017 har alltid varit på min jobb helg men detta år ledig så vi kommer jag och sonen 🍻
  9. Härligt 😀😀😀🇸🇪🇹🇭🇸🇪🇹🇭🙏🙏
  10. Har haft fullt upp och glömt bort därför kom tråden upp väldigt sent men hoppas på träffa många av er på festen.
  11. När: Lördagen den 6:e juni 2025 Var: På ängen mellan T-banestationerna Blåsut och Skärmarbrink, samma som förgående år. Tid: Officiellt från 12.01 men vi brukar vara där tidigare. Ta med: Egen dricka, egen mat, något att sitta på och ett strålande humör. Pris: Gratis Vägbeskrivning till ängen i bilden nedan från tre tunnelbanestationer i närheten: Att hitta och ta sig hit är lätt och närmsta tunnelbana är T-banestation Skärmarbrink eller Blåsut, dit tunnelbanans gröna linje 17 eller 18 går. Man kan även promenera från Globen eller Gullmarsplan som både har T-bana, tvärbana (spårvagn, kallas den i Götet) och bussar. Kommer man med bil så kan man närmast parkera på Blåsutvägen, Pastellvägen eller Arkadvägen. Det är numera avgiftsbelagt, vet inte om det gäller helger och till vilket pris. På plats kommer grillar och kol att finnas och vatten och tvål för att tvätta händer. Sopsäckar för skräp och burkar kommer också att finnas, använd dem. Mer information och bilder finns också i de gamla trådarna från 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2022, 2023 och 2024. 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2022 2023 2024 2025 Anmäl er gärna i tråden så vi kan planera för hur många vi blir.
  12. soi covboy

    Mpr träff

    Blir det någon mpr träff i Stockholm i juni???
  13. 8 augusti är det dax för Västgötaträff som vanligt på Nya Varvet vid 16.00.Om frågor på det så ring mig gärna 0706 589685.Om ni har priser till lotteriet så tas de gärna emot!
  14. Drivern

    Västgötaträff -25

    Västgötaträffen -26 går av stapeln,som vanligt på Nya Varvet lördagen 8 augusti.Om frågor på det så ring mig gärna på 0706 589685.
  15. Årets träff går av stapeln 9 augusti,som tidigare vid Nya Varvet.Finns 10 dubbelrum bokade i mitt namn(Kent)på Dockyard 8-10/8,ring hotellet(031 3204223) och boka en eller två nätter,pris/natt 1877.-
  16.  
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...