Jump to content
IGNORERAD

Min träff i Stockholmi


gst

Recommended Posts

Tänkte åka till Stockholm i mellandagarna. Min fru vill gärna gå i affärer, men inte jag. Någon som vill ta hand om antigen min fru, eller mig, eller båda två?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte, bestäm något datum och plats där vi kan svamla lite före

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev husse:

Varför inte, bestäm något datum och plats där vi kan svamla lite före

Lutar väl åt att vi åker ner 26e eller 27e och stannar två nätter så att det blir en heldag i Stockholm. Exakta datum när det närmar sig. On vill ut på mellandagsrea :( Gick runt med henne i Stockholm i somras, och gör helst inte om det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev gst:

Lutar väl åt att vi åker ner 26e eller 27e och stannar två nätter så att det blir en heldag i Stockholm. Exakta datum när det närmar sig. On vill ut på mellandagsrea :( Gick runt med henne i Stockholm i somras, och gör helst inte om det :)

Lucky Luke som bor nära min verkstad tar dig gärna hit och bjuder på fikabullar, kaffe har jag! (och svetskurs) :) Ser gärna Husse åxå!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om vi är i Stockholm då eller i vårt hus i Skåne. Får se närmare. Annars hänger jag gärna på

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Vet inte om vi är i Stockholm då eller i vårt hus i Skåne. Får se närmare. Annars hänger jag gärna på

Var i Skåne har ni ert hus?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jive:

Var i Skåne har ni ert hus?

Strax utanför Landskrona. Flyttar ner nästa sommar och bor där 6 mån om året och 6 mån i Thailand

1 minut sedan, skrev måne:

På gräddhylan naturligtvis 😋

hyllan

Snarare "myllan"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Lucky Luke som bor nära min verkstad tar dig gärna hit och bjuder på fikabullar, kaffe har jag! (och svetskurs) :) Ser gärna Husse åxå!

Kommer om du har pilsner 😄 Svetsa behöver jag inte lära mig, har haft licens på gas och pinne till skillnad mot andra höns i sveriges riksdag 🤣

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev husse:

Kommer om du har pilsner 😄 Svetsa behöver jag inte lära mig, har haft licens på gas och pinne till skillnad mot andra höns i sveriges riksdag 🤣

Pilsner fixar jag lätt!:drunk:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On 2021-11-13 at 16:50, skrev audirs2:

Pilsner fixar jag lätt!:drunk:

Hur blire nu då ? när Luke flytt fältet ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-11-12 at 21:40, skrev gst:

Tänkte åka till Stockholm i mellandagarna. Min fru vill gärna gå i affärer, men inte jag. Någon som vill ta hand om antigen min fru, eller mig, eller båda två?

 

Undvik BirgerJarls gatan speciellt nr 5, kan bli onödigt dyrt (Louis Vuitton)...

"Been there, done that"

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Undvik BirgerJarls gatan speciellt nr 5, kan bli onödigt dyrt (Louis Vuitton)...

"Been there, done that"

 

 

MVH

Det är nog dit hon vill :)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev gst:

Det är nog dit hon vill :)

Det är hon säkert värd (det var/är min kära), dags att du börjar spara!

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

Det är hon säkert värd (det min kära), dags att du börjar spara!

 

MVH

Hon får använda sina egna pengar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på utökad smitta, och att min syster är 82 år, blir det nu trolígen så att vi bor på hotell när vi kommer ner

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Som ni förhoppningsvis förstått, blir det ingen Stockholmaresa pga av rådande pandemisitiuation. Vi får ses en annan gång. Har ingen lust att åka till Stockholm och vara 4vungen att använda munskydd så snart jag åker tunnelbana. Dessutom är som sagt min syster 82 år, och olämpligt att träffa henne efter att ha varit ute i "svängen"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev gst:

Som ni förhoppningsvis förstått, blir det ingen Stockholmaresa pga av rådande pandemisitiuation. Vi får ses en annan gång. Har ingen lust att åka till Stockholm och vara 4vungen att använda munskydd så snart jag åker tunnelbana. Dessutom är som sagt min syster 82 år, och olämpligt att träffa henne efter att ha varit ute i "svängen"

Va synd, hade gärna träffat dig igen!🥴

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok det råkade bli en miniträff i lördags, vi blev 4-5 eller 6 st och hade kul

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
30 minuter sedan, skrev husse:

Ok det råkade bli en miniträff i lördags, vi blev 4-5 eller 6 st och hade kul

 

Vi var 5 pers......

Du, jag, bror, frugan och Cissi.......❤️

Räknar man Cissis tveksamma avkomma Lukas, som vart där en kort stund, så var vi 6 pers.....:giggle:

Att jag skriver "Cissis tveksamma avkomma", så beror det på att Lukas är så lik pappa Björn att det är svårt att begripa hur Cissi kan vara inblandad överhuvudtaget i graviditeten.......:giggle:

Jämför det lite som när Maria födde Jesus fast tvärtom......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Vi var 5 pers......

Du, jag, bror, frugan och Cissi.......❤️

Räknar man Cissis tveksamma avkomma Lukas, som vart där en kort stund, så var vi 6 pers.....:giggle:

Att jag skriver "Cissis tveksamma avkomma", så beror det på att Lukas är så lik pappa Björn att det är svårt att begripa hur Cissi kan vara inblandad överhuvudtaget i graviditeten.......:giggle:

Jämför det lite som när Maria födde Jesus fast tvärtom......:rotfl:

Joo det va lärlingen lukas som dök upp och försvann 🤠

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...