Jump to content
IGNORERAD

Annandagsträffen 2021?


sarne

Recommended Posts

Första träffen här i Udon Thani var 2008. Sedan dess har träffen arrangerats varje år fram till ifjol. Då kom covid! 

 

Min fråga är nu: Är det några som planerar komma hit till Udon Thani till Annandagsträff iår? 

 

Annars blir det en julfest med oss lokalboende och så shoppar vi loss, köper förbrukningsvaror till barnhemmet som vanligt 28/12. 

 

/Sarne

 

Annandagsträffen 2011 (1).jpg

Attackstyrkan.jpg

Buffen.jpg

IMGP0732.JPG

IMGP0750.JPG

IMGP0754.JPG

IMGP1802.JPG

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vi inte ha en annandagsfest i slutet av januari, då planerar jag ett besök i Udon ?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, husse said:

Kan vi inte ha en annandagsfest i slutet av januari, då planerar jag ett besök i Udon ?

Det blir garanterat fest när du kommer, vi får se vad vi skall kalla den 😉. Förslag?

 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev sarne:

Det blir garanterat fest när du kommer, vi får se vad vi skall kalla den 😉. Förslag?

 

En annan dags träff 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det är nu. Kommer det att ta tid innan vi kan träffas. Kanske aldrig.  Tråkigt men så är det. Livet måste gå vidare ändå. Men Sarne behövs en slant så hjälper jag självklart till. Allt för barnhemmet

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej J K.

Vi sågs ju på en MPR-träff, men just nu är jag osäker på om det var i Göteborg eller Stockholm.

Livet består av med och motgångar och dom senare brukar lämna ett tomrum efter sig.

Om jag förstår det rätt, har du drabbats av ett tomrum, och då brukar man se det mesta i svart.

Som du skriver så måste livet gå vidare, det gäller bara att hitta en ny färdriktning, men kanske ett öppet forum som detta inte är den mest lämpade stället att söka på.

Oavsett vart din livsvandring fortsätter, hoppas jag att vi ses igen,kanske en MPR-träff.

Hoppas du repar mod, och hittar tillbaka till livsglädjen!

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev sarne:

Det blir garanterat fest när du kommer, vi får se vad vi skall kalla den 😉. Förslag?

 

Vi kanske kan ta det en onsdagsträff, har inte koll på vilka onsdagar det är

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev born41:

Hej J K.

Vi sågs ju på en MPR-träff, men just nu är jag osäker på om det var i Göteborg eller Stockholm.

Livet består av med och motgångar och dom senare brukar lämna ett tomrum efter sig.

Om jag förstår det rätt, har du drabbats av ett tomrum, och då brukar man se det mesta i svart.

Som du skriver så måste livet gå vidare, det gäller bara att hitta en ny färdriktning, men kanske ett öppet forum som detta inte är den mest lämpade stället att söka på.

Oavsett vart din livsvandring fortsätter, hoppas jag att vi ses igen,kanske en MPR-träff.

Hoppas du repar mod, och hittar tillbaka till livsglädjen!

 

Born41

Tack för dom vänliga orden. Ett tomrum kanske är rätt benämning vad vet jag. Allt är egentligen kanon utom en viktig sak. Min frihet. Vi har blivit fråntagna vår fulla frihet. 

Jag stannar där idag

Ps Det var inte meningen att vara så negativ. För barnhemmet behöver vår hjälp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Min slutsats efter att den här tråden funnits i två veckor är att inga tillresande från Sverige denna jul. Vi ordnar då en fest för oss helårsboende plus de klimatflyktingar som kommit-kommer.  

Traditionell Annandagsfest hoppas jag kan återupptas 2022.

 

Redovisning av insamlingen till barnhemmet kommer vid årsskiftet i samma tråd som inköp, leverans av varor till barnen.  

 

Ni som vill skänka en slant till jul kan Swisha/Promtpay eller överföra till bankkonto i Sverige eller Thailand, se nedan.

 

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt lilla bidrag kommer snart till Barnen på barnhemmet. Hoppas allt är bra med dig Sarne. Du gör ett kanonjobb. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-11-20 at 15:37, skrev John Khonken:

Mitt lilla bidrag kommer snart till Barnen på barnhemmet. Hoppas allt är bra med dig Sarne. Du gör ett kanonjobb. 

Gissar att ditt bidrag är märkt John Håkan S. Stort tack, lovar att vi skall göra vårt bästa för pengarna. 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Jag har i flera år skänkt pengar till barnhemmet både privat och genom mina fester.

Förra året valde jag att skänka pengarna till en annan organisation.

Att jag gjorde det valet var att barnhemmet får ju ett litet statligt stöd så dom ej svälter ihjäl.

Pandemin går ju vidare och uppdaterar sig med mutationer och lär väl hålla på 3-4 år till.

Men här hemma på Bohusläns Hawaii har vi haft vår årliga fest.

Och detta året har jag beslutat att återgå till att skänka pengarna till barnhemmet.

Så jag har nu skänkt 4.000 kr via Swish till Sarne som gör ett fantastiskt jobb.

Tyvärr gör ju restriktionerna att jag ej kan vara på plats. 

Men jag vet att ni underbara människor där i fina Udon Thani fixar det bästa för barnhemmet.

Hoppas jag kan vara med nästa år.

PS: Dumstruten hälsar :D 

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev PeterDahlin:

Hej! Jag har i flera år skänkt pengar till barnhemmet både privat och genom mina fester.

Förra året valde jag att skänka pengarna till en annan organisation.

Att jag gjorde det valet var att barnhemmet får ju ett litet statligt stöd så dom ej svälter ihjäl.

Pandemin går ju vidare och uppdaterar sig med mutationer och lär väl hålla på 3-4 år till.

Men här hemma på Bohusläns Hawaii har vi haft vår årliga fest.

Och detta året har jag beslutat att återgå till att skänka pengarna till barnhemmet.

Så jag har nu skänkt 4.000 kr via Swish till Sarne som gör ett fantastiskt jobb.

Tyvärr gör ju restriktionerna att jag ej kan vara på plats. 

Men jag vet att ni underbara människor där i fina Udon Thani fixar det bästa för barnhemmet.

Hoppas jag kan vara med nästa år.

PS: Dumstruten hälsar :D 

Stort Tack Peter, pengarna har landat på kontot. Vi ser fram emot Annandagsträffen 2022.

 

/Udongänget gm Sarne  

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev sarne:

Stort Tack Peter, pengarna har landat på kontot. Vi ser fram emot Annandagsträffen 2022.

 

/Udongänget gm Sarne  

Hoppas och tror på detta! Detta känns så bra när jag själv varit med.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ingen träff i Uppsala detta år men jag har 2 lottringar kvar.

Jag köper alla själv och skänker behållningen till barnhemmet och fördelen då är att jag är garanterad vinst 😀

 

Hoppas också på 2022 🖕

 

 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls.

Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Blev ingen träff i Uppsala detta år men jag har 2 lottringar kvar.

Jag köper alla själv och skänker behållningen till barnhemmet och fördelen då är att jag är garanterad vinst 😀

 

Hoppas också på 2022 🖕

 

 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls.

Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Stort Tack Kenneth. 

Rationellt gjort, enkelt att sälja lotterna och du får som sagt garanterad vinst :-)

2022 kör vi igen! 

 

Udongänget gm Sarne 

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev sarne:

Stort Tack Kenneth. 

Rationellt gjort, enkelt att sälja lotterna och du får som sagt garanterad vinst :-)

2022 kör vi igen! 

 

Udongänget gm Sarne 

Sicken jäkla tur man har🙂  Tänka sig att just i år var högsta vinsten på lotteriet en flygbiljett till Thailand i bizzklasse med Luftwaffe 👍

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...