Jump to content
Gorocco

6:e Stockholmsträffen, lördagen den 9:e juni 2018

Recommended Posts

Herr Chang

Jag har tidigare köpt tågbiljett och bokat två nätter på Globen. Är det någon som är sugen på förfest på fredagskvällen?

Detta var en implicit anmälan till lördagen om det nu inte framgick riktigt :( 

Herr Chang har talat.

• Ge karma 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kötthandlarn

Ja, man är ju redan anmäld i förra årets tråd men rätt skall vara rätt, så anmäler mig i den officiella tråden.....

Väl mött.....:thumbsup:

• Ge karma 8
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam kaeng

Jag kommer!

Skall bli skoj att tjöta lite med alla igen och svinga en bägare eller två.

• Ge karma 8
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618

Ska fråga HSB men hon är i Thailand just nu 😀😁😁

• Ge karma 7
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
husse

Hotell är bokat från fredag, men spårvagnen hoppar jag, den är ändå alltid försenad så lika bra att ta bilen.

Så krita upp Lynn och mig, och en fredagspilsner rinner alltid ner 🤑

• Ge karma 8

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
John Khonken

Som alltid dyker vi upp

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
soi covboy

ska försöka att komma på fredagen . men på lördagen  måste jag fixa dotterns student skiva

• Ge karma 2
  • Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
HajKaj

MLS jobbar och det gör jag med. Men kommer förbi en sväng för att leverera till Björn.

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
PeterDahlin

Jag kommer!

Väntar ivrigt på BMS anmälningslista också

• Ge karma 3
  • Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stefan

Vi tänkte komma, men frugan måste jobba. Dock tycker hon det är helt OK att jag åker själv, för MPR-folk kan man ju lita på, hon har ju träffat flera av dessa trevliga människor! 

Jag kostar dock inte på mig 1700 kr för en natt på Globen hotell, så det får bli sista tåget tillbaka till Nyköping. Eller som i min ungdom, sova under en parkbänk för att ta ett lämpligt morgontåg tillbaka!
Skulle någon ha en plats över i ett hörn i ett garage eller i förråd är jag intresserad!

//S

• Ge karma 6
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Herr Chang
1 hour ago, Stefan said:

Vi tänkte komma, men frugan måste jobba. Dock tycker hon det är helt OK att jag åker själv, för MPR-folk kan man ju lita på, hon har ju träffat flera av dessa trevliga människor! 

Jag kostar dock inte på mig 1700 kr för en natt på Globen hotell, så det får bli sista tåget tillbaka till Nyköping. Eller som i min ungdom, sova under en parkbänk för att ta ett lämpligt morgontåg tillbaka!
Skulle någon ha en plats över i ett hörn i ett garage eller i förråd är jag intresserad!

//S

Hej Stefan,

1700 kronor låter mycket... jag har själv bokat rum för cirka 1100 kronor. Men det beror väl mycket på hur längt i förväg man bokar.

Herr Chang har talat.

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Herr Chang
1 hour ago, Stefan said:

//S

Hej Stefan,

1700 kronor låter mycket... jag har själv bokat rum för cirka 1100 kronor. Men det beror väl mycket på hur längt i förväg man bokar.

Herr Chang har talat.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stefan
Precis nyss, skrev Herr Chang:

Hej Stefan,

Herr Chang har talat.

Jo, så är det nog! Försökte boka ikväll, det billigaste vart 1690 för en natt på globen. Ska vi dela på rummet? Jag snarkar bara lite!

//S

• Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy