Jump to content
IGNORERAD

AW i Naklua 23 dec - PÅ RIKTIGT


Bibben

Recommended Posts

13 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni vill ju också göra han till en skröna eller ha nån att mobba. Ni är ett jäng som gillar att mobba människor och tycka att ni är bra. Huva

Om nu inte BTT vill bli "mobbad" så kanske han skulle låta bli att åter igen kör igång sina bluffträffar i samma stil som alltid.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • Soengsang

    31

  • Boa52

    19

  • Mankan

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 timmar sedan, skrev Tommy:

Hur många trodde på Trump...

handen.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu läser ju du och tolkar ungefär som fan läser bibeln.

 

Jag har aldrig skrivit att jag medvetet haft sex med underåriga eller drogat tjejer för att ha sex med dom.

 

Och det där med att supa mellan lektionerna var enbart en skröna eller som Donald Trump skulle uttryckt det, Omkädningsrumsjargong.

 

Dessutom har jag aldrig smitit från en nota eller lurat nån annan att betala.

 

Så dina insinuationer faller platt till marken.

 

Vore ju klädsamt om du hade klara bevis innan du anklagar folk för allehanda ting.

 

Tycker nästan att ditt inlägg vore värt en tids avstängning.

 

BTT

Så du har betalat taxinotan ni skulle ha delat när du var i Göteborg då? Det var nytt för mej, när skedde det?

Förlåt för den lilla delen då, resten av mina påståenden har du bekräftat själv, flera gånger.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

Ja, jag ska rensa ordentligt i denna tråd när vi installerat oss i Pattaya, just nu är det lite hektiskt.

 

Ni får väl passa på och ha roligt så länge det varar :)

 

Herr Chang har talat.

Jag har bestämt för mej att det finns många saker att göra som är roligare i Pattaya, än att radera i trådar...

Men var och en gör som han vill!

Ha så kul nu!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

Ja, jag ska rensa ordentligt i denna tråd när vi installerat oss i Pattaya, just nu är det lite hektiskt.

 

Ni får väl passa på och ha roligt så länge det varar :)

 

Herr Chang har talat.

Hoppas du är nyckter när du ska " rensa " att det är hektiskt har vi sett sen har vi olika saker som gör att det blir hektiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Så du har betalat taxinotan ni skulle ha delat när du var i Göteborg då? Det var nytt för mej, när skedde det?

Förlåt för den lilla delen då, resten av mina påståenden har du bekräftat själv, flera gånger.

 

MVH Tommy

Länk till det som alla skriver det han bekräftat

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Länk till det som alla skriver det han bekräftat

 

Hahha sk folk leta upp gammalt skit från den stjärnan, för att behaga dig, hade du hängt med lite så hade du vetat.

 

Detta sträcker sig tillbaka till 2002-2003 då han började ljuga på TT.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Länk till det som alla skriver det han bekräftat

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att hålla fingrarna i från brännvinsdunken!!!!!!!

Avdelning kasta spjut i radhus eller vad det heter........:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev B747:

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att hålla fingrarna i från brännvinsdunken!!!!!!!

Avdelning kasta spjut i radhus eller vad det heter........:big_smile:

Blev inte du utkastad ikväll från krogen, fyll gubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev B747:

Tänk att det ska vara så förbannat svårt att hålla fingrarna i från brännvinsdunken!!!!!!!

Avdelning kasta spjut i radhus eller vad det heter........:big_smile:

Blev inte du utkastad ikväll från krogen, fyll gubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Blev inte du utkastad ikväll från krogen, fyll gubbe

Nej.Jag åt julbord och gick hem för att gå på sängen en stund.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Nej.Jag åt julbord och gick hem för att gå på sängen en stund.

 

1 minut sedan, skrev B747:

Nej.Jag åt julbord och gick hem för att gå på sängen en stund.

Hörde en annan förklaring på ditt sänggående, sov gott på dej

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

 

Hörde en annan förklaring på ditt sänggående, sov gott på dej

Tro inte allt du hör herr Boa.Jag sitter nog uppe ett tag till innan jag går på sängen,och då kan det nog bli att sova den drucknes sömn he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Hörde en annan förklaring på ditt sänggående, sov gott på dej

Här händer inget roligt boa är inte i dunken

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Vilka är ni och vem är det som är mobbad?

Vilka ni är får du tänka ut själv,jag tror att du klarar det.

Vem som är mobbad, ja kanske ständigt trakasserad är ett bättre ord. Oberoende av vad vederbörande skriver är de en flock hyenor som väntar.

 

Tre ex av dom ständigt trakasserade är ju IL,Boa och btt.

 

Är det svårt för dig att se det?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Skrev fel.

 

Följande är anmälda:

 

BTT

 

Irene

 

Wuthai

 

BTT



Kanske BTT kommer också.
Blir kul.
3x BTT
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev kalasbullen:

ständigt trakasserade

:waaaht::huh:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kalasbullen:

Vilka ni är får du tänka ut själv,jag tror att du klarar det.

Vem som är mobbad, ja kanske ständigt trakasserad är ett bättre ord. Oberoende av vad vederbörande skriver är de en flock hyenor som väntar.

 

Tre ex av dom ständigt trakasserade är ju IL,Boa och btt.

 

Är det svårt för dig att se det?

Helt rätt av dej men det tycker inte gubbarna dom gör alldrig nåt fel. Sen skriver jag så att jag ska få mothugg kanske inte bli mobbad, A skit jag klarar av

 dumma gubbars skit skriverier, läsTuristen, Tallviking, Börje 222 herregud vilka tokiga människor, vilka åsikter oj oj

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kalasbullen:

Vilka ni är får du tänka ut själv,jag tror att du klarar det.

Vem som är mobbad, ja kanske ständigt trakasserad är ett bättre ord. Oberoende av vad vederbörande skriver är de en flock hyenor som väntar.

 

Tre ex av dom ständigt trakasserade är ju IL,Boa och btt.

 

Är det svårt för dig att se det?

 

Den här flocken du nämner består av många olika individer. Du tror inte att dessa tre du rabblar upp på ett eller annat sätt själva provocerar fram dessa reaktioner ifrån denna "flock" som består flera av varandra helt oberoende individer? Fan, om nu någon eller några håller med dig och spinner vidare på det inlägg du skrev till mig, är det då mobbing och trakasserier eller är det en reaktion på något som jag själv skrivit? 

 

Det är nog fan bara i kränkthetens högborg Sverige som någon ens kan få för sig att de som trollar, ljuger,  är stora i käften och är allmänt otrevliga kan anses vara mobbade när folk ger dom svar på tal. 

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Den här flocken du nämner består av många olika individer. Du tror inte att dessa tre du rabblar upp på ett eller annat sätt själva provocerar fram dessa reaktioner ifrån denna "flock" som består flera av varandra helt oberoende individer? Fan, om nu någon eller några håller med dig och spinner vidare på det inlägg du skrev till mig, är det då mobbing och trakasserier eller är det en reaktion på något som jag själv skrivit? äften ibland

 

Det är nog fan bara i kränkthetens högborg Sverige som någon ens kan få för sig att de som trollar, ljuger,  är stora i käften och är allmänt otrevliga kan anses vara mobbade när folk ger dom svar på tal. 

Jo det har dom säker gjort.

 

Det beror ju helt på vad som skrivs,det förstår ju du med.

 

Vi är nog alla stora i käften ibland, Även du.

 

 

 

Var det svårt för dig att se min fråga till dig i förra inlägget?

Ändrades av kalasbullen
Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Den här flocken du nämner består av många olika individer. Du tror inte att dessa tre du rabblar upp på ett eller annat sätt själva provocerar fram dessa reaktioner ifrån denna "flock" som består flera av varandra helt oberoende individer? Fan, om nu någon eller några håller med dig och spinner vidare på det inlägg du skrev till mig, är det då mobbing och trakasserier eller är det en reaktion på något som jag själv skrivit? 

 

Det är nog fan bara i kränkthetens högborg Sverige som någon ens kan få för sig att de som trollar, ljuger,  är stora i käften och är allmänt otrevliga kan anses vara mobbade när folk ger dom svar på tal. 

Jag tar det när jag skriver som jag gör, men BTT, Il behöver bara skriva Hej så hugger ni som idi*t gubbar

med fingret en cm ovanför tangentbordet

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag tar det när jag skriver som jag gör, men BTT, Il behöver bara skriva Hej så hugger ni som idi*t gubbar

med fingret en cm ovanför tangentbordet

 

Tja, har man svårt för de som briljerar med underåriga och även drogar damer etc etc.

 

Had du känt till hans historia av svammel så kanske även du fattat!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

 

Tja, har man svårt för de som briljerar med underåriga och även drogar damer etc etc.

 

Had du känt till hans historia av svammel så kanske även du fattat!

Det fanns faktiskt en tid då han även deltog i de allsvenska diskussionerna men den tiden är tydligen förbi :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev kalasbullen:

Jo det har dom säker gjort.

 

Det beror ju helt på vad som skrivs,det förstår ju du med.

 

Vi är nog alla stora i käften ibland, Även du.

 

 

 

Var det svårt för dig att se min fråga till dig i förra inlägget?

 

Svårt för mig att se frågan? Är det svårt för dig att se mitt svar? Någon som ständigt sticker ut hakan hur mycket verbalt stryk han än får är inget offer det är synd om utan en provokatör som tycker om att jävlas med folk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...