Jump to content
IGNORERAD

AW i Naklua 23 dec - PÅ RIKTIGT


Bibben

Recommended Posts

Bibben & HC bjuder in till AW i Naklua den 23 december klockan 15.00 på Barracuda Bar.

 

 

Barracuda Bar
157/132 - 133 M. 5 Pattaya - Naklua Road Nongprue Banglamung
Chonburi 20150 Thailand
 

http://www.barracudabar-Pattaya.com/How-to-find-us/3137

https://www.facebook.com/barracudapattayaTH/

 

 

Vi är väl där några timmar, fram till kvällen, då vi drar tillbaka till civilisationen.

 

Väl mött

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • Soengsang

    31

  • Boa52

    19

  • Mankan

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

15 minuter sedan, skrev Pingislover:

Kan det bli Nakluas största forumträff :39:

 

Helt klart, senaste (största)träffen var ju när Fritz irrade runt(med framgång) i Naklua! :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan nog ta mig dit och smygfota......

Är i byn, så jag kanske dyker upp..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle varit någon dag tidigare, då hade jag nog kommit. 23 är väldigt osäkert :(

Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen bra timing tyvärr ,har ingen tid över för den träffen,måste förbereda för julaftonträffen dagen därpå. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske man ska dra ifrån obygden och komma till denna stora träff.

Skulle vara kul och träffa er, sätt upp mig och tant.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

någon dag innan hade fungerat, nu flyger vi upp till Udon den 23:e på fm.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
14 timmar sedan, skrev ellim63:

 

Helt klart, senaste (största)träffen var ju när Fritz irrade runt(med framgång) i Naklua! :wai:

 

Framgång vet jag inte.

 

Fritz gör sig nog bäst i området kring south Pattaya Road och soi Bukhaow.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
15 timmar sedan, skrev frason:

Kommer BTT?

 

Tyvärr inte.

 

Är tillbaka nästa år i november och då kommer den största forumträffen att gå av stapeln.

 

Jag kommer framöver att lägga in anmälningstrådar och information om var festen kommer att hållas.

 

Mama har tyvärr flyttat eller slagit igen sin lilla butik och seven eleven butiken vid soi Potisarn har ju oxå slagit igen så ny plats får hittas men det ska nog ordnas.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tyvärr inte.

 

Är tillbaka nästa år i november och då kommer den största forumträffen att gå av stapeln.

 

Jag kommer framöver att lägga in anmälningstrådar och information om var festen kommer att hållas.

 

Mama har tyvärr flyttat eller slagit igen sin lilla butik och seven eleven butiken vid soi Potisarn har ju oxå slagit igen så ny plats får hittas men det ska nog ordnas.

 

BTT

:rotfl::rotfl::rotfl:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tyvärr inte.

 

Är tillbaka nästa år i november och då kommer den största forumträffen att gå av stapeln.

 

Jag kommer framöver att lägga in anmälningstrådar och information om var festen kommer att hållas.

 

Mama har tyvärr flyttat eller slagit igen sin lilla butik och seven eleven butiken vid soi Potisarn har ju oxå slagit igen så ny plats får hittas men det ska nog ordnas.

 

BTT

:rotfl:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tyvärr inte.

 

Är tillbaka nästa år i november och då kommer den största forumträffen att gå av stapeln.

 

Jag kommer framöver att lägga in anmälningstrådar och information om var festen kommer att hållas.

 

Mama har tyvärr flyttat eller slagit igen sin lilla butik och seven eleven butiken vid soi Potisarn har ju oxå slagit igen så ny plats får hittas men det ska nog ordnas.

 

BTT

Då har du mycket tid att planera en ursäkt för att du inte kan deltaga på "festen"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 minuter sedan, skrev uptoyou:

:rotfl:

 

Skrattar bäst som skrattar sist som man brukar säga.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Då har du mycket tid att planera en ursäkt för att du inte kan deltaga på "festen"

 

Nja om man har laga förfall en eller två gånger är väl ok men tre gånger på raken kanske är lite misstänkt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja om man har laga förfall en eller två gånger är väl ok men tre gånger på raken kanske är lite misstänkt.

 

BTT

 

Endast akut magsår på planet dit är laga förfall!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skrattar bäst som skrattar sist som man brukar säga.

 

BTT

Det måste var du i så fall för du blåser ju alla på dina träffar, gång efter gång :waaaht:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tyvärr inte.

 

Är tillbaka nästa år i november och då kommer den största forumträffen att gå av stapeln.

 

Jag kommer framöver att lägga in anmälningstrådar och information om var festen kommer att hållas.

 

Mama har tyvärr flyttat eller slagit igen sin lilla butik och seven eleven butiken vid soi Potisarn har ju oxå slagit igen så ny plats får hittas men det ska nog ordnas.

 

BTT

 

Du tycker inte det blir enformigt att försöka köra samma misslyckade trolltrick hela tiden? Att läsa dina forumträffstrådar är ungefär lika spännande som att titta på en trollkarl som efter femtielfte försöket ännu inte lyckats fått ut kaninfan ur hatten :rolleyes: 

 

Kanske dags att försöka hitta på något annat att fantisera om! 

Ändrades av Raggmunken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...