Jump to content
IGNORERAD

AW i Naklua 23 dec - PÅ RIKTIGT


Bibben

Recommended Posts

  • Svar 239
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    32

  • Soengsang

    31

  • Boa52

    19

  • Mankan

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev biker:

Verkar som att det går ut på tala om vem som INTE kan komma?

Vem är det inte som kan komma som gör dig så upprörd?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vem är det inte som kan komma som gör dig så upprörd?

 

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vem är det inte som kan komma som gör dig så upprörd?

Det är verkligen ingen som som gör mig upprörd över att de inte kan komma,

Men att man måste kommentera diverse orsaker till att man inte kommer?

Som om att kalaset blir sämre utan vederbörandes värvaro-

är av avgörande betydelse för sammankomsten. 

Tror tyvärr att man överdriver betydelden av ens egen värvaro.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev biker:

 

Det är verkligen ingen som som gör mig upprörd över att de inte kan komma,

Men att man måste kommentera diverse orsaker till att man inte kommer?

Som om att kalaset blir sämre utan vederbörandes värvaro-

är av avgörande betydelse för sammankomsten. 

Tror tyvärr att man överdriver betydelden av ens egen värvaro.

 

 

 

Ok, du kommer över det :)

Jag funderar mer på varför du trycker på V istället för N, de tangenterna sitter ju inte ens bredvid varandra, D och S förstår jag.

 

Men en sak är nog säker BTT kommer inte, sen återstår det att se om han kopierar kalaset?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

 

Ok, du kommer över det :)

Jag funderar mer på varför du trycker på V istället för N, de tangenterna sitter ju inte ens bredvid varandra, D och S förstår jag.

 

Men en sak är nog säker BTT kommer inte, sen återstår det att se om han kopierar kalaset?

Fattar nada av vad du skriver. M;en skit i vad jag skriver, BTT har jag träffar IRL- Han är mera på riktigkt än både du och jag.

Det är mera andra typer jag hänger upp mig på- Besserwissers som inte har en aning. Tråkigt och tragiikt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev biker:

Fattar nada av vad du skriver. M;en skit i vad jag skriver, BTT har jag träffar IRL- Han är mera på riktigkt än både du och jag.

Det är mera andra typer jag hänger upp mig på- Besserwissers som inte har en aning. Tråkigt och tragiikt. 

Nu trycker du på i istället för s....

 

Luktat på korken idag :)

 

Ang BTT får du tala för dig själv, han är inte mer än ett tragiskt troll i mina ögon..... när han åkte Rigafärja hem frånThailand är en klassiker, men visst han existerar säkert i verkligheten, är ju fler som har träffat han....men ingen lär träffa han i Thailand i tex Naklua :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Nu trycker du på i istället för s....

 

Luktat på korken idag :)

 

Ang BTT får du tala för dig själv, han är inte mer än ett tragiskt troll i mina ögon..... när han åkte Rigafärja hem frånThailand är en klassiker, men visst han existerar säkert i verkligheten, är ju fler som har träffat han....men ingen lär träffa han i Thailand i tex Naklua :)

BTT är mera på riktigt än både du och jag. Jag är i den ställningen att jag behöver inte bevisa något.

Men en del skribenter  har något slags mindervärdeskomplex.

Blir en del som får hicka framöver-------

 

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nu trycker du på i istället för s....

 

Luktat på korken idag :)

 

Ang BTT får du tala för dig själv, han är inte mer än ett tragiskt troll i mina ögon..... när han åkte Rigafärja hem frånThailand är en klassiker, men visst han existerar säkert i verkligheten, är ju fler som har träffat han....men ingen lär träffa han i Thailand i tex Naklua :)

Väldigt intressant att du med flera går all in här på forumet, fattar ni inte att dom driver med er, BTT och Boa52 har skit kul och ni stångar er blodiga i försöket att imponera på era bröder, se bara på den där lilla fjollan swedfarang, tuggar om någon fiktiv skuld på 2000 bht, detta är ingen skuld och kommer aldrig bli någon skuld, det är ju Thailand för fan Maitan i all ära, ingen deposit, dyker inte upp, ingen skuld, moraliskt kan diskuteras.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Så att man har koll på vilka som kommer på forumträffen.

 

Vad trodde du?

 

BTT

 

Jag tror och tycker det är onödigt när det ändå inte kommer hända. Därav frågan?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev Wangthong:

 

Du anser alltså att det är rätt att boka rum och sedan inte dyka upp?

Det juridiskt bindande du pratar om, är det så när det gäller alla thailändska hotell, eller är det pga av att Maitan gjort något formellt fel?

 

Blir man sjuk och som jag gjorde ringer Maitans och meddelar att jag åker hem borde väl inte gästhusvärden kräva in dessa pengar år efteråt?

 

Det tyder på långsinthet och snikenhet plus ganska dåliga empati.

 

Trots allt fick jag hjärtproblem och då menade Maitans att jag skulle tagit mig ut till hans gästhus och betalat när jag fick rådet av läkarna att enbart forslas hem i en rullstol.

 

För så var det.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk
nytt

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
36 minuter sedan, skrev Chan2014:

Väldigt intressant att du med flera går all in här på forumet, fattar ni inte att dom driver med er, BTT och Boa52 har skit kul och ni stångar er blodiga i försöket att imponera på era bröder, se bara på den där lilla fjollan swedfarang, tuggar om någon fiktiv skuld på 2000 bht, detta är ingen skuld och kommer aldrig bli någon skuld, det är ju Thailand för fan Maitan i all ära, ingen deposit, dyker inte upp, ingen skuld, moraliskt kan diskuteras.

Chan2014

 

Det jag ser det som är att maitans då enbart ville ha sympati på forumet just ur moralisk synvinkel. Jag har svårt att tro att gästhuset stod och föll med dom där 15000 bahten det handlade om.

 

Dessutom fick han säker en ny gäst någon vecka efteråt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut att herrarna Op får festa på tumanhand.

 

Ville bjuda på medlemmar, men det sket sig totalt.

 

Jävla urspårning!

 

Oftast när man vill anordna nånting av välvilja i Thailand får man bara skit för det.

 

Maten var dåligt-gillar inte vodka-var är cola light-blev bakis-deras fel....osv.

 

Spontana träffar utan planering det bästa.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
7 timmar sedan, skrev Sangwal:

När drar du till Thailand?

 

själv drar vi ner nästa vecka, så det blir allt att man dyker upp i Naklua...

 

Rock on!

 

Jag är inte helt säker när jag drar.......fast biljetten är bokad till 19/12

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev biker:

Jag behöver inga trender........

När någon ytllyser en tråd, vem kan komma. Direkt skriver 30- 30 personer, de kan ej komma.

Det är väl för helvete helt ointressanty vem som INTE kan ,Komma,Kanske tycker en del att det är en stor

förlust att vederbörande inte kan komma: 

Patetiskt i mina ögon om t.er 4614 inte kommer. Vem i helvete  bryr  sig?

En del personer verkar se sig viktigare än andra.

 

Vi kanske inte skulle uttryckt oss exakt så, men i princip håller jag och Bibben med dig.

 

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Blir man sjuk och som jag gjorde ringer Maitans och meddelar att jag åker hem borde väl inte gästhusvärden kräva in dessa pengar år efteråt?

 

Det tyder på långsinthet och snikenhet plus ganska dåliga empati.

 

Trots allt fick jag hjärtproblem och då menade Maitans att jag skulle tagit mig ut till hans gästhus och betalat när jag fick rådet av läkarna att enbart forslas hem i en rullstol.

 

För så var det.

 

BTT

 

Det vore ju klädsamt om du bifogade ett foto på räkningen från sjukhuset. Det är helt OK om du suddar ditt eget namn.

 

3 timmar sedan, skrev Jiipee:

Ser ut att herrarna Op får festa på tumanhand.

 

Ville bjuda på medlemmar, men det sket sig totalt.

 

Jävla urspårning!

 

Oftast när man vill anordna nånting av välvilja i Thailand får man bara skit för det.

 

Maten var dåligt-gillar inte vodka-var är cola light-blev bakis-deras fel....osv.

 

Spontana träffar utan planering det bästa.

 

Jag och Bibben oroar oss inte... detta kommer att bli den största forumträffen i Naklua! Någonsin!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt över en person blir väl den största Nakluaträffen. Och med B&HC så är det rekordet redan slaget antar jag. Blir lite osäker på om Fittes (eller min för den delen) tur till Naklua räknas som en träff. Borde vara mer än en MPRare på samma ställe samtidigt för att det skall räknas.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Chan2014:

Väldigt intressant att du med flera går all in här på forumet, fattar ni inte att dom driver med er, BTT och Boa52 har skit kul och ni stångar er blodiga i försöket att imponera på era bröder, se bara på den där lilla fjollan swedfarang, tuggar om någon fiktiv skuld på 2000 bht, detta är ingen skuld och kommer aldrig bli någon skuld, det är ju Thailand för fan Maitan i all ära, ingen deposit, dyker inte upp, ingen skuld, moraliskt kan diskuteras.

Chan2014

 

Magsikt att du sällar dig till BTT o B52, och försöker imponera på dina bröder där...... "skit kul " faktiskt.

Men men, kaka söker maka.

 

Ang skulden så är det ju din brorsa som själv tar upp den, och även medger att han har den.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev biker:

Verkar som att det går ut på tala om vem som INTE kan komma?

Vad är det det här för jävla frökentråd?

mhv

biker

Tangentbordsfylla på gång ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Chan2014:

Väldigt intressant att du med flera går all in här på forumet, fattar ni inte att dom driver med er, BTT och Boa52 har skit kul och ni stångar er blodiga i försöket att imponera på era bröder, se bara på den där lilla fjollan swedfarang, tuggar om någon fiktiv skuld på 2000 bht, detta är ingen skuld och kommer aldrig bli någon skuld, det är ju Thailand för fan Maitan i all ära, ingen deposit, dyker inte upp, ingen skuld, moraliskt kan diskuteras.

Chan2014

Bra skrivet, man behöver inte driva med detta gäng dom väntar bara på nåt att hugga tag i, mobba , trakassera eller skälla på och dom angriper i flock, men kul blir det:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Magsikt att du sällar dig till BTT o B52, och försöker imponera på dina bröder där...... "skit kul " faktiskt.

Men men, kaka söker maka.

 

Ang skulden så är det ju din brorsa som själv tar upp den, och även medger att han har den.

Du som brukar ha för vana att märka ord, vad menas med "magsikt".

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att gå OT, men jag fattar inte hur ni tänker ang en bokning. Om jag beställer en rätt på en restaurang och sen går därifrån utan att äta upp den så skall jag alltså inte betala  för den?

Om jag bokar några nätter på hotell  (vilket gör att en ytterligare bokning inte är möjlig om det är fullt) så är det alltså OK att strunta i den bokningen...

 

Jag tänker lite krokigt och tokigt ibland, men jag antar att de flesta tänker som jag: Bokar jag rummet så är det mitt för nåt dygn (den tid bokningen gäller) oavsett om jag nyttjar det eller inte eftersom hotellägaren inte kan hyra ut rummet under den tiden.

 

Samma sak gäller ju åt andra hållet, bokar jag ett rum så förväntar jag mig att jag får ett rum åxå till det pris och standard som vi kommit överens om.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att gå OT, men jag fattar inte hur ni tänker ang en bokning. Om jag beställer en rätt på en restaurang och sen går därifrån utan att äta upp den så skall jag alltså inte betala  för den?

Om jag bokar några nätter på hotell  (vilket gör att en ytterligare bokning inte är möjlig om det är fullt) så är det alltså OK att strunta i den bokningen...

 

Jag tänker lite krokigt och tokigt ibland, men jag antar att de flesta tänker som jag: Bokar jag rummet så är det mitt för nåt dygn (den tid bokningen gäller) oavsett om jag nyttjar det eller inte eftersom hotellägaren inte kan hyra ut rummet under den tiden.

 

Samma sak gäller ju åt andra hållet, bokar jag ett rum så förväntar jag mig att jag får ett rum åxå till det pris och standard som vi kommit överens om.


Naturligtvis, det begriper de flesta normala människor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som brukar ha för vana att märka ord, vad menas med "magsikt".

Chan2014


Haha "skit dåligt", men även solen har sina fläckar :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Synd att gå OT, men jag fattar inte hur ni tänker ang en bokning. Om jag beställer en rätt på en restaurang och sen går därifrån utan att äta upp den så skall jag alltså inte betala  för den?

Om jag bokar några nätter på hotell  (vilket gör att en ytterligare bokning inte är möjlig om det är fullt) så är det alltså OK...

 

Jag tänker lite krokigt och tokigt ibland, men jag antar att de flesta tänker som jag: Bokar jag rummet så är det mitt för nåt dygn (den tid bokningen gäller) oavsett om jag nyttjar det eller inte eftersom hotellägaren inte kan hyra ut rummet under den tiden.

 

Samma sak gäller ju åt andra hållet, bokar jag ett rum så förväntar jag mig att jag får ett rum åxå till det pris och standard som vi kommit överens om.

Normalt får man lämna ett förskott eller ett debiterbart kreditkortsnummer för att säkra boningen. Vi utebliven incheckning så förlorar man pengar, även vid laga förfall som sjukdom.

Det får man sedan ta med sitt försäkringsbolag mot uppvisande av läkarintyg mm.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Normalt får man lämna ett förskott eller ett debiterbart kreditkortsnummer för att säkra boningen. Vi utebliven incheckning så förlorar man pengar, även vid laga förfall som sjukdom.

Det får man sedan ta med sitt försäkringsbolag mot uppvisande av läkarintyg mm.


Men problemet med reseförsäkring är ju det att man måste vart på resa, där faller nog det hela :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Blir man sjuk och som jag gjorde ringer Maitans och meddelar att jag åker hem borde väl inte gästhusvärden kräva in dessa pengar år efteråt?

 

Det tyder på långsinthet och snikenhet plus ganska dåliga empati.

 

Trots allt fick jag hjärtproblem och då menade Maitans att jag skulle tagit mig ut till hans gästhus och betalat när jag fick rådet av läkarna att enbart forslas hem i en rullstol.

 

För så var det.

 

BTT

Det är svårt att känna sympati för en mytoman som ständigt bokar saker som han inte behagar dyka upp till. Att sedan göra det mot företagare som förlorar pengar gör inte saken bättre.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...