Jump to content
IGNORERAD

App som slutat fungera på iPad


Mankan

Recommended Posts

Min google Chrome app har låst sig och fungerar inte längre. Den har en mörk skugga över sig och går ej att öppna.

 

Jag har startat om enheten vilket inte gör någon skillnad

Jag har iOS 9.3.2 Programvara behöver inte uppdateras står det.

Jag har försökt avinstallera appen men lyckas inte.( håller länge på appen tills ett x dyker upp, trycker på det, och väljer radera men inget händer)

Jag har gått in på appstore och sökt upp appen för att se om den går att uppdatera, men vad jag ser finns bara valet att öppna appen därifrån.

 

Någon som har tips på hur jag löser detta?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 1 juli 2016 at 08:40, skrev Siamsnus:

Det brukar funka att ominstallera IOS, du kan alltid göra detta även om ingen uppgradering finns. Gör först en backup på telefonen och återställ den med iTunes, när den är klar så laddar du upp backupen du gjorde. Har svårt att tänka mig att även om Chrome appen återställs att felen skulle följa med.

Ok det är en iPad. Men hur ominstalerar jag iOS. Menar du att jag skall typ nollställa hela skiten för att en app slutat fungera. De vill jag nog undvika om det går. Allt går ju inte att återställa med iTunes 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla på sweclockers.com, där får du kloka svar.

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Nr:1 Undvik Google

Nr:2 om du nu vill ha Google i paddan så ska det räcka med ett dubbel tryck på hemmaknappen och stäng ner alla appar och radera därefter crome appen och gör en omstart på paddan. Installera om Crome. En ominstallation på paddan behöver du inte göra.... Hoppas det löser sig då jag aldrig haft några problem...

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-02 at 12:19, skrev fiskarn:

Nr:1 Undvik Google

Nr:2 om du nu vill ha Google i paddan så ska det räcka med ett dubbel tryck på hemmaknappen och stäng ner alla appar och radera därefter crome appen och gör en omstart på paddan. Installera om Crome. En ominstallation på paddan behöver du inte göra.... Hoppas det löser sig då jag aldrig haft några problem...

Crome appen går som sagt var inte att radera och där med heller inte att installera om.

 

Varför skall jag undvika Google?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Mankan:

Vet inte viken av grejerna där som skulle lösa mitt problem

Då kan du låta bli att prova.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev frason:

Då kan du låta bli att prova.

Ok

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Sista utvägen blir väl att göra en fabriksåterställning, men då förlorar du alla inställningar du gjort och får ladda ner alla appar igen.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-06 at 13:09, skrev Herr Chang:

Sista utvägen blir väl att göra en fabriksåterställning, men då förlorar du alla inställningar du gjort och får ladda ner alla appar igen.

 

Herr Chang har talat.

Ja det var ju det jag ville undvika. Men det verkar ju inte finnas något "hårt" sätt att ta bort appen på då det inte går på vanligt sätt med.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja det var ju det jag ville undvika. Men det verkar ju inte finnas något "hårt" sätt att ta bort appen på då det inte går på vanligt sätt med.

 

Prova gå till Inställningar > Generellt > Användning

Kanske: > Visa alla appar...

 

Och radera därifrån.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...