Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Inte fan blev hon imponerad, eller vad tror du?

Kan ju inte bli mindre än den förra största träffen?

Fast var inte i Jomtien den inte var?

 

MVH Tommy

Det kan ju inte misslyckas och bli mindre än förra gången. Här finns ju liksom bara två alternativ där, endera lika stor eller större!

Tänkte drista mig att skriva lika bra eller bättre, men jag ändrade tillbaka.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • leifen

    14

  • Avregistrerad clion

    11

  • HuaHindinnge

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Stefan, ja jag minns var roffe höll till.och där fanns en skola för thaitjejer som ville lära
sig lite av varje, det är nog den du menar. Nu är det bara massageshoper på den gatstumpen

Roffe finns fortfarande kvar i Thailand, han bor en bit från Pattaya. han kommer till Pattaya då och då
för att proviantera på Friendship.

BTT, den skolan du nämner har jag helt missat, jag åker på soi bukhao nästan varje dag. Det är nog bara
ett kontor för språkundervisning, ingen skola, för så blind kan jag väl inte vara så jag har missat den

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ingen gräva fram bilden på vattenkokaren?

Fanimig en av dom roligaste som publicerats här!

HC måste väl ha kvar en på någon disk.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Stefan, ja jag minns var roffe höll till.och där fanns en skola för thaitjejer som ville lära
sig lite av varje, det är nog den du menar. Nu är det bara massageshoper på den gatstumpen

Roffe finns fortfarande kvar i Thailand, han bor en bit från Pattaya. han kommer till Pattaya då och då
för att proviantera på Friendship.

BTT, den skolan du nämner har jag helt missat, jag åker på soi bukhao nästan varje dag. Det är nog bara
ett kontor för språkundervisning, ingen skola, för så blind kan jag väl inte vara så jag har missat den

 

Sant det är en kombinerad resebyrå och har även kurser i bla thailändska, tyska och engelska.

Ligger i slutet av soi Bukaho riktning south Pattaya Road.

Om någon av forumets gubbar skulle råka ha vägarna förbi så gå in och fråga efter Patsy.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdatera deltagarlistan. :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdatera deltagarlistan. :D 

Pust kommer,kan man förboka plats,vill sitta så jag ser alla som går inn och ut på 7/11.

Blir det någon förfest?

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pust kommer,kan man förboka plats,vill sitta så jag ser alla som går inn och ut på 7/11.

Blir det någon förfest?

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Det blir förfest utanför Makro

Ändrades av HuaHindinnge
stavfel
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Eventuella förfester är det fritt att ha både i baren och på hotellrummet.

Preliminär starttid för den största forumfesten är klockan 21.00

Efterfesten kommer givetvis att hållas i några lämpliga barer på lagom gångavstånd från mamas och sevens område.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir förfest utanför Makro

Pust kommer,kan man förboka plats,vill sitta så jag ser alla som går inn och ut på 7/11.

Blir det någon förfest?

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Jag kommer oxå....o dricker Leo med dig, Pust ...med start på kvällen innan....så vi är goa o fina till detta härliga kalas.

Fungerar som Tjuren Ferdinand

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag kommer oxå....o dricker Leo med dig, Pust ...med start på kvällen innan....så vi är goa o fina till detta härliga kalas.

Herrejävlar, det där vill jag inte se en gång till................. minnet från dag 1 i NongKhai är något sånär, men dag 2, hade vi lika kul då?

 

PS, skulle  denna enorma fest bli inställd fixar jag en minidito i Risbyn DS

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Herrejävlar, det där vill jag inte se en gång till................. minnet från dag 1 i NongKhai är något sånär, men dag 2, hade vi lika kul då?

 

PS, skulle  denna enorma fest bli inställd fixar jag en minidito i Risbyn DS

Jag kommer till Risbyn först och värmer upp

PS, ska jag ta¨med några piller.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

17 december och följande medlemmar är anmälda till den största forumträffen i Naklua:

Kenneth 073

kaiser Blood

Thomas 001

thainenne

B747

leifen

Nicholas

Irene

gusings

Sweden 1

pust

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herrejävlar, det där vill jag inte se en gång till................. minnet från dag 1 i NongKhai är något sånär, men dag 2, hade vi lika kul då?

 

PS, skulle  denna enorma fest bli inställd fixar jag en minidito i Risbyn DS

Varför skulle festen bli inställd?

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

17 december och följande medlemmar är anmälda till den största forumträffen i Naklua:

Kenneth 073

kaiser Blood

Thomas 001

thainenne

B747

leifen

Nicholas

Irene

gusings

Sweden 1

pust

BTT

Sweden 1 = swedenfalang?​

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT,jag ser att vi är 12 st anmälda redan,tror du inte det kan bli trångt utanför 7/11 om det kommer många till.

Men jag antar att du har en plan B också !

Jag är så förväntansfull på denna jätteträff.

Ha en bra dag alla önskar Pust

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl 12 med respektive, tja kanske nån singel men det skulle väl lösa sig med 4 värninnor. Så 24 eller 22 (BTTs Irene var ju anmäld) kan det väl bli då. Väntar bara på bilderna från 20 pers utanför 7-11, mingelparty av rang.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl 12 med respektive, tja kanske nån singel men det skulle väl lösa sig med 4 värninnor. Så 24 eller 22 (BTTs Irene var ju anmäld) kan det väl bli då. Väntar bara på bilderna från 20 pers utanför 7-11, mingelparty av rang.

Jaa,den kvällen får nog lilla gumman stanna hemma,så man kan parta med BTT i lugn och ro.

Jag säger bara att jag går till 7-11 ,ok svarar nog gumman och tror att jag ska handla lite.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaa,den kvällen får nog lilla gumman stanna hemma,så man kan parta med BTT i lugn och ro.

Jag säger bara att jag går till 7-11 ,ok svarar nog gumman och tror att jag ska handla lite.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Tja, men säger jag så och sen ramlar in packad 3 på natten så blir det tysta leken i minst en vecka (inte mig emot egentligen, kan vara ganska skönt) men skall jag nånstans så ser hon faktiskt till att hänga på - svartsjuk som f*n.

Men alla är ju olika, qvinnor som män. Hon litar på mig lika långt som hon orkar kasta en traktor - och det kanske inte är så konstigt då jag nog inte är att lita på efter ett par groggar.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket plats vid stenborden utanför 7/11 i Naklua finns det egentligen-eller ska träffen spridas över alla 7/11 i Naklua?

Fan, jag borde boka om mina biljetter-tänk att missa ett sådant här event där man kan få lära sig hur det går till på riktigt i Thailand från expertisen och Nobelpristagarna på området. Kommer att ångra mig för all framtid...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mycket plats vid stenborden utanför 7/11 i Naklua finns det egentligen-eller ska träffen spridas över alla 7/11 i Naklua?

Fan, jag borde boka om mina biljetter-tänk att missa ett sådant här event där man kan få lära sig hur det går till på riktigt i Thailand från expertisen och Nobelpristagarna på området. Kommer att ångra mig för all framtid...

Du behöver inte vara orolig,blir vi jätte många så tar BTT fram plan B och löser detta problem.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Festen ska hållas nån gång mellan 8-12 mars. Mer information kommer ju närmare mars vi kommer.

Preliminär tid är från 21-morgonkvisten.

Bara att komma men bra om jag vet innan så ingen blir utan sittplats

BTT

OK

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer festgeneralen själv att närvara, eller blir det som med de andra träffarna?

Hur många stenbord finns ig utanför detta magiska 7/11?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK

Titel: Den största forumträffen i Naklua
Datum: 2016-03-10 00:00
-------
Initiativtagare: broder tuk tuk

Vi samlas den 10.e mars utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn ute i Naklua.

Lägg märke till att det är där Potisarn slutar vid Naklua Road och inte vid vägen som går till Rayong

BTT


Klicka här för att anmäla dig:Den största forumträffen i Naklua

 

  5
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Festgeneralen kommer att vara på plats iklädd en Rögle T-shirt och en Rögle keps vid tillfället.

Han kommer att vara på plats från ca 20.00

BTT

Sweden 1 = swedenfalang?

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...