Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Titel: Den största forumträffen i Naklua
Datum: 2016-03-10 00:00
-------
Initiativtagare: broder tuk tuk

Vi samlas den 10.e mars utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn ute i Naklua.

Lägg märke till att det är där Potisarn slutar vid Naklua Road och inte vid vägen som går till Rayong

BTT


Klicka här för att anmäla dig: Den största forumträffen i Naklua

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Titel: Den största forumträffen i Naklua
Datum: 2016-03-10 00:00
-------
Initiativtagare: broder tuk tuk

 

Vi samlas den 10.e mars utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn ute i Naklua.

Lägg märke till att det är där Potisarn slutar vid Naklua Road och inte vid vägen som går till Rayong

BTT


Klicka här för att anmäla dig:

Den största forumträffen i Naklua

 

Fan jag är i Hua Hin då kanske kommer med sällskap

Link to comment
Dela på andra sajter

Säkrast med en tråd till så ingen missar det. I en tråd kan man ha snack och planering i den andra anmälan och tidsangivelser. Är det så du tänkt lägga upp det, eller kommer det flera trådar eftersom?

Lite fundersam om valet av tid. Det blir som en efterfest ungefär. Istället för att gå hem mitt i natten eller ta tjejen man löst ut från baren till hotellet så tar man henne på fest utanför 7/11. Sitter man där hela natten och fortsätter resten av dagen då? 

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Säkrast med en tråd till så ingen missar det. I en tråd kan man ha snack och planering i den andra anmälan och tidsangivelser. Är det så du tänkt lägga upp det, eller kommer det flera trådar eftersom?

Lite fundersam om valet av tid. Det blir som en efterfest ungefär. Istället för att gå hem mitt i natten eller ta tjejen man löst ut från baren till hotellet så tar man henne på fest utanför 7/11. Sitter man där hela natten och fortsätter resten av dagen då? 

Vet inte hur andra funkar men hade väl tänkt mig att ta dom första ölen utanför seven och sen dra vidare till nån bra bar i området.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte hur andra funkar men hade väl tänkt mig att ta dom första ölen utanför seven och sen dra vidare till nån bra bar i området.

BTT

Första ölen mitt i natten. De flesta andra har väl tagit första ölen för flera timmar sedan. Ofta går jag så man kan ta något att dricka under "Happy Hour", brukar hinna med några stycken under den tiden. Så fungerar jag för det mesta.

När stänger barerna i området?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaa,nu vet jag inte om jag kan,säga till frugan att jag ska gå till 7/11 kl 24,00 ,då blir hon nog misstänksam

då brukar jag sova eller vara full på go-go ,inte ränna på 7/11 vid denna tid.

Får fundera ut en plan, i värsta fall får hon väl följa med,då kommer jag ju hem i alla fall.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT är det slipstvång? Eller får man klä sig som man vill?

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte hur andra funkar men hade väl tänkt mig att ta dom första ölen utanför seven och sen dra vidare till nån bra bar i området.

BTT

Är det inte förbjudet att köpa öl på seven efter 12-slaget?

Link to comment
Dela på andra sajter

Säkrast med en tråd till så ingen missar det. I en tråd kan man ha snack och planering i den andra anmälan och tidsangivelser. Är det så du tänkt lägga upp det, eller kommer det flera trådar eftersom?

Lite fundersam om valet av tid. Det blir som en efterfest ungefär. Istället för att gå hem mitt i natten eller ta tjejen man löst ut från baren till hotellet så tar man henne på fest utanför 7/11. Sitter man där hela natten och fortsätter resten av dagen då? 

Hela konceptet bygger väl på att man just inte ska lösa ut någon tjej för dyra barfines utan fånga upp dem på "returen" utanför 7/11. Proffsen går ut och dricker lite öl under Happy hour, sedan hem till rummet för att sova fram till midnatt och sen är det dags att fynda bland de redan utlösta och hemvändande tjejerna!

Har du tur är det hennes thaipojkvän som kör motosai som fraktar er tillbaka till rummet...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste BTT,nu ska du få ett förslag ,vi börjar på stranden på eftermiddagen och värmer upp lite,sedan till en

"Happy Hour" bar och värmer lite till.Sedan hotellet för uppsminkning,efter det ny bar för några järn till.

Sedan till 7/11 för dom som vill,vi andra drar till någon bar eller go-go.

Tror det finns roligare saker i Pattis kl 00,00 än att sitta utanför 7/11 och uggla.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste BTT,nu ska du få ett förslag ,vi börjar på stranden på eftermiddagen och värmer upp lite,sedan till en

"Happy Hour" bar och värmer lite till.Sedan hotellet för uppsminkning,efter det ny bar för några järn till.

Sedan till 7/11 för dom som vill,vi andra drar till någon bar eller go-go.

Tror det finns roligare saker i Pattis kl 00,00 än att sitta utanför 7/11 och uggla.

Ha en bra dag alla önskar Pust.

 

Varför måste det supas så in i helvete? Detta är Thailand med många kul grejer och inte Sverige med nothing, förutom brännvin då.

En positiv grej med kroknäsorna - jag tror tamejfan aldrig att jag sett en full arab här, till skillnad från skrålande, lallande och dyngraka svennar.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med. Varför ska det supas så in i h-vete jämt? Många på Mpr borde hålla sig undan alkoholen en timme eller två.

tyvärr är jag i krokarna men ger mig av igen den 8:e  

 

:waaaht:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste det supas så in i helvete? Detta är Thailand med många kul grejer och inte Sverige med nothing, förutom brännvin då.

En positiv grej med kroknäsorna - jag tror tamejfan aldrig att jag sett en full arab här, till skillnad från skrålande, lallande och dyngraka svennar.

Du,jag har inte smakat sprit på ett år,vill jag ta mej några groggar på min semester så gör jag det

oavsett vad du tycker.

På tal om araber.http://www.expressen.se/nyheter/ar-fast-pa-flygplatsen--med-hela-familjen/

Ha en bra dag alla önskar Pust.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför måste det supas så in i helvete? Detta är Thailand med många kul grejer och inte Sverige med nothing, förutom brännvin då.

En positiv grej med kroknäsorna - jag tror tamejfan aldrig att jag sett en full arab här, till skillnad från skrålande, lallande och dyngraka svennar.

Förekommer väl på de flesta turistorter, du får flytta ut på landsbygden, där slipper man dessa "skrålande, lallande och dyngraka svennar" de flesta är ju så nersupna där så de inte orkar lalla o skråla ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du,jag har inte smakat sprit på ett år,vill jag ta mej några groggar på min semester så gör jag det

oavsett vad du tycker.

På tal om araber.http://www.expressen.se/nyheter/ar-fast-pa-flygplatsen--med-hela-familjen/

Ha en bra dag alla önskar Pust.

-Det är klart som fan att du ska ta dej några groggar på semestern och jag tror inte att du är den där fyllelallande typen jag snackar om.

-Vad har det att göra med mitt påstående - att aldrig sett en full arab här?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Första ölen mitt i natten. De flesta andra har väl tagit första ölen för flera timmar sedan. Ofta går jag så man kan ta något att dricka under "Happy Hour", brukar hinna med några stycken under den tiden. Så fungerar jag för det mesta.

När stänger barerna i området?

Haha, vid det laget borde man ju ha druckit det som ska drickas för den dagen, och ligga i bingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, vid det laget borde man ju ha druckit det som ska drickas för den dagen, och ligga i bingen.

Om tanken nu är att fånga upp tjejerna som går hem på natten så man inte ska behöva lösa ut dom från baren, så får man väl offra drickandet. Frågan är väl om nog många tänker som BTT för att det ska bli någon större träff. Men många kanske kommer för att se hur oraklet lyckas! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om tanken nu är att fånga upp tjejerna som går hem på natten så man inte ska behöva lösa ut dom från baren, så får man väl offra drickandet. Frågan är väl om nog många tänker som BTT för att det ska bli någon större träff. Men många kanske kommer för att se hur oraklet lyckas! 

Det är inte ens spännande, för om ingen dramatisk förändring sker med farangtätheten i Pattis efter nyår så kommer han att höra "hello sexy man" vart han än går och det är bara att ta för sej - och till reapriser.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm BTT befäste sin roll som troll på forumet. Ingen vettig människa planerar väl en träff utanför Seven Eleven där man förutsätter att alla kommer i tid och dom som kommer försent missar allt så tillvida inte hela träffen sker vid stenbordet utanför.

Dock har det skojats mycket om BTT genom åren och att han snålar utanför Seven eleven.

Det normala vore väl att bestämma en bar där folk kan droppa in.

Annars lär det nog bli den minsta träffen i naklua?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte ens spännande, för om ingen dramatisk förändring sker med farangtätheten i Pattis efter nyår så kommer han att höra "hello sexy man" vart han än går och det är bara att ta för sej - och till reapriser.

Är det dött där, ingen fjong i högsäsongen ännu?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det dött där, ingen fjong i högsäsongen ännu?

Nix! Det går att pruta på mycket.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...