Jump to content
IGNORERAD

Uppsalaträff Lördag 19/9 2015


Kenneth4618

Recommended Posts

Då var det dags för en liten Uppsalaträff den 19/9 2015 och i är har jag hyrt en lokal (Rosa stugan) så vi kör knytkalas i år.

Vi kommer att vara där från kl 13:00 och vill någon spela så finns det även en spelbutik vi Torbjörnstorg snett emot ICA

Grill och grillkol kommer att finnas på plats och det ligger en ICA butik nästgårds för de som inte vill kånka på mat.

Även ett nyöppnat Sushi hämtställe http://www.ayakossushi.se/luthagen/ och så förståss min lokala pizza/matleverantör http://remorestaurang.se/

För de som vill campa eller hyra campingstuga så ligger Fyrishov camping på krypavstånd annars är denna sajt bra sökställe http://www.booking.com/searchresults.sv.html?aid=376375;label=Booking-SE-rhTcUapbfblZyxG6B76UtgS35987571978%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2705.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=22bc4e57c9af353d01cb4fc94acd0e1b;dcid=1;class_interval=1;csflt={};dtdisc=0;group_adults=2;group_children=0;hlrd=0;hyb_red=0;idf=1;inac=0;label_click=undef;nha_red=0;no_rooms=1;offset=0;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;redirected_from_region=0;review_score_group=empty;sb_price_type=total;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;src=index;ss_all=0;sshis=0&;city=-2532413;origin=disamb;srhash=451013146;srpos=1

Buss 14 går hit till Tunabackar. Bifogar några bilder

 

Karta02.thumb.jpg.013b296497c4359ec37c88

 

 

 

Karta03.thumb.JPG.540a0db8da36b6a5d2240fKarta01.JPG

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 168
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    34

  • Kötthandlarn

    20

  • Sam sip sam

    14

  • L64

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Otroligt välstrukturerat för en träff. Största problemet för mig är att jag befinner mig i Thailand då. Fast biljetten är ju ombokningsbar så man vet ju aldrig :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, mycket trevligt! Men jag måste nog vänta till efter Västgötaträffen innan jag bestämmer mig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fanns det inte en tråd tidigare?

Hur som helst - jag infinner mig med festhumör och välfylld plånbok för ev. insamling.

C U!

:-)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns det inte en tråd tidigare?

Hur som helst - jag infinner mig med festhumör och välfylld plånbok för ev. insamling.

C U!

:-)

 

Jo, datumet har varit känt. Men det är först när träffens egna tråd kommer upp som man riktigt kan räkna med det.

Helt rätt gjort av Kenneth4618!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Lyfter denna tråd då det är bara en månad kvar

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyfter denna tråd då det är bara en månad kvar

Tack för lyftet, hade inte ens sett tråden om inte minnet sviker mig totalt...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Blire nått trav?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en spelbutik i området

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Till fredagens samkväm hade jag tänkt mig en riktigt kryddig gulach gryta med brytbröd till

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns resor med SJ från tex Malmö o Götet till Uppsala till det facila priset av 195:-/väg om man uppger kampanjkod RESLUST

Kanske fortfarande bara gäller för priomedlemmar men släpps isf för allmänheten snart har jag för mig.

 

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Till fredagens samkväm hade jag tänkt mig en riktigt kryddig gulach gryta med brytbröd till

ja den vill man inte missa 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 månader innan släpps biljetterna så det gäller att vara snabb innan de tar slut :big_smile:

Verkar inte behövas om man vill åka till Uppsala ;)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Anländer till Arlanda på Fredag kl 17.20 och drar mig norröver därefter.

Bor som vanligt på Svava som är minst sagt krypavstånd till centralstation.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Anmälda just nu

L64

Björn och Pau

Kenneth, Phat och Jittra

Kötthandlarn

PD

33:an

Naam kaeng

thonginam  med fru

Det var några nu på helgens båttur som sa att de skulle komma. Det vore bra om ni gjorde en anmälan även här

Mitt minne sviktar lite :huh:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan lägga till BB i anmälningstråden också 

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags för en liten Uppsalaträff den 19/9 2015 och i är har jag hyrt en lokal (Rosa stugan) så vi kör knytkalas i år.

Vi kommer att vara där från kl 13:00 .......Buss 14 går hit till Tunabackar. Bifogar några bilder

 

 

 

Superfint Kenneth!

Du skriver att du hyrt Rosa Stugan. Är det något vi kan vara med att betala?

Vad finns för faciliteter i Rosa Stugan? För ju onekligen tankarna till Blue Oyster Bar....?  ;)

Bar1.thumb.jpg.5e90f196eb55786e6649f787c

Buss 14 skriver du. Är det:

14 Ärna - City - Akademiska sjukhuset - Gottsunda Centrum? Kan inte se i tidtabellen att den stannar vid "Tuna Backar" men det kanske heter något annat?

 

Grrr, dessa citeringsbekymmer,,,,

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

 

Du får kolla omvänd ordning

Gottsunda Centrum - City - Ärna

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack vare min vapendragare Kötthandlarn är nu hotell bokat från Fredag till Söndag.

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...