Jump to content
IGNORERAD

Midsommar årgång 4 i Rayong


Drivern

Recommended Posts

Jag kan meddela att sillen håller högsta kvalitét. Från Klädesholmen.

Då förstår jag att den är bra

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    34

  • rolba

    19

  • gst

    17

  • Jive

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Lyfter tråden nu när det bara är en månad tills midsommar-nubben skall rinna ner,saknas fortfarande några gamla rävar som varit med tidigare.

Listan som den ser ut nu, och förutsätter att ingen är "kanske".

Birger LKPG +familj

Piloten 66

Tomurdoc

P 3

Rolba med "gosedjur"

Stray dog

Gst och On

Peter med fru (golfkompis)

Dick med fru (golfkompis)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Inlagd 2 juni 2015

Lyfter tråden nu när det bara är drygt 2 veckor tills midsommar-nubben skall rinna ner,saknas fortfarande några gamla rävar som varit med tidigare.

Listan som den ser ut nu, och förutsätter att ingen är "kanske".

Birger LKPG +familj

Piloten 66

Tomurdoc

P 3

Rolba med "gosedjur"

Stray dog

Gst och On

Peter med fru (golfkompis)

Dick med fru (golfkompis)

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon eller några vill övernatta hos oss så finns det gott om plats,för midsommarnatten kan ju bli lång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Transport mellan Pattaya/ jomtien-rayong o bakåt är det några mer som ska åka så kan vi ju samordna transporten likt förra året !

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Transport mellan Pattaya/ jomtien-rayong o bakåt är det några mer som ska åka så kan vi ju samordna transporten likt förra året !

 

Vart har herrn tänkt å bo?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart har herrn tänkt å bo?

Rosco's ligger på second road o 10'an 600 baht

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Birger LKPG

Rolba och jag kommer bo i Pattaya och vill åka T/R mellan pattis och Rayong skickar PM med tele nr till dig piloten66 när jag kommer ner .

Birger LKPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Rolba och jag kommer bo i Pattaya och vill åka T/R mellan pattis och Rayong skickar PM med tele nr till dig piloten66 när jag kommer ner .

Ok kanon

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd 12 juni 2015

Lyfter tråden nu när det bara är drygt 1 vecka tills midsommar-nubben skall rinna ner,saknas fortfarande några gamla rävar som varit med tidigare.

Listan som den ser ut nu, och förutsätter att ingen är "kanske".

Birger LKPG +familj

Piloten 66

Tomurdoc

P 3

Rolba med "gosedjur"

Stray dog

Gst och On

Chan 2014 med fru

Peter med fru (golfkompis)

Dick med fru (golfkompis)

Link to comment
Dela på andra sajter

Som synes är bordsplaceringen på gång,har även införskaffat ett cykelställ för alla eventualliteter.Vi drar igång 15.00 som tidigare år,så hjärtligt välkomna.

post-4617-0-61326600-1434176022.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Som synes är bordsplaceringen på gång,har även införskaffat ett cykelställ för alla eventualliteter.Vi drar igång 15.00 som tidigare år,så hjärtligt välkomna.

 

Kommer Surin P3?     :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer Surin P3?     :D

Det hoppas jag för han har visat intresse,nu står det ju visserligen bara P3 på listan men vi får se vad som dyker upp här.Hade hoppats på Fritz och Jive också.men det är långt till fredag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hoppas jag för han har visat intresse,nu står det ju visserligen bara P3 på listan men vi får se vad som dyker upp här.Hade hoppats på Fritz och Jive också.men det är långt till fredag.

Tjena Drivern, traditioner är till för att brytas ;)

I år blir det midsommarbuffe' för mig tillsammans med några gubbar på Akvavit i Jomtien. När jag blev erbjuden hämtning från hemmet och även skjuts tillbaka så slog jag till. Pastorn börjar bli lite bekväm av sig på gamla dar. Men jag hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommarafton i Rayong. :good:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Drivern, traditioner är till för att brytas :wink:

I år blir det midsommarbuffe' för mig tillsammans med några gubbar på Akvavit i Jomtien. När jag blev erbjuden hämtning från hemmet och även skjuts tillbaka så slog jag till. Pastorn börjar bli lite bekväm av sig på gamla dar. Men jag hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommarafton i Rayong. :good:

 

Fritz..

 

Tråkigt :( Hade varit kul att träffas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt :( Hade varit kul att träffas.

Håller med ! Men du kan väl höra av dig via PM om du har vägarna förbi fiskebyn nån gång så kan vi träffas, svinga några bägare och lösa några världsproblem när vi lika är i gång. :good:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hoppas jag för han har visat intresse,nu står det ju visserligen bara P3 på listan men vi får se vad som dyker upp här.Hade hoppats på Fritz och Jive också.men det är långt till fredag.

 

Plockar en gås gör man på Mårtens afton och inte på Midsommarafton. :wink:

 

Äsch, kunde inte låta bli. Jag säger som Pastorn - traditioner är till för att brytas, men det skall mycket till för att det skall bli lika trevligt som de tre tidigare åren. :good:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hoppas jag för han har visat intresse,nu står det ju visserligen bara P3 på listan men vi får se vad som dyker upp här.Hade hoppats på Fritz och Jive också.men det är långt till fredag.

 

Jo men det tror jag han nog gör, jag skulle åkt med Surin-pojkarna, men åker nog själv redan i veckan...dels för mer mobilitet och för att jag tycker jag behöver lite semester, bra med några dagar tidigare.

 

Blir nog några nätter på JP-Court i P, så om någon är sugen på några kalla så just ett PM eller nått.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med ! Men du kan väl höra av dig via PM om du har vägarna förbi fiskebyn nån gång så kan vi träffas, svinga några bägare och lösa några världsproblem när vi lika är i gång. :good:

 

Fritz..

 

Blir med all säkerhet ett besök där, men först i början av juli. Vi blir uppe i byn till den 4/7, sedan blir det troligen fiskebyn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Plockar en gås gör man på Mårtens afton och inte på Midsommarafton. :wink:

 

Äsch, kunde inte låta bli. Jag säger som Pastorn - traditioner är till för att brytas, men det skall mycket till för att det skall bli lika trevligt som de tre tidigare åren. :good:

Tyvärr så har jag inga gäss men mycket sill har jag och det trevliga får man bjuda på själv,om man nu inte är långsint förstås.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer upp till fiskebyn på tisdag och stannar troligtvis över till onsdag,skall träffa Pingis,Birger LKPG och Rolba och då bör man nog inte köra hem med Gamla Bettan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så har jag inga gäss men mycket sill har jag och det trevliga får man bjuda på själv,om man nu inte är långsint förstås.

 

Precis och därför tyckte jag att jag kunde skämta till det lite.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbade extra på ett bageri som tonåring och där sa "mäster" att man skulle pensla limpor och matbröd med en sockerlösning för att "glaseringen" skulle täta limpan mot uttorkning.

 

Där har du nog kommit ihåg fel.

Limpor och Matbröd penslar man med potatismjöls klister efter gräddning.

Sockerlösning kan du ha på bullar som extra godis.

 

Med vänlig hälsning FD Bagarmästare Leadbelly.

 

Ps sorry för OT

Link to comment
Dela på andra sajter

Birger LKPG

Jo men det tror jag han nog gör, jag skulle åkt med Surin-pojkarna, men åker nog själv redan i veckan...dels för mer mobilitet och för att jag tycker jag behöver lite semester, bra med några dagar tidigare.

 

Blir nog några nätter på JP-Court i P, så om någon är sugen på några kalla så just ett PM eller nått.

 

 Är skickat :)

Birger LKPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...