Jump to content
IGNORERAD

Midsommar årgång 4 i Rayong


Drivern

Recommended Posts

Om någon har väntat på inbjudan till midsommarsnaps på vår veranda även i år så stillar jag er undran här och nu,alltså 19 juni är ni välkomna på sill och nubbe avslutar som vanligt med grillat fram på kvällen,övriga familjemedlemmar får självklart vara med.Vi startar väl 15.00 som tidigare.Anmälan här i tråden! Välkomna! 

post-4617-0-38292700-1429183729.png

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 208
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drivern

    34

  • rolba

    19

  • gst

    17

  • Jive

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hinner tyvärr inte ner till Rayong till den 19:e :( Kommer till Bangkok den 14:e, och efter ett par nätter i Bangkok åker vi upp till byn. Hälsar dock gärna på er senare. Har inte riktigt bestämt någon resplan förutom de första dagarna, men jag har kvar ditt telefonnummer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den första att boka in sillen var Birger LKPG som även var med premiäråret 2012

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka, var verkligen trevligt förra året.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ju försökt förut och ska försöka igen.

Någon gång ska det väl gå.

Lyckas det så tar jag rygg på Birger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr inte närvara detta år. Är i gamla landet då. Får väl dricka öl med Changen i ett kylslaget Slottskogen...

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriver en lista här med alla som anmält intresse och vi hoppas på en lång sådan. 

 

Birger LKPG

Piloten 66

Tomurdoc

P 3

Rolba 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tyvärr inte närvara detta år. Är i gamla landet då. Får väl dricka öl med Changen i ett kylslaget Slottskogen...

 

Ja, får duga för oss socialt handikappade ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon har väntat på inbjudan till midsommarsnaps på vår veranda även i år så stillar jag er undran här och nu,alltså 19 juni är ni välkomna på sill och nubbe avslutar som vanligt med grillat fram på kvällen,övriga familjemedlemmar får självklart vara med.Vi startar väl 15.00 som tidigare.Anmälan här i tråden! Välkomna!

Hade gärna kommit. Men vi firar i sverige. Får komma på besök någon annan gång. Då jag i alla fall ska besöka Securitas larmcentral som av någon outgrundlig anledning placerats i just ryong.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju bli något extra i år då "vinägersfabrikanten" och "jordenruntresenären" med kramdjuret skall äta vid samma bord.

 

Flygplansmat med dessertvin gjord på lokal ananas på menyn

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju bli något extra i år då "vinägersfabrikanten" och "jordenruntresenären" med kramdjuret skall äta vid samma bord.

 

Flygplansmat med dessertvin gjord på lokal ananas på menyn

Hon sitter troligtvis inte vid samma bord för hon "fabrikanten"sitter nog bland de andra damerna som förra året och "resenären" bland herrarna som det brukar vara på blandfester,nog talat om det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju bli något extra i år då "vinägersfabrikanten" och "jordenruntresenären" med kramdjuret skall äta vid samma bord.

 

Flygplansmat med dessertvin gjord på lokal ananas på menyn

Troligen har hon inget som helt utbyte eller gemensamt med den patetiska L64, därimot skulle hon nog hemskt gärna vilja möta den överåriga skånska vinsnobben även kallad Jive och få en djupare förklaring av hans uttalande angående hennes produkt på ett offentligt forum, oerhört lågt enligt min mening, ytterligare en feg jäkel som inte är karl för sin hatt, ďet uttalandet hade han kunnat fälla INR förre midsommaren hos Drivern, men det är väl bättre att slicka r*ven på sin idol.

Hälsningar

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Troligen har hon inget som helt utbyte eller gemensamt med den patetiska L64, därimot skulle hon nog hemskt gärna vilja möta den överåriga skånska vinsnobben även kallad Jive och få en djupare förklaring av hans uttalande angående hennes produkt på ett offentligt forum, oerhört lågt enligt min mening, ytterligare en feg jäkel som inte är karl för sin hatt, ďet uttalandet hade han kunnat fälla INR förre midsommaren hos Drivern, men det är väl bättre att slicka r*ven på sin idol.

Hälsningar

Chan2014

 

Lägg av med att förstöra denna tråd med dina otrevligheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lägg av med att förstöra denna tråd med dina otrevligheter.

Ok, startar en ny tråd, off topic.
Link to comment
Dela på andra sajter

Från att varit 50/50 på att komma så är jag nog nu 90/10.

Familjen är i Pattaya nu och roar sig vilket stärker mitt förhandlingsläge:)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

En nyhet för denna midsommar är att vi dukar upp på läktare utanför verandan,som blivit ombyggd till en boxningsring.Har även införskaffat hooterslinnen till de tävlande samt byggt ett vadslagningsbås för alla spelsugna grannar och gäster.Tyvärr hinner jag inte med att fixa en moppeparkering,och glöm inte gosedj,,,, fruar och flick/pojkvänner menar jag ju.

Ni som inte anmält deltagande,till sill och nubbe då,kan ju passa på nu.

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

En nyhet för denna midsommar är att vi dukar upp på läktare utanför verandan,som blivit ombyggd till en boxningsring.Har även införskaffat hooterslinnen till de tävlande samt byggt ett vadslagningsbås för alla spelsugna grannar och gäster.Tyvärr hinner jag inte med att fixa en moppeparkering,och glöm inte gosedj,,,, fruar och flick/pojkvänner menar jag ju.

Ni som inte anmält deltagande,till sill och nubbe då,kan ju passa på nu.

99% klart nu att jag kommer. Inkl gosedjur/risfältfröken.

Jag hör av mig innan avresa från Sverige så att jag ev kan tillföra något till evenemanget. (Har en Hooterskalender hänger i garaget)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

99% klart nu att jag kommer. Inkl gosedjur/risfältfröken.

Jag hör av mig innan avresa från Sverige så att jag ev kan tillföra något till evenemanget. (Har en Hooterskalender hänger i garaget)

Har du köpt klippkort till Thailand ???

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar allvarligt på att göra om planerna för vår resa. Skulle ju vara otroligt trevligt att vara med på denna händelse. Vi får diskutera det hela och fundera, så  hör jag av mig igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trådlyft på en kort lista,än så länge!

 

 

Inlagd 28 april 2015

 

 

Skriver en lista här med alla som anmält intresse och vi hoppas på en lång sådan. 

 

Birger LKPG +familj

Piloten 66

Tomurdoc

P 3

Rolba med "gosedjur"

Stray dog

Ändrades av Drivern
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...