Enis Inlagd Mars 12, 2015 Dela Inlagd Mars 12, 2015 [size=5]Titel: Fredagslunch i Gävle Datum: 13 mar 2015 (En dag)[/size] ------- [size=3]Initiativtagare: Enis[/size] Tja Äntligen fredag och dags för en lunch på baravara kl 11.30 igen. Fredag Ugnsbakad lax med hummersås & slungade morötter Schnitzel med persiljesmör & balsamicosky & stekt potatis Pasta carbonara a'la baravara Gi tillbehör – Grillad aubergine Vegetarisk Grönsaksfyllda quessadillas med salsa & vitlöksås Veckans sallad Ceasarsallad med kyckling, bacon, parmesan & krutonger /Enis Klicka här för att anmäla dig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2015 Alltime high idag Rolba och Striden redan på plats Börjar med en köttsoppa Sedan lite grönfoder En lamaiare Bamseman dök upp Även jag fick vara med på bild Lite grädde till dessert Enis Skickat från min iPhone med Tapatalk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 13, 2015 Dela Inlagd Mars 13, 2015 Satan va mätt jag blev. Märks att man inte är van att äta så mycket. Men nu är det slutbantat i en månad i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.