Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 7 februari 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    27

  • Avregistrerad clion

    24

  • L64

    19

  • Sam sip sam

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har aldrig förstått tjusningen med ketchup till pytt, trodde det bara var barn som åt ketchup på pytt. Rödbetor, gurka och stekt ägg ska det va :thumbsup:

Som med julmust och julmat då.. :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Som med julmust och julmat då.. :-)

Julmust? Själv dricker jag öl och nubbe till julmaten. Igår var det glass och fångarna på fortet. Idag ketchup och popcorn. Jag hade ju iaf förväntat mig ett Ouzo-rör på bordet!? ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Som med julmust och julmat då.. :-)

Nä, must är ju en måltidsdryck och ketchup är ju ett tillbehör. Så fel igen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är gott men svensk köpemajonäs smakar för mycket citron för att passa till pommes

citronmajonä smakar citron naturligtvis ,blanda ut den med creme fraiche och några klyftor vitlök och dragon så får du en god dippsås

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, must är ju en måltidsdryck och ketchup är ju ett tillbehör. Så fel igen ;)

Jojo, men barnrumpa eller inte var frågan din laokaobonde :P

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja puré men vad innehåller den i sin tur? Finns inte ett enda e-nummer i Heinz.

ingen ide att förklara ngt för dom som int begrip, när argumenten tryter för snåljåparna blir dom otrevliga i stället, inget att bry sig om ,

Link to comment
Dela på andra sajter

Julmust? Själv dricker jag öl och nubbe till julmaten. Igår var det glass och fångarna på fortet. Idag ketchup och popcorn. Jag hade ju iaf förväntat mig ett Ouzo-rör på bordet!? ;)

 

Snacka med han som du har en tumme upp i röven på, han gillar julmust och en ballong till julmaten.

 

Jag håller med dig och tar en aqvavit och en öl... :thumbsup: 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Snacka med han som du har en tumme upp i röven på, han gillar julmust och en ballong till julmaten.

 

Jag håller med dig och tar en aqvavit och en öl... :thumbsup: 

Ta det nu lugnt så du inte somnar med tummen i munnen! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade frugan kramp?

Hon hade gått till jobbet redan.

Så jag fick kolla på snowboard istället. Gick ju bra det med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon hade gått till jobbet redan.

Så jag fick kolla på snowboard istället. Gick ju bra det med.

Alla går vi igång på olika  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som minns den lilla skandalen när findus tog nåt klägg som var restprodukt från ett pappersbruk och använde som förtjockningsmedel.

Fanns cancerframkallande restämnen i det.

Googlar men det verkar rensat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en forum träff i Göteborg ägnar ni tre-fyra sidor angående ketchup?

 

Kom ner till Thailand och kom in i matchen istället!

 

  / Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en forum träff i Göteborg ägnar ni tre-fyra sidor angående ketchup?

 

Kom ner till Thailand och kom in i matchen istället!

 

  / Joe

Känner inte dig,men det var dagens bästa :thumbsup: ..

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mått som jag förtjänade idag, men det var det värt :)

 

Hade jättekul och tack till alla som förgyllde aftonen och framförallt till Tommy med fru som gjorde detta möjligt och visade på ett fantastiskt värdskap och generositet samt lagade en makalöst god tjaislafs (utan ketchup)  :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelar väl ingen roll vilket märke det är på ketchupen, det duger ändå bara till att putsa gamla mynt.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när ketchupen lanserats i Götlaborg så skal di tydligen ha den till precis allting, nåväl nyhetens behag lägger väl sig så småningom. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbigt läge nu när det skall inhandlas nytt!

5yjyhu6e.jpg

Ta en av varje, och anordna sen ett blind-test för alla ketchuphuliganer här på forumet...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...