Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 7 februari 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

OK, denna tråds titel är lite missvisande. Vi har nämligen tänkt oss att ha kommande forumträff i Partille, som dock ligger endast cirka 8 km öster om Göteborg. I Partille driver medlem Tommy med fru restaurangen Thai House, och där ska vi träffas fredag 7 februari från 16.00. Det går förstås bra att komma senare eller tidigare, och anmälan behövs inte. Men som vanligt är det intressant att veta vilka som kommer att delta!

 

Jag har inte varit där själv, men enligt uppgift är det lätt att hitta.

 

http://www.thaihousepartille.biliavinsta.kvartersmenyn.se

 

13 minuter med tåget från Göteborgs centralstation, några minuter mer med buss:

 

http://reseplanerare.vasttrafik.se/bin/query.exe/sn?ld=fe2&L=vs_vasttrafik&seqnr=1&ident=92.03178773.1389882105&REQ0HafasScrollDir=1

 

Nu är det så att Thai House inte har tillstånd för alkohol, så det får man ta med egen i den mån man vill ha. Thai House säljer dock givetvis alkoholfria drycker, dessutom har Tommy utlovat 20% rabatt på menyn för alla MPR-medlemmar under denna forumträff.

 

Efterföljande forumträff blir fredag 7 mars, platsen ej bestämd än.

 

Vi hoppas på en som vanligt trevlig forumträff på ett för en del kanske nytt ställe. Alla är varmt välkomna!

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    27

  • Avregistrerad clion

    24

  • L64

    19

  • Sam sip sam

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HC, Artles torg är den hållplats som är närmast Thai House.

 

Det ligger ju utanför taxegränsen och vill man snåla o fuska lite sista biten så är buss 519 mot Jonsered lämpligast.

 

Den tar man från Nesse-terminalen eller Bellevue där det passerar många spårvagnar

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall bli skoj att ses, vi hälsar alla varmt välkomna!

 

Vi har som sagt inget utskänkningstillstånd, ännu, men jag bjuder alla hugade på en välkomstdrink, lurar på en "Vintertung"

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

8Km närmare Stockholm ?

 

Ett steg i rätt riktning ?

Japp, längs Sveriges första statliga Järnväg!

 

 

Vet ni förresten vad som är det bästa med Stockholm?

 

 

 

 

 

 

"X-2000 TILL GÖTEBORG!!!"

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, längs Sveriges första statliga Järnväg!

 

 

Vet ni förresten vad som är det bästa med Stockholm?

 

 

 

 

 

 

"X-2000 TILL GÖTEBORG!!!"

 

 

MVH Tommy

 

Vi Stockholmare ser det precis tvärt om..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi Stockholmare ser det precis tvärt om..

 "Vad är det sämsta med Göteborg?"

 

"X-2000 TILL STOCKHOLM!!!"

 

???

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke och jag kommer garanterat :)

Åker förbi varje dag men har tyvärr ingen möjlighet att titta in så det skall bli jättetrevligt!

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke och jag kommer garanterat :)

Åker förbi varje dag men har tyvärr ingen möjlighet att titta in så det skall bli jättetrevligt!

Saknar dig, skulle behöva dina korkade inlägg i min nya relation :)

 

I alla fall blommar livet.  ;)

 

Bibben spårar väl ut för att jag postat i fel tråd,  ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Saknar dig, skulle behöva dina korkade inlägg i min nya relation :)

 

I alla fall blommar livet.  ;)

 

Bibben spårar väl ut för att jag postat i fel tråd,  ;)

Hörru Farsgubben!! Kolla din inkorg så vi inte retar upp Bibben *lol*

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall bli skoj att ses, vi hälsar alla varmt välkomna!

 

Vi har som sagt inget utskänkningstillstånd, ännu, men jag bjuder alla hugade på en välkomstdrink, lurar på en "Vintertung"

 

 

MVH Tommy

Hm, helt of topic.. levererar ni? I så fall skulle jag vilja ha en Phad Thai Kai utan nötter till lunch i Partille IF's klubbstuga imorgon :) Svårt att vänta tills den 7:e...

 

Kramis

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bibben+1 anmäler sig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, helt of topic.. levererar ni? I så fall skulle jag vilja ha en Phad Thai Kai utan nötter till lunch i Partille IF's klubbstuga imorgon :) Svårt att vänta tills den 7:e...

 

Kramis

Vi funderar på att börja leverera, har faktiskt gjort det 1 gång redan, men då var det för att jag ändå skulle till Allum och damen som ringde och frågade ville beställa flera rätter OCH att hon jobbade på BR, grabbens favvo butik!

 

Kul att ni kommer!

 

Har fått en liten leverans till välkomstdrinken, nu måste jag hitta den andra ingridiensen, annars blir det en "ThaiHouse-special".

 

Ta gärna med er Thaidamer, annars blir det bara frugan och vår praktikant.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi funderar på att börja leverera, har faktiskt gjort det 1 gång redan, men då var det för att jag ändå skulle till Allum och damen som ringde och frågade ville beställa flera rätter OCH att hon jobbade på BR, grabbens favvo butik!

 

Kul att ni kommer!

 

Har fått en liten leverans till välkomstdrinken, nu måste jag hitta den andra ingridiensen, annars blir det en "ThaiHouse-special".

 

Ta gärna med er Thaidamer, annars blir det bara frugan och vår praktikant.

 

 

MVH Tommy

Jag kan ta praktikanten :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas det blir ett göött gäng!

 

Om ni inte vill äta Thai så kommer vi att ha några Räkmackor i beredskap, och lite pytt i panna fixar vi om nån vill ha MPRs partyrätt Nr1!

 

Hoppas alla vet att vi inte har några rättigheter, utan att vi har detta som en privat fest, så ta med egen dricka om ni vill ha nåt annat än välkomnstdrink och alkoholfritt!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ta praktikanten :)

 

Tror hon är paxad, men med enorma mängder charm, så kanske det kan diskuteras...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är Herr Chang, tycker inte jag sett ett inlägg på bra länge från honom?

 

Han lever, han gav mig karma för att jag ska krossa kommungränsen och ta mig till Partille på fredag. Pay attention (on the small details) man!! :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas det blir ett göött gäng!

 

Klart det gör!!

 

Vem är paxad och varför?

Vad betyder charm?   Pengar?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror hon är paxad, men med enorma mängder charm, så kanske det kan diskuteras...

 

 

MVH Tommy

Hur gammal är tjejen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är Herr Chang, tycker inte jag sett ett inlägg på bra länge från honom?

 

Åh, jag läser MPR varje dag, men skriver inte så mycket numera.

 

Jag och Siamkap kommer till Partille, får se om vi kan samordna resan med Bibben + 1. Och kanske locka med Clion också ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va dåligt med svar på den frågan.

Alla kanske inte sitter 24/7 framför datorn och har möjlighet att svara på direkten.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla kanske inte sitter 24/7 framför datorn och har möjlighet att svara på direkten.

Men oj då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...