Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg fredag 7 februari 16.00


Herr Chang

Recommended Posts

Hej. Har vi inga andra Värdsproblem än ketchup så är det ju bra. Värre vore det ju om Thailand stängde gränserna för Faranger. Då skulle vi inte ha ett sånt här forum som är vänligt och trevligt på alla sett och vis. :13:  :not_i:  :police:  :thumbsup: 

 

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    27

  • Avregistrerad clion

    24

  • L64

    19

  • Sam sip sam

    13

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Hej. Har vi inga andra Värdsproblem än ketchup så är det ju bra. Värre vore det ju om Thailand stängde gränserna för Faranger. Då skulle vi inte ha ett sånt här forum som är vänligt och trevligt på alla sett och vis. :13:  :not_i:  :police:  :thumbsup: 

 

MVH

Sakaeo

Nja, ett annat världsproblem som skapar motsättningar här är ju potatis, särskilt om den har skal :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Pfffttt, ketchup, potatis, röd/gul politik, Chang/LEO, apple/android... leksaksproblem. det riktiga problemet är huruvida ni träffade er dam i en lampaffär eller inte?

 

Eller som Clion i en taggstrådsaffär... om ni är i Afrika alltså ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst hade vi trevligt.

 

Och den Nygifte Clion sussade strax sött i vårt lilla gästrum, han var redan utflugen när jag steg upp vid 9-tiden.

 

Hoppas du inte var för blåslagen efter snubblingen Clion!

Snubblingen  berodde delvis på att min Pappa, som ju hämtade oss från krogen, parkerade för nära en låg mur...

Stackars Clirre satte sej på arschlet i samma sekund han klev ut ur bilen.

FAAAN INGEN KAMERA!!! :crazy:

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Visst hade vi trevligt.

 

Och den Nygifte Clion sussade strax sött i vårt lilla gästrum, han var redan utflugen när jag steg upp vid 9-tiden.

 

Hoppas du inte var för blåslagen efter snubblingen Clion!

Snubblingen  berodde delvis på att min Pappa, som ju hämtade oss från krogen, parkerade för nära en låg mur...

Stackars Clirre satte sej på arschlet i samma sekund han klev ut ur bilen.

FAAAN INGEN KAMERA!!! :crazy:

 

 

MVH Tommy

Å fan var det därifrån leran kom :ahh:  :crazy: på skor och jacka  ???

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...