Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg lördag den 5:e oktober


Minne00

Recommended Posts

Nu skall vi testa något nytt här i Göteborg har jag förstått.

 

Forumträffen för oktober blir lördagen den 5:e, hemma hos mig... 

 

Det blir kombinerad inflyttningsfest och forumträff som kommer att flyttas in till stan framåt kvällen.

 

Från klockan 14:00 är ni hjärtligt välkomna till mig, mat och dryck kommer att finnas på plats.

 

Jag lämnar ut adressen vid anmälan via PM, men skriv gärna en rad här om du tänker komma så att alla vet hur trevligt sällskap de får. Finns det allergier eller andra specialbehov gällande mat så behöver jag veta det!

Behöver man sovplats så behöver jag veta det också och då är det först till kvarn som gäller :)

 

Välkomna!

 

kram kram

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Minne00

    40

  • Herr Chang

    10

  • audirs2

    9

  • Bibben

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu är det ju iofs långt kvar dit men förhoppningsvis blir det väl en alternativ och "traditionell" mpr- träff på 2:a Lång för oss gamla ortodoxa afterwork- nissar som inte orkar ta sig ut till till förorter och festa natten lång utan lilla frun?

 

 

Mvh

 

Tråkmörten

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det ju iofs långt kvar dit men förhoppningsvis blir det väl en alternativ och "traditionell" mpr- träff på 2:a Lång för oss gamla ortodoxa afterwork- nissar som inte orkar ta sig ut till till förorter och festa natten lång utan lilla frun?

 

 

Mvh

 

Tråkmörten

Godmorgon "Tråkmörten"!

 

Självklart kan ni ha afterwork på andra lång, lilla frun som numera är fröken igen lägger sig inte i det :) Skulle aldrig falla mig in att tvinga ut stadsungar i förorten, göta petter, det är ju låååångt, hela 12 minuter med vagnen från centralen  :crazy:

Fröken Minne börjar dessutom bli alldeles för gammal för att festa natten lång så hon tar det nog ganska lugnt hon också. 

För att visa alla nya grannar hänsyn så måste lägenheten ändå vara tom när klockan blir 22:00 och huruvida det blir utgång efter det är upp till hur var och en känner :)

 

Mvh Fröken Minne

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

för oss gamla ortodoxa afterwork- nissar som inte orkar ta sig ut till till förorter

 

Kanske måste du även lägga ut en spårvagnskarta med vägbeskrivning till hela den långa vägen från innerstan till Kortedala.

Att åka spårvagn längre bort än Centralstationen kan te sig väldigt främmande och skrämmande för en del gamla inbitna stadsbor. :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske måste du även lägga ut en spårvagnskarta med vägbeskrivning till hela den långa vägen från innerstan till Kortedala.

Att åka spårvagn längre bort än Centralstationen kan te sig väldigt främmande och skrämmande för en del gamla inbitna stadsbor. :ahh:

Tja, jag kommer nog att knepa ihop bra vägbeskrivningar för alla som vill komma, både med bil, spårvagn eller apostlahästar. Tror tyvärr inte att det finns möjlighet att komma med helikopter eller luftballong.

Vägbeskrivningar kommer dock bara till dem som anmäler sig via PM! Kommer inte lägga upp det här :)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kommer :party1:  :mpr:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska nog försöka våga mig ut i förorten...

 

Men bara om Minne00 har kanalen som visar formel 1 kval ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är denna tillställning på en Fredag. Kval till F 1 är alltid på Lördag, så det är lugnt Herr Chang. Basta!

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är denna tillställning på en Fredag. Kval till F 1 är alltid på Lördag, så det är lugnt Herr Chang. Basta!

Nä det är en lördag och jag har tyvärr inte rätt kanaler men du kan väl komma när kvalet är klart :-)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafalls Minne, du inte bara ändrar lokalitet, utan också dag. Hur skall man få trygghet i detta. Snacka om att gå utanför "boxen"

Beträffande F1-kvalet så går det av stapeln kl 07.00 på Lördag, då det är i Korea.

Så jag ska nog hinna med ett besök hos dig också....

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Men bara om Minne00 har kanalen som visar formel 1 kval ;)

Herr Chang har talat.

Ursäkta HC, man borde läsa rubriken innan man svarar...;-)

Du var ju inte så fel ute....

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafalls Minne, du inte bara ändrar lokalitet, utan också dag. Hur skall man få trygghet i detta. Snacka om att gå utanför "boxen"

Beträffande F1-kvalet så går det av stapeln kl 07.00 på Lördag, då det är i Korea.

Så jag ska nog hinna med ett besök hos dig också.

Gillar F1 men på Göteborgs galopp har man inte sett dig där riktig F1 går av stapeln !

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var det ju förstås min egen lilla fru som avsågs och att jag saknar och ser fram emot dessa enkla after- work- träffarna på fredagseftermiddagarna där man kommer när man kan eller vill och knallar hem lagom rund och välmående vid 8- 9- tiden och ändå umgås därhemma en stund utan att hela lördagen är pajad.

 

Men så klart är vi alla är olika. Tyckte bara det var trist att det krockade - men det går la fler spårvagnar  :).   

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var det ju förstås min egen lilla fru som avsågs och att jag saknar och ser fram emot dessa enkla after- work- träffarna på fredagseftermiddagarna där man kommer när man kan eller vill och knallar hem lagom rund och välmående vid 8- 9- tiden och ändå umgås därhemma en stund utan att hela lördagen är pajad.

 

Men så klart är vi alla är olika. Tyckte bara det var trist att det krockade - men det går la fler spårvagnar  :).   

Ops! Läste visst lite för fort :) Men det tror jag att du gjorde också då tillställningen här är på en lördag och det går absolut vagnar även på lördagar så någon krock blev det inte :) Var ju lite avsikten med att ha det på en lördag. fredagen vill man ju ta det lite i sin egen takt...

Lilla Frun är också hjärtligt välkommen så klart!

 

Är det ok om jag tittar in på andralång på fredagen och förfestar? ;)

 

kramis

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hmmm...

 

Någon som önskar något särskilt på menyn?..

 

Alla tips mottages tacksamt :)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skuren paprika och morötter med gråddfilsdip är ju gott. Ungefär vad jag orkar få i mig ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skuren paprika och morötter med gråddfilsdip är ju gott. Ungefär vad jag orkar få i mig ;)

 

Herr Chang har talat.

Vad fabben, hatar du kaniner eller? Äta upp deras mat! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skuren paprika och morötter med gråddfilsdip är ju gott. Ungefär vad jag orkar få i mig ;)

 

Herr Chang har talat.

Går nog att ordna en barnportion åt dig också med lite annat gott :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm...

 

Någon som önskar något särskilt på menyn?..

 

Alla tips mottages tacksamt :)

Vet inte om jag kan komma, men en liten tex-mex midda e ju ganska enkelt och väldigt gott!

Hacka lite grönt, steka lite nötfärs med tacokryddor, lägga fram ett par varianter på mex bröd... Klart!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sugen! Om sir Changsson inte slår mig! :crazy:  :17:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...