andrejsdenruskige Inlagd Juni 19, 2013 Dela Inlagd Juni 19, 2013 Behövde bara ringa så talade killen som svarade om att någon hade ändrat inställningarna för mig. och mycket riktigt, när jag väl visste var jag skulle leta så stod den inställd på "lysrör" .*suck* Får testa vid midsommar om det blir bättre nu Tack!!!! Om du fotar i RAW så ska det inte ha någon betydelse...tror jag, ska tilläggas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2013 Om du fotar i RAW så ska det inte ha någon betydelse...tror jag, ska tilläggas. Nej det har det kanske inte men då måste jag ju redigera bilderna, jag vill ju ta perfekta bilder från start asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Nej det har det kanske inte men då måste jag ju redigera bilderna, jag vill ju ta perfekta bilder från start Nejdå, det är inte ett måste att redigera RAW-bilder. Men möjligen så kan man finlira med de bilder man tyckte blev riktigt bra. Prova så ska du se Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2013 Nejdå, det är inte ett måste att redigera RAW-bilder. Men möjligen så kan man finlira med de bilder man tyckte blev riktigt bra. Prova så ska du se Sent from my analog teleprinter using A4 paper Köper du ett bildredigeringsprogram till mig så gärna:) Har jobbat med Photoshop CS 4 förrut. lagom billigt... eller inte och jag är dödligt trött på trials! Tack för tipset dock! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 20, 2013 Dela Inlagd Juni 20, 2013 Köper du ett bildredigeringsprogram till mig så gärna:) Har jobbat med Photoshop CS 4 förrut. lagom billigt... eller inte och jag är dödligt trött på trials! Tack för tipset dock! Ah, jag antog att alla använder Mac. Då förstår jag dig bättre. Finns det inga enkla program? Typ Gimp Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Bidrar med några bilder från STCC race i Göteborg igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Bidrar med några bilder från STCC race i Göteborg igår jag hörde att det skulle vara fritt inträde denna helgen, stämmer det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 jag hörde att det skulle vara fritt inträde denna helgen, stämmer det? Det är fritt inträde till evenemangs och depåområdet, vill man sitta på läktaren så kostar det några hundra. Men du kan ju köra snikvarianten och gå upp på bron ovanför. Den är gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juni 29, 2013 Dela Inlagd Juni 29, 2013 Det är fritt inträde till evenemangs och depåområdet, vill man sitta på läktaren så kostar det några hundra. Men du kan ju köra snikvarianten och gå upp på bron ovanför. Den är gratis. När jag åker på Race så brukar det vara fritt överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 30, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 30, 2013 Mina bilder är också lite inspirerade av fart.. det var i alla fall jäkligt svårt att få skarpa bilder på dessa!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 30, 2013 Dela Inlagd Juni 30, 2013 Yes äntligen massa suddiga gråsparvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 8, 2013 Dela Inlagd Juli 8, 2013 (ändrad) Var på bakluckeloppisen i Slottskogen ett par timmar innan MPR träffen en bit därifrån. Här kommer lite blandade loppisbilder Hittade även en felskyltad bil, vadå 407 BAT Då var denna bilen bättre Ändrades Juli 8, 2013 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd September 28, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 28, 2013 Fyller på med lite bilder av hur hösten ter sig i KOrtedala asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Oktober 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Hösten är så otroligt vacker nu så här kommer lite fler bilder, alla utom fyra är tagna på ett varv runt min gård asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu