Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 (ändrad) Nä, jag vägrar sitta hemma och bara bli slö, på med löparskor och leta upp Slottsskogen.. Tar med kameran, läckra skuggor nu och om ett par timmar kommer ljuset vara kanon! Någon som vill göra mig sällskap så är ni välkomna att höra av er på 0722-333060. SNÄLLA moderatorer. kan mitt telefonnummer få ligga kvar? Jag vet hur man blockar och jag vet hur man stänger av telefonen om det skulle behövas... // Minne00 Lovar att bjuda på bilder senare. Ändrades Juni 19, 2013 av Surin P3 Ändrat telefonen asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonasn Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Ja för min del så får det ligga kvar då du verkligen ber om att det ska få ligga kvar i ditt inlägg, vi du senare få bort det så är det bara att anmäla inläggen så fixar vi det då. För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Nä, jag vägrar sitta hemma och bara bli slö, på med löparskor och leta upp Slottsskogen.. Tar med kameran, läckra skuggor nu och om ett par timmar kommer ljuset vara kanon! Någon som vill göra mig sällskap så är ni välkomna att höra av er på 0735-410013. SNÄLLA moderatorer. kan mitt telefonnummer få ligga kvar? Jag vet hur man blockar och jag vet hur man stänger av telefonen om det skulle behövas... // Minne00 Lovar att bjuda på bilder senare. Var det inte du som sade att du redan vägde för lite ? Du borde stanna hemma och dricka öl samt äta stora blodiga biffar. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Var det inte du som sade att du redan vägde för lite ? Du borde stanna hemma och dricka öl samt äta stora blodiga biffar. Dummerjöns, muskler väger mer än fett asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Dummerjöns, muskler väger mer än fett Det vet jag mycket väl sen jag tränade för något år sedan. Skall dra igång mitt gym igen bara huset blir klart. Skaffa dig inte för mycket muskler bara - tjejer skall vara lite mjukare. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Hoppas det blev många bra bilder från fotoexpeditionen i Slottskogen. Var själv ute och fotade efter jobbet fast vid Klippan och bortåt Älvstranden. Kanske kan jag låna din tråd för mina bilder så kan vi samla det bästa av Göteborg på samma ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Hoppas det blev många bra bilder från fotoexpeditionen i Slottskogen. Var själv ute och fotade efter jobbet fast vid Klippan och bortåt Älvstranden. Kanske kan jag låna din tråd för mina bilder så kan vi samla det bästa av Göteborg på samma ställe. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Kom just hem så det tar en liten stund innan bilderna kommer. Jag vill dock att ni kommer ihåg att jag inte brukar fota mauellt och att jag framför allt brukar fota människor. till nästa gång måste jag dessutom införskaffa linser med rätt styrka. BRB asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 (ändrad) så kan vi samla det bästa av Göteborg på samma ställe. Måste bli en väldig kort tråd det... Edit: Bäst att lägga till en sån här Ändrades Maj 17, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Det vet jag mycket väl sen jag tränade för något år sedan. Skall dra igång mitt gym igen bara huset blir klart. Skaffa dig inte för mycket muskler bara - tjejer skall vara lite mjukare. Jag har absolut ård att bli av med lite hull!!! Finns att ta av! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Ooops. 300 bilder..tar en stund att sålla tror jag bestämt men jag har hela natten på mig så det kommer... asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Here Goes Nothing! Enter Slottskogen, från Linnéplatsen... Det börjar bli grönt... I det här trädet klängde jag omkring mycket som liten, kom tyvärr aldrig där ifrån utan att blöda på ett eller annat ställe. jag är ingen bra trädklättrare, än idag! Bra skor är ett måste om man planerar att promenera i ett par timmar, dessa ljuvliga Nike är dessutom runda undertill så att jag får ordentlig bålträning. Hmmm, jag kan meddela att det fortfarande är blött. skall man ta sådana här foton får man räkna med att skita ner sig. Dum idé! Härifrån har jag mycket kära minnen och jag längtar tillbaka!!!! Vad kan tänkas gömma sig här? Lite längre in.. Lite till ändå. BINGO!!!! Vad tror du Towe, är det frukten av den omdiskuterade våldtäkten? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vad händer sedan då? Jag går ju som bekant ofta vilse i Slottsskogen men tänkte att det får bära eller brista. jag hamnar ju alltid någonstans. Något som blommar. vita blommor är en favorit. Ännu fler intrasslade stammar. tror att ni snart kommer att upptäcka att det är något av en fetish för mig. tycker att det är .sexigt...spännande.bra gömställen En annan familj, svårt att inte ömma för de små. vågar inte fota främmande barn så mycket så jag håller mig till djur. Hmm... snyggt helt enkelt? En vinkel till... Tyckte att det var ganska tomt för att vara en så underbart skön dag. Det fanns i alla fall de som försökte roa sig. hur länge sedan var det inte man lekte med en drake? Blev jätte sugen!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vidare. Hur söt var inte denna bil och grabbarna som förevisade den??? De här två satt kvar när jag gick hem också. Fångad i flykten Söt liten en... Men fy katten för att simma omkring i detta!! Kunde inte låta bli att leka lite med tider. har fortfarande inte bestämt mig för vad jag gillar bäst. Fast sälen var ju snäll som stack näsan över vattenytan. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Har ju inte kommit vidare långt ännu. Motljus. i uppförsbacke. nästa tur blir tidigare på dagen... Mest bara fint. Fågel som ser ut att ha brutit nacken. det är bara en ögonblicksbild, han (?) mår utmärkt... Lek med tid igen. Åter igen, bara vackert... Kontrasterna mellan skirt blommande och taggig tall.. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vikka fiina bilder, fortsätt.. Du mildrar Gbg-suget. Men du, om du orkar. Kan du inte slita lite på dojjorna inne i stan en sväng...kanske.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vikka fiina bilder, fortsätt.. Du mildrar Gbg-suget. Men du, om du orkar. Kan du inte slita lite på dojjorna inne i stan en sväng...kanske.. Imorgon sliter en stor del av Göteborg på sulorna då Göteborgsvarvet går, men springa 21 km är ju inget för mig så nöjer mej med att gå runt och titta på alla samt ta en del kort inne i stan på dom som orkar eller inte orkar ta sig runt denna halvmara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Fortfarande en bra promenad kvar. kan dock inte påstå att jag skyndade mig! Pingvinerna som solade var så vansinnigt söta, kunde stått här i timmar!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Maj 17, 2013 Dela Inlagd Maj 17, 2013 Ja..man saknar bilder på broar, kranar och någon spårvagn också. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vart hamnade jag sedan då? Demensen slår in!!! Just det ja.. spökfotografen.. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Nu sviktar minnet totalt. troligen pga hjärnsläpp! Somliga visste i alla fall att roa sig. Andra vet hur man slappar i stil. gud så sotis jag blev!!!! Ljuvligt! Vägen upp till djuren... Här inne bodde en "bekant" till mig i två år.!!!!!!!!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Jag kan inte påstå att alla djur var samarbetsvilliga men en del iaf.. Svanen poserade hjärtligt... Kronhjortarna sov sött. Cockfight? Somliga blev klart glada att se mig.. Andra brydde sig inte ett skit. sov sött Det är inte lätt att visa sin bästa sida när det blåser. Fredagsmys asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Åsså var det det där med krokiga grenar. gärna lågt växande tallar.. var har jag fått detta ifrån? ? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Måste vara nykära... Alla slappar på sitt vis... WTF? Påminner om mormor men jag vet inte varför, vackert iaf!! Funderade på om botaniska skulle bli morgondagens mål men sedan kom jag på att det ju är Göteborgsvarvet. massa möjligheter att ta porträttbilder av ovetande människor Somliga har ingen aning om hur värdefullt livet är. Hej då Slottsskogen, vi ses i morgon!!! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 17, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 17, 2013 Vikka fiina bilder, fortsätt.. Du mildrar Gbg-suget. Men du, om du orkar. Kan du inte slita lite på dojjorna inne i stan en sväng...kanske.. Skall kolla på det någon dag när jag har tid.. nästa helg kanske... vem vet asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu