Jump to content
IGNORERAD

Månatlig Stocholmsträff 1:a Mars en Lördag


Nicholas

Recommended Posts

Denna gång hamnar månadsträffen så nära Stockholms-träffen som går av stapeln dagen efter på Lördagen.

 

Så det blir som en liten förfest

 

Kl 1800

 

Angående platsen så återkommer jag men det blir runt centrum.

 

/Nicholas

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 279
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    30

  • Nicholas

    28

  • Hua Hin

    22

  • GreenValley

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Första tisdagen i månaden.

 

Kl 18 och framåt

Bishop arms, Vasagatan xx

 

Kommande träff 2:a April

Kan va´ läge att byta månad i rubriken då :crazy:

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Vasagatan 7. Mitt emot gamla huvudpostkontoret

 

Jag dyker nog upp

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Och öppet till 05.00 , där har man "hämtat" många sista chansen genom åren :D

Ett ställe alltså man ska undvika. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni Asiatiska, eller vanliga härmapor?

 

Alla vet att Göteborgsavdelningen av MPR, Med HC i spetsen instiftade Månadsträffar för säkert 2 år sen...

Tur att ni valt tisdagar , annars hade jag kommit dit och kastat äpplen på er! :crazy:

 

KUL initiativ, men varför tisdagar, inte ens "lillelörda"???, Om ni kopierat som Koreaner så skulle forat kunna kunna ha 2 månatliga träffar, samtidigt, potentiellt kul!

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni Asiatiska, eller vanliga härmapor?

 

Alla vet att Göteborgsavdelningen av MPR, Med HC i spetsen instiftade Månadsträffar för säkert 2 år sen...

Tur att ni valt tisdagar , annars hade jag kommit dit och kastat äpplen på er! :crazy:

 

KUL initiativ, men varför tisdagar, inte ens "lillelörda"???, Om ni kopierat som Koreaner så skulle forat kunna kunna ha 2 månatliga träffar, samtidigt, kan bli kul!

 

MVH Tommy

Stockholm är inte någon småby som Göteborg, I Stockholm kan man gå ut 7dagar i veckan ;-)....

Tisdag,Torsdag eller lördag, maipenrai....

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Stockholm är inte någon småby som Göteborg, I Stockholm kan man gå ut 7dagar i veckan ;-)....

Tisdag,Torsdag eller lördag, maipenrai....

Det är bara stockholmare som tror att Stockholm är världsmetropol och världens navel.

Staden där folk tittar inte ens med varandra och börjar man prata med okända på krogen

så tror de man stack från psyket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholm är inte någon småby som Göteborg, I Stockholm kan man gå ut 7dagar i veckan ;-).... Tisdag,Torsdag eller lördag, maipenrai....
Eftersom göteborgsträffarna innehåller mer än soda så är fredags träffarna förmodligen bättre för morgon dagen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara stockholmare som tror att Stockholm är världsmetropol och världens navel.

Staden där folk tittar inte ens med varandra och börjar man prata med okända på krogen

så tror de man stack från psyket.

Ja plus jag då ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Det är bara stockholmare som tror att Stockholm är världsmetropol och världens navel.

Staden där folk tittar inte ens med varandra och börjar man prata med okända på krogen

så tror de man stack från psyket.

Du pratar som en lantis! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej
Du pratar som en lantis! :crazy:

 

Jag är inte stockholmare iaf.

Men om folk vill prata med mig på krogen så är de välkomna utan att jag psykfall förklarar de.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 april är en bra dag, ledig dan före, kanske ledig dan efter :thumbsup:  å kanske inte så mycke odrägliga tokholmare ute

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ni Asiatiska, eller vanliga härmapor?

 

Alla vet att Göteborgsavdelningen av MPR, Med HC i spetsen instiftade Månadsträffar för säkert 2 år sen...

Tur att ni valt tisdagar , annars hade jag kommit dit och kastat äpplen på er! :crazy:

 

KUL initiativ, men varför tisdagar, inte ens "lillelörda"???, Om ni kopierat som Koreaner så skulle forat kunna kunna ha 2 månatliga träffar, samtidigt, potentiellt kul!

 

MVH Tommy

 

Ja, det har fungerat bra med regelbundna träffar i Göteborg- Det var väl en gemensam idé från mig och Drivern.

 

Kul om ni får till det i Stockholm!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Korkad fråga kanske,men vad betyder FTIM?

Min gissning:

Första Tisdagen I Månaden!

:thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

2/4 jag kommer ;)

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara kul :thumbsup:  försöker nog att komma förbi!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Är ni Asiatiska, eller vanliga härmapor?

 

Alla vet att Göteborgsavdelningen av MPR, Med HC i spetsen instiftade Månadsträffar för säkert 2 år sen...

Tur att ni valt tisdagar , annars hade jag kommit dit och kastat äpplen på er! :crazy:

 

KUL initiativ, men varför tisdagar, inte ens "lillelörda"???, Om ni kopierat som Koreaner så skulle forat kunna kunna ha 2 månatliga träffar, samtidigt, potentiellt kul!

 

MVH Tommy

Ja konstig dag att ha en forumträff på tycker lördagar skulle passa bättre så vi som jobbar heltid

fick en chans att vara med :crazy:  :14:

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Alla vet att Göteborgsavdelningen av MPR, Med HC i spetsen instiftade Månadsträffar för säkert 2 år sen...

 

Eftersom HC hävdat att Apple tagtit patent på forumträffar så vart det något försenat. :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Första tisdagen i månaden.

 

Kl 18 och framåt

Bishop arms, Vasagatan 7

 

Kommande träff 2:a April

Tänkte bara påminna om var & vart det är :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Stockholm är inte någon småby som Göteborg, I Stockholm kan man gå ut 7dagar i veckan ;-)....

Tisdag,Torsdag eller lördag, maipenrai....

Det kan man nog i Göttlaborg också. men Fredagar känns liksom lite mer passande om man som många Göttlaborgare föredrar en öl eller sju på forumträffen och därför behöver sova, en halvtimma eller så, extra nästa dag.

 Men kaffelatte ála fjollträsk är ju också gott...

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...