FarangLao Inlagd Januari 13, 2013 Dela Inlagd Januari 13, 2013 Tänker åka vidare från BKK till UTH samma dag jag kommer ner, den 26/3. Var inte 100 % klart då jag bokade biljetten till LOS i höstas så min undran är nu när i tiden är det bäst att boka inrikes i LOS med t.ex. Air Asia? Boka idag, närmare avresa eller rent av direkt på DMK? Priserna är ju iofs humana så det kanske inte skiljer så värst mycket ändå. Hälsningar FarangLao Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 13, 2013 Dela Inlagd Januari 13, 2013 Tänker åka vidare från BKK till UTH samma dag jag kommer ner, den 26/3. Var inte 100 % klart då jag bokade biljetten till LOS i höstas så min undran är nu när i tiden är det bäst att boka inrikes i LOS med t.ex. Air Asia? Boka idag, närmare avresa eller rent av direkt på DMK? Priserna är ju iofs humana så det kanske inte skiljer så värst mycket ändå. Hälsningar FarangLao Boka nu, helst igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.