Jump to content
IGNORERAD

MPR träff nr 2 i BKK slutet av Januari


Kjell

Recommended Posts

Efter en lyckad BKK träff nr 1 där 6 mer eller mindre aktiva medlemmar närvarade så är det dax att lysa ut uppföljaren.

Alltså du som kan och har tid så vore det trevligt att mötas någonstans i BKK vimlet i slutet av Januari.Det är förvisso endast 3 veckor dit men man skall smida medan intresse finns för en stadigt återkommande MPR träff.

Kom gärna med önskemål om dag och plats.

Kjell

Link to comment
Dela på andra sajter

Tills nu 55 visningar men inte en enda intressent eller + karma men det finns förstås gott om tid till fundering!

De som kom till träff nr 1 förutom Fridde är BKK expats eller bor några mil utanför.Den gruppen får nog hållas som kärn-truppen.

Troligt kanske är det för tidigt att på nytt dra ihop det gänget men det borde finnas andra som gästar BKK tillfälligt som skulle tycka det vore kul att träffas.

Fredagen den 27,klockan 17.00 och platsen är Cheap Charlies igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer vara i BKK från den 18 feb till 21 kanske en träff då?

Utmärkt ide Towe även om jag personligen befinner mig just då hemma i sverige.

Vill ha igång ett BKK gäng som inte alltid behöver utmynna att man tar sig runt på obskyra barer. Gärna träffas och diskutera livets väsentligheter på ett litet djupare plan över några glas öl.

Antingen, om du så vill kan folk svara på dig här eller så startar du en egen tråd!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja hoppas folk svarar annars får det bli en tråd, kan vara kul och sitta och snacka skit och ta ett par öl. Få lite tips av gubbarna och gumsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan kanske delta den 27:e men långt ifrån säker, har lovat att följa med till alla MPRares favoritdestination Hua Hin när jag kommaer tillbaka från Indonesien. Men jag råder inte över schemaläggningen när det gäller Hua Hin resan, likväl som den bättre halvan inte har något att säga till om rörande min tripp till Bali och Manado

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lägger in det i kalendern, men lovar ingenting, vi kanske är kvar i fiskebyn då

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan kanske delta den 27:e men långt ifrån säker, har lovat att följa med till alla MPRares favoritdestination Hua Hin när jag kommaer tillbaka från Indonesien. Men jag råder inte över schemaläggningen när det gäller Hua Hin resan, likväl som den bättre halvan inte har något att säga till om rörande min tripp till Bali och Manado

Även om jag så småningom kanske kommer jobba därnere så känns H.H bara som en lång motorväg som man snabbt skall ta sig igenom.

Vore intressant att se resultatet av dina resor.Har du något tips lite offline?

Link to comment
Dela på andra sajter

Slutet av januari funkar tyvärr inte för mig men det kommer väl fler chanser hoppas jag.

Kommer alltid fler träffar.Förhoppningsvis så kan vi träffas en gång i mån som du föreslagit tidigare.Åker hem för huset och lite skidåkning men hoppas vara åter så fort som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ingen jätterespons här. Om någon ändå är sugen på partaj i hyfsad närhet av Bangkok så är ni välkommna till Phanom Sarakham (Chachoensaoprovinsen) den 28:e januari då jag fyller jämnt. Bra mat och obegränsat med öl och sprit utlovas. Hör av er här eller via PM om ni är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...