Drivern Inlagd Mars 28, 2025 Dela Inlagd Mars 28, 2025 Årets träff går av stapeln 9 augusti,som tidigare vid Nya Varvet.Finns 10 dubbelrum bokade i mitt namn(Kent)på Dockyard 8-10/8,ring hotellet(031 3204223) och boka en eller två nätter,pris/natt 1877.- 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 29, 2025 Dela Inlagd Mars 29, 2025 Jag kommer inte men Vill bara säga att Drivern fick mig att hänga här. Började på sida 1 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 29, 2025 Dela Inlagd Mars 29, 2025 Kommer OM jag lyckas bli av med den förbannade restaurangen i Göteborg... Annars jobbar jag då också, ser hoppfullt ut för tillfället, håll alla tummar! MVH 4 1 1 1 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 30, 2025 Dela Inlagd Mars 30, 2025 (ändrad) 10 timmar sedan, skrev Tommy: Kommer OM jag lyckas bli av med den förbannade restaurangen i Göteborg... Annars jobbar jag då också, ser hoppfullt ut för tillfället, håll alla tummar! MVH Vah, ska tu selja ten? Så klart får man dyka upp på denna tillställning! Borde bli runt 10 ånde gången nu. Ändrades Mars 30, 2025 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 30, 2025 Dela Inlagd Mars 30, 2025 4 timmar sedan, skrev audirs2: Vah, ska tu selja ten? Så klart får man dyka upp på denna tillställning! Borde bli runt 10 ånde gången nu. Inte kassa-kon i Partille utan den i Göteborg, för mycket jobb för för lite pengar... MVH 7 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 31, 2025 Dela Inlagd Juli 31, 2025 (ändrad) On 2025-03-28 at 19:55, skrev Drivern: Årets träff går av stapeln 9 augusti,som tidigare vid Nya Varvet.Finns 10 dubbelrum bokade i mitt namn(Kent)på Dockyard 8-10/8,ring hotellet(031 3204223) och boka en eller två nätter,pris/natt 1877.- @Drivern Blir det nån Västgöta träff i år? väldigt tyst om detta! MVH Ändrades Juli 31, 2025 av Tommy 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1, 2025 Dela Inlagd Augusti 1, 2025 13 timmar sedan, skrev Tommy: @Drivern Blir det nån Västgöta träff i år? väldigt tyst om detta! MVH @Drivern 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2025 Dela Inlagd Augusti 7, 2025 Tydligen enlig aktiva inlägg på Facebook enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 7, 2025 Dela Inlagd Augusti 7, 2025 Självklart blir det en Västgötaträff precis dom vanligt 🙂 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2025 Dela Inlagd Augusti 7, 2025 7 timmar sedan, skrev Enis: Tydligen enlig aktiva inlägg på Facebook enis Har hört det också från PD men man kan ju tycka att det skulle komma lite uppdateringar här också, då tråden startade på MPR! För oss som inte har valt Facebook, blir det svårt att planera😉....... Hoppas de får kul iaf🙏❤️ 6 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 10, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 10, 2025 Västgötaträffen är ju aviserad till 9 augusti så om någon ändring hade varit aktuell då hade ju det postats här! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 16, 2025 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 16, 2025 On 2025-07-31 at 20:02, skrev Tommy: @Drivern Blir det nån Västgöta träff i år? väldigt tyst om detta! MVH Det blev träff som tidigare aviserats! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Mars 26 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26 Västgötaträffen -26 går av stapeln,som vanligt på Nya Varvet lördagen 8 augusti.Om frågor på det så ring mig gärna på 0706 589685. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts