Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträff 2020 - 2021


Drivern

Recommended Posts

Jag vet ej mer än 5 som aviserat,men vad jag hört blir vi flera,vill kanske vara hemliga gäster

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 482
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    61

  • Drivern

    56

  • Kenneth4618

    29

  • Tommy

    28

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn

Jag kommer dyka upp på lördagen iaf.......:thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir troligtvis fler än förra året då vi var ett trettiotal

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör allt jag kan för att få som jag vill också.. Tror det blir förbannat kul!

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

KOMMER!

 Skulle vara kul om det fanns en lekledare i år.

Ett par lekar kan vara kul, som Kubb, Irländsk julafton och ölhävning till exempel, det var lite för många för några år sedan, men ett par vore trevligt!

 

Hur gick det förresten med HC´s VG-träff konto (som han var mycket noggrann med i bokföringen), finns de pengarna kvar, eller försvann de samtidigt som legenden?

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom precis på att tänka på denne HC!

Inget illa menat alls, men jag kommer ihåg han som en som kom till festen, påverkad redan då men hälsade på oss alla och satte sig sedan i sin stol och försvann in i dimman!

Där satt han sedan hela kvällen till han på nått sätt lyckades krångla sig ur sin tältstol och ta sig hem, endera till hotellet eller hem där han bodde!

Kommer ihåg att jag försökte slänga några ord till han men han bara log lyckligt och sluddrade nått tillbaka, eller så var jag så full så jag uppfattade det som sludder!

Men mycket märklig man var det, klok som få men en slav under alkoholen!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev audirs2:

Kom precis på att tänka på denne HC!

Inget illa menat alls, men jag kommer ihåg han som en som kom till festen, påverkad redan då men hälsade på oss alla och satte sig sedan i sin stol och försvann in i dimman!

Där satt han sedan hela kvällen till han på nått sätt lyckades krångla sig ur sin tältstol och ta sig hem, endera till hotellet eller hem där han bodde!

Kommer ihåg att jag försökte slänga några ord till han men han bara log lyckligt och sluddrade nått tillbaka, eller så var jag så full så jag uppfattade det som sludder!

Men mycket märklig man var det, klok som få men en slav under alkoholen!

Märklig och klok, men alltid villig att träffa oss andra och se till att vi hade en bra träff!

Dessutom reste han ju till flera andra träffar i landet, till och med på träffar i Thailand!

"En rättskaffens man" om jag får säga vad jag tyckte om Herr Jordebo.

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Tommy:

HC!

Han är saknad

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-08 at 21:16, skrev Tommy:

KOMMER!

 Skulle vara kul om det fanns en lekledare i år.

Ett par lekar kan vara kul, som Kubb, Irländsk julafton och ölhävning till exempel, det var lite för många för några år sedan, men ett par vore trevligt!

 

Hur gick det förresten med HC´s VG-träff konto (som han var mycket noggrann med i bokföringen), finns de pengarna kvar, eller försvann de samtidigt som legenden?

 

 

MVH

Överskottskontot kände jag till,var ca 5000 där,men det försvann med legenden.Kubbmatch mellan L64 och Svampen är inplanerad.Hoppas att Clion kör säckhoppningen också,jag har säckarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Drivern:

Överskottskontot kände jag till,var ca 5000 där,men det försvann med legenden.Kubbmatch mellan L64 och Svampen är inplanerad.Hoppas att Clion kör säckhoppningen också,jag har säckarna.

Lott försäljning åxå? 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev audirs2:

Lott försäljning åxå? 

Självklart blir det lotterier,förra årets överskott på 6250:- finns i tryggt förvar så hoppas på en fördubbling av gåvan till byskolan.Vännerna i Rayong har fått ihop ca 50.000 Baht på sina aktiviteter,så det kommer göra stor skillnad för skolan.Planerna just nu är att flyga ner februari -22 om det öppnar upp och är karantänfritt,men det ser mörkt ut med stängda regioner för att transportera sig runt.Vi ses på Nya varvet,glöm inte ta med strandstolar pga sittplatsbrist och avstånd.Ha det gött !

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-07 at 16:08, skrev audirs2:

Det blev Dockyard med Ocean utsikt! Runt 3000.- billigare för oss alla! Dottern försökte med ett eget rum till, ett eget till hennes kompis, sedan vill frugan ta med en kompis men jag kan inte boka i hennes namn så hon får boka själv då!

Nu undrar man hur många e det som kommer? Hemlig gäst??

Kommer tex 747 Boäng?

Tyvärr inte.Då är semestern slut för mig.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-07 at 17:53, skrev Kötthandlarn:

Jag kommer dyka upp på lördagen iaf.......:thumbsup:

Härligt Kötthandlarn :thumbsup:

ska bli kul att få träffa dig då :14:

Mvh SWEDEMAN

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev SWEDEMAN:

Härligt Kötthandlarn :thumbsup:

ska bli kul att få träffa dig då :14:

Får du åka så långt hemifrån SWEDEMAN 🤣🤣🍻

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-16 at 11:32, skrev B747:

Tyvärr inte.Då är semestern slut för mig.

Kanske tur det... vet inte om @hamnoi klarar en helg till med dig? 

 

Såg ju rätt tungt ut vid 14.00 på lördagen när jag träffade er... 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-18 at 03:46, skrev samet:

Kanske tur det... vet inte om @hamnoi klarar en helg till med dig? 

 

Såg ju rätt tungt ut vid 14.00 på lördagen när jag träffade er... 🤪

Inte många som hänger med när Bengan drar igång

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev måne:

Inte många som hänger med när Bengan drar igång

Nä, de tiderna är över när man orkade vara kung i baren 24/7

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-18 at 03:46, skrev samet:

Kanske tur det... vet inte om @hamnoi klarar en helg till med dig? 

 

Såg ju rätt tungt ut vid 14.00 på lördagen när jag träffade er... 🤪

Det tog ju ett tag innan vi fattade att det var du som satt i bilen.😅Och ännu mindre vem som ringde och frågade vars vi var hehe.

 

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev B747:

Det tog ju ett tag innan vi fattade att det var du som satt i bilen.😅Och ännu mindre vem som ringde och frågade vars vi var hehe.

 

:rotfl::ironi:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev B747:

Det tog ju ett tag innan vi fattade att det var du som satt i bilen.😅Och ännu mindre vem som ringde och frågade vars vi var hehe.

 

Våra frukostmöten i Kao Lak är och förblir outstanding,när kapten tog 3 stödvilor under tiden 🤣

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev måne:

Våra frukostmöten i Kao Lak är och förblir outstanding,när kapten tog 3 stödvilor under tiden 🤣

Dom gick till historien:rotfl:Vad man saknar den tiden........😀

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Drivern var förbi ett Thaihak väldigt nära mig igår och kollade upp läget.

 

Två frågor...

 

1: Inför inköp av mat och annat, kan lite fler av er som kommer säga att så är fallet?

 

2: Ett dubbel rum på Hotellet kostar 1600kr inkl frulle, nån som vill dela med mig (800 per skalle, mellan lördag och söndag)?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Drivern som har koll kanske kan göra en sammanställning av hur många/vilka som kommer.

Som jag skrev för länge sedan, så kommer jag på lördag, då jag än så länge inte är nergrävd.

Blir det som förra året då det serverades lite ätbart men dricka får var o en ta med själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev born41:

Drivern som har koll kanske kan göra en sammanställning av hur många/vilka som kommer.

Som jag skrev för länge sedan, så kommer jag på lördag, då jag än så länge inte är nergrävd.

Blir det som förra året då det serverades lite ätbart men dricka får var o en ta med själv?

Japp!

Priset för käket är som förra året (tror jag) betala vad du tycker det är värt, pengarna går till välgörenhet i Thailand.

Personligen tycker jag att det vore bättre med ett fast pris på Korven och burgarna, men Drivern bestämmer!

Förra året samlades mer än 6000kr in, efter att utgifterna var betalda, då ingick även lotterierna!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...