broder tuk tuk Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Kiss food and drink Àr absolut bÀsta restaurangen i Pattaya.  Bra mat och billigt.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 32 minutes ago, broder tuk tuk said: Kiss food and drink Àr absolut bÀsta restaurangen i Pattaya.  Bra mat och billigt.  BTT Vilken av dom? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 34 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Kiss food and drink Ă€r absolut bĂ€sta restaurangen i Pattaya.  Bra mat och billigt.  BTT Ăr det billigt sĂ„ Ă€r det bra, maipenrai i ett nötskal Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du Ă€r nog inte rasist, du Ă€r troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 16, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2018 7 minuter sedan, skrev Esspe: Billigt - ja. Bra - nej men Àtbart. Kan lika bra ta en varm macka pÄ 7/11. Fast dom har faktiskt köttbullar som Àr Àtbara och hyfsat bra cappu. Min erfarenhet gÀller endast Jomtien.  ja den kiss som ligger bakom gamle vÀrdshusvÀrdens gata Àr bra med mycket folk  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:  ja den kiss som ligger bakom gamle vÀrdshusvÀrdens gata Àr bra med mycket folk  BTT  Har du provat dem alla? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 (Ă€ndrad) 22 minuter sedan, skrev samet:  Har du provat dem alla? https://www.google.se/search?q=kiss+restaurant+Pattaya&oq=kiss+resta&aqs=chrome.1.69i57j0l3.10331j0j8&client=tablet-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 đ Ăndrades Oktober 16, 2018 av Kenneth4618 âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Inte Àr Kiss Food nÄgot stÀlle man bjuder in vÀnner till, det kan duga i brist pÄ annat. Visst, billig bukfylla men nÄgra smaksensationer bjuds det verkligen inte pÄ. Jag vill nÀstan gÄ sÄ lÄngt att sÀga att man knappt ens fÄr för vad man betalar. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 17 minuter sedan, skrev Kenneth4618: https://www.google.se/search?q=kiss+restaurant+Pattaya&oq=kiss+resta&aqs=chrome.1.69i57j0l3.10331j0j8&client=tablet-unknown&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 đ  Ja. Google kommer man lĂ„ngt med... Ă„ detta var kanske en slamkryare... för det finns en till...   Kiss Food and Drink Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand +66 38 427 788 https://goo.gl/maps/MGr2ShDwbpq  Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Took Lae Dee, restaurangerna som finns i alla Foodland butiker jag varit i, i Thailand, Àr bÀttre.  http://pattayaundercover.com/took-lae-dee-Pattaya/  Namnet beskriver vad det Àr, Billigt och gott, nÄt för alla, bÄde farrangkÀk och thaikÀk, samt en helt ok frukostspecial (om de inte slutat med den).  VÄrt hem i Bkk ligger 5-600 meter frÄn den nÀrmaste, sÄ vi brukade förstÄs ta bilen (kanske behövde handla nÄt, och gatan saknade AC), rÀtt ofta bestÀllde frugan farrangmat och jag thai...   MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 57 minuter sedan, skrev samet:  Ja. Google kommer man lÄngt med... Ä detta var kanske en slamkryare... för det finns en till...   Kiss Food and Drink Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand +66 38 427 788 https://goo.gl/maps/MGr2ShDwbpq  Nja, nu var ju den iof med pÄ kartan om man somade in lite, för övrigt den som jag tycker Àr trevligast... Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 2 minuter sedan, skrev Bananen: Nja, nu var ju den iof med pĂ„ kartan om man somade in lite, för övrigt den som jag tycker Ă€r trevligast... Vart dĂ„? Ăppnar man kartan i Kenneths inlĂ€gg. SĂ„ Ă€r den inte markerad och finns inte med.   Kan hĂ„lla med om att den Ă€r bĂ€st. Förr var den i Dolphinrondellen bĂ€st. Men sedan den flyttat till Naklua har den tappat stinget. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 1 minut sedan, skrev samet: Vart dĂ„? Ăppnar man kartan i Kenneths inlĂ€gg. SĂ„ Ă€r den inte markerad och finns inte med.   Kan hĂ„lla med om att den Ă€r bĂ€st. Förr var den i Dolphinrondellen bĂ€st. Men sedan den flyttat till Naklua har den tappat stinget. Klicka pĂ„ plustecknet sĂ„ det zoomar in en gĂ„ng sĂ„ ser du den... Det Ă€r inte vad partierna sĂ€ger nĂ„gra mĂ„nader innan valet som rĂ€knas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 16 minuter sedan, skrev Bananen: Klicka pÄ plustecknet sÄ det zoomar in en gÄng sÄ ser du den... Klicka massa gÄnger. Ser den fortfarande inte.   Att du sökt pÄ den och den ligger lagrad i dina cookies Àr inte samma sak som att den blir markerad och syns.  Kolla listan som kommer samtidigt som du öppnar Kenneths lÀnk. DÀr Àr bara tre stycken med. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 17 minuter sedan, skrev samet: Klicka massa gÄnger. Ser den fortfarande inte.   Att du sökt pÄ den och den ligger lagrad i dina cookies Àr inte samma sak som att den blir markerad och syns.  Kolla listan som kommer samtidigt som du öppnar Kenneths lÀnk. DÀr Àr bara tre stycken med. Jag har inte sökt pÄ den, klickar pÄ kenneths lÀnk, sen klickar jag pÄ kartan som jag kommer till, dÄ ser jag tre stycken, sen klickar jag pÄ pluset (zomar in ett snÀpp), och dÄ ser jag den tillsammans med dina tre.  Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 2 minuter sedan, skrev Bananen: Jag har inte sökt pÄ den, klickar pÄ kenneths lÀnk, sen klickar jag pÄ kartan som jag kommer till, dÄ ser jag tre stycken, sen klickar jag pÄ pluset (zomar in ett snÀpp), och dÄ ser jag den tillsammans med dina tre.  DÄ har du uppenbarligen en bÀttre telefon Àn mig.  Jag fÄr dÄ bara upp 3 bÄde i listan och kartan, oavsett hur mycket jag zoomar.  Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 (Ă€ndrad) NĂ€r jag gör exakt samma sökning i google maps fĂ„r jag samma resultat. Tre stĂ€llen.  Om jag dĂ€remot Ă€ndrar sökningen till "Kiss Food" fĂ„r jag upp alla fyra. Men dĂ„ Ă€r det ju inte lĂ€ngre kenneths lĂ€nk. Ăndrades Oktober 16, 2018 av samet Komplettering Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 3 minuter sedan, skrev samet: DÄ har du uppenbarligen en bÀttre telefon Àn mig.  Jag fÄr dÄ bara upp 3 bÄde i listan och kartan, oavsett hur mycket jag zoomar.  Tja, anvÀnder iof dator, har du en ajfÄne sÄ Àr det nog dÀr problemet ligger Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 9 minuter sedan, skrev samet: NÀr jag gör exakt samma sökning i google maps fÄr jag samma resultat. Tre stÀllen.  Om jag dÀremot Àndrar sökningen till "Kiss Food" fÄr jag upp alla fyra. Men dÄ Àr det ju inte lÀngre kenneths lÀnk. Som sagt, jag fick fram det genom att klicka pÄ kenneths lÀnk, testade nu Àven att söka pÄ google maps med "kiss restaurant Pattaya" precis som kenneth gjort och fÄr Àven dÄ fram 4 st... Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 2 minuter sedan, skrev Bananen: Som sagt, jag fick fram det genom att klicka pÄ kenneths lÀnk, testade nu Àven att söka pÄ google maps med "kiss restaurant Pattaya" precis som kenneth gjort och fÄr Àven dÄ fram 4 st... Samsung skit. Lika bra att kasta den direkt. Ses imorgon dÄ skall jag bÀra runt pÄ en laptop istÀllet. SÄ att man kan se alla söksvaren... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Precis nyss, skrev samet: Samsung skit. Lika bra att kasta den direkt. Ses imorgon dÄ skall jag bÀra runt pÄ en laptop istÀllet. SÄ att man kan se alla söksvaren... Hehe, ja nÄt skumt Àr det allt... Det Àr inte vad partierna sÀger nÄgra mÄnader innan valet som rÀknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Nu blev det nog nÄt fel eftersom BTT utsett mig till moderator i denna trÄd eller har alla medlemmar fÄtt dela pÄ det tunga ansvaret som moderatorsjobbet innebÀr? Jag hoppas det i alla fall för jag kommer jag nog att moderera bort mig sjÀlv frÄn trÄden Det Àr aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 17, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2018 15 minuter sedan, skrev Fritz: Nu blev det nog nÄt fel eftersom BTT utsett mig till moderator i denna trÄd eller har alla medlemmar fÄtt dela pÄ det tunga ansvaret som moderatorsjobbet innebÀr? Jag hoppas det i alla fall för jag kommer jag nog att moderera bort mig sjÀlv frÄn trÄden Du borde vÀl passa utmÀrkt som moderator i en trÄd som handlar om Pattaya och i synnerhet omrÄdet runt soi maitans  Àven om du tycks ha vissa kunskapsluckor vad gÀller omrÄdet norr om Dolphin Roundabot.  BTT   Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Oktober 17, 2018 TrÄdstartare Dela Inlagd Oktober 17, 2018 6 timmar sedan, skrev samet:  Har du provat dem alla?  Ja det har jag.  Inget slÄr en kall coke och en ham och cheese sandwich hos KISS framÄt smÄtimmarna.  Möjligen dÄ en chicken burger pÄ seven eleven fast inne pÄ seven kan man ju inte sitta ner och Àta.  Annars gillar jag Àven duner kebabstÄndet pÄ soi 7 mittemot flipper house.  BTT Soi 7 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 17, 2018 Dela Inlagd Oktober 17, 2018 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:  Ja det har jag.  Inget slĂ„r en kall coke och en ham och cheese sandwich hos KISS framĂ„t smĂ„timmarna.  Möjligen dĂ„ en chicken burger pĂ„ seven eleven fast inne pĂ„ seven kan man ju inte sitta ner och Ă€ta.  Annars gillar jag Ă€ven duner kebabstĂ„ndet pĂ„ soi 7 mittemot flipper house.  BTT VĂ€ldigt MYCKET slĂ„r en kall coke Ă„ ham cheese. Ănnu mer slĂ„r en Chicken Burger pĂ„ 7/11, de Ă€r riktigt vidriga.  Av ren nyfikenhet. Kan du berĂ€tta för oss om ditt besök pĂ„ Kiss Food i Naklua. LĂ€gg gĂ€rna med lite egentagna bilder. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 17, 2018 Dela Inlagd Oktober 17, 2018 Lugn @Kenneth4618... jag matar bara trollfarbrorn för att jag hade lite tid över nÀr jag sitter pÄ holken Ä dumpar morgonskiten.  Strax skall jag Äka till jobbet. DÄ roar jag mig inte med trollet nÄtt mer. Ha en bra dag! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts