Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2018 lördag 4 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

broder tuk tuk
29 minuter sedan, skrev clion:

Nä  det tror fan  Har du med dej  kikkarn så går det la för Konsum darlingen när du sitter där ock glor på fina darlingar inte  lagårds rövar typ 

 

Jo men jag gillar ju stora rövar Clion.

 

Tyvärr så är ju dom flesta thaikvinnor väldigt små om baken.  Negresser däremot  oj oj oj

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 321
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • clion

    32

  • audirs2

    27

  • broder tuk tuk

    25

  • Rillex

    25

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev clion:

Det var  Harmonis darling   som vann

Hon var inte med, James vann nog däremot😊

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Snyggt.........

Kanske fortfarande en av världens bästa helikoptrar............:thumbsup:

De levererar trots utförsäljning till Kanada.........

Transportflygningarna dom gör i Kanada är inte riktigt samma sak som de militära uppdrag vi flög med

 

Kanadensarna har inte RML-regler heller att följa utan flyger långt ut i kanten av reglerna mer som "cowboys i vilda västern"

 

För oss var underhålls- och driftkostnaderna på dessa mer än 50 år gamla maskiner inte hållbara längre oavsett hur nostalgisk man än kan vara.

 

Vi hade det lite som amerikanska B2:orna där varje flygtimme kräver 50h underhåll. USA har lite annan budget än oss också.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Tänker mig ngn form av dubbelmontage, så både vänster- & högertorkare känner sig välkomna i mångfaldhetens tecken.........:14::rotfl:

DSCN1176.thumb.JPG.3173692ca3c52277b9f0ec502eab5b41.JPG

 

Som gammal produktionsingenjör ser jag klara effektivitetsvinster med att kunna använda båda händerna samtidigt och göra en tidsvinst😂

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Längtar redan till nästa. Då kommer BTT 🤣

då kommer M.L.S och jag dit oxxå....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
18 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Längtar redan till nästa. Då kommer BTT 🤣

Ja fast det är mycket att stå i framöver. Måste ju planera och förbereda den största forumträffen i Naklua med.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
32 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Ja fast det är mycket att stå i framöver. Måste ju planera och förbereda den största forumträffen i Naklua med.

 

BTT

Är väl bara ta en Copy/Paste från den förra "Största forumträffen i Naklua"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Är väl bara ta en Copy/Paste från den förra "Största forumträffen i Naklua"

J a fast nästa blir ännu större.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

J a fast nästa blir ännu större.

 

BTT

Kopiera den två gånnger då

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

J a fast nästa blir ännu större.

 

BTT

Nu är du snart uppe i 5 års planering ,är det 10 års planen som gäller för Naklua?

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

J a fast nästa blir ännu större.

 

BTT

Kommer ens en person, så är den oändligt mycket större!

 

Om du inte tror mej, så ring nån gammal mattelärare och ge honom fakta, så kan han räkna ut det åt dej!

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

Kopiera den två gånnger då

Nja, noll plus noll är lika med noll...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kenneth073:

Nu är du snart uppe i 5 års planering ,är det 10 års planen som gäller för Naklua?

Han gör nog som vanligt och tystnar ca 4 veckor innan träffen och smiter ut bakvägen. Återkommer sedan några veckor efter och påstår att han var där 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Han gör nog som vanligt och tystnar ca 4 veckor innan träffen och smiter ut bakvägen. Återkommer sedan några veckor efter och påstår att han var där 

Sista Naklua träffen vari väl Chang arrangör med Bibben ?

Var väl i samma veva som BTT sket i bokningen hos Mait om jag inte har fel 💤

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
12 minuter sedan, skrev svampen:

Sista Naklua träffen vari väl Chang arrangör med Bibben ?

Var väl i samma veva som BTT sket i bokningen hos Mait om jag inte har fel 💤

 

Nej maitan var flera år tidigare.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sen vill jag minnas att den första forumträffen skulle gått av stapeln hos maitans ute i Jomtien men värdshusvärden drog sig ur arrangemanget på grund av att han ansåg sig inte kunna hålla i ett så pass stort arrangemang.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Sen vill jag minnas att den första forumträffen skulle gått av stapeln hos maitans ute i Jomtien men värdshusvärden drog sig ur arrangemanget på grund av att han ansåg sig inte kunna hålla i ett så pass stort arrangemang.

 

BTT

Fotbolls stadion var ju ledig!!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev audirs2:

Fotbolls stadion var ju ledig!!

 

Det fanns ju planer på att låna gräsplanen på andra sidan seven ute i Naklua för bla fotbollsturneringen och brännbollen men det kanske vi kan fundera på tills nästa gång.  Hade varit häftigt med en Mai Pen Rai cup i fotboll.

 

Drömmen vore ju att få se en överförfriskad herr Chang i ena målet och Lamai64 som center:))

 

Den hade blivit en klassiker på youtube.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det fanns ju planer på att låna gräsplanen på andra sidan seven ute i Naklua för bla fotbollsturneringen och brännbollen men det kanske vi kan fundera på tills nästa gång.  Hade varit häftigt med en Mai Pen Rai cup i fotboll.

 

Drömmen vore ju att få se en överförfriskad herr Chang i ena målet och Lamai64 som center:))

 

Den hade blivit en klassiker på youtube.

 

BTT

Clion då,,,,,,,,,,?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎08‎-‎05 at 05:36, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tycker Lidls "skiträkor" och 6 kronors majonäs smakar lika bra som drottningtorgets 250 räkmackor.

 

Kan det möjligen vara så att restaurangen på drottningtorget köper in sina räkor från just Lidl??

 

Blir ju billigast så och då tjänar ju stället en bra hacka på dumma människor som betalar 250 spänn för en sketen räkmacka.

 

BTT

Lögn på lögn...

LIDL säljer inga räkor för 49 kr kilot, det gör ingen.

DU har aldrig smakat en räkmacka som kostat 250 kr, så lögn igen.

 

IDOIT!!! (inte felstavat).

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev audirs2:

Clion då,,,,,,,,,,?

Domare förstås!

Som nu senast!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Sen vill jag minnas att den första forumträffen skulle gått av stapeln hos maitans ute i Jomtien men värdshusvärden drog sig ur arrangemanget på grund av att han ansåg sig inte kunna hålla i ett så pass stort arrangemang.

 

BTT

Maitan hade förståndet att dra sig ur. Ett arrangemang hos Mait hade lockat en massa människor. Att han sedan fått ta på sig allt jobb eftersom BTT har en vana att aldrig dyka upp. Klokt av Mait.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Sen vill jag minnas att den första forumträffen skulle gått av stapeln hos maitans ute i Jomtien men värdshusvärden drog sig ur arrangemanget på grund av att han ansåg sig inte kunna hålla i ett så pass stort arrangemang.

 

BTT

dubbelpost

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det fanns ju planer på att låna gräsplanen på andra sidan seven ute i Naklua för bla fotbollsturneringen och brännbollen men det kanske vi kan fundera på tills nästa gång.  Hade varit häftigt med en Mai Pen Rai cup i fotboll.

 

Drömmen vore ju att få se en överförfriskad herr Chang i ena målet och Lamai64 som center:))

 

Den hade blivit en klassiker på youtube.

 

BTT

Med MPR's fotbollsexperter hade det blivit en match om käftarnas giganter, men rörelserna på plan hade nog begränsats till munrörelser. Tvivlar ens på att skådespelandet gett någon utdelning.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wangthong:

Med MPR's fotbollsexperter hade det blivit en match om käftarnas giganter, men rörelserna på plan hade nog begränsats till munrörelser. Tvivlar ens på att skådespelandet gett någon utdelning.

Den gräsplanen som fanns där på 90-talet är nog bebyggd nu.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...