Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Cavemannen

Östersund vs Arsenal

Recommended Posts

Cavemannen

Hur går det ikväll mellan Östersund vs Arsenal?

Jag tippar på 1-0 ikväll, och jag har ställt en påse med Norrlands Guld på kylning, dagen till ära :D 

hasseryd

E ju bara 2 minus I Ostersund

Normalt Engelskt fotbolsvader

broder tuk tuk

Jag tippar på 0-0

BTT

Tommy

Jag tippar att Östersund blir "Krossade", 0-3 är en kross, i en av världens tristaste publiksporter...

Hoppas att de vinner, men va fan, allt talar emot det.

MVH

MaiChai

Tror på en ny skräll 1-0 till ÖFK.

Letade febrilt bland sportbarerna i Bangkok om någon sände matchen men det verkar inte så trots att Arschenal är det ena laget med många lokala glory supportrar.

hamnoi

0-2 och 5-0 totalt för Arsenal, tror sagan tar slut här.

Soengsang
24 minuter sedan, skrev hamnoi:

0-2 och 5-0 totalt för Arsenal, tror sagan tar slut här.

Tänker man med hjärnan borde det bli så, men man har ju trott det flera gånger tidigare, och faktum är att engelska lag ofta passar svenska lag.

Troligen förlorar de, men jag har spelat 2-1 till Östersunds favör, spelade inte med hjärnan alltså.....

hamnoi
19 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tänker man med hjärnan borde det bli så, men man har ju trott det flera gånger tidigare, och faktum är att engelska lag ofta passar svenska lag.

Troligen förlorar de, men jag har spelat 2-1 till Östersunds favör, spelade inte med hjärnan alltså.....

Ok, håller inte med om att engelska lag passar bra, vad tänker du på?

Personligen så bryr jag mig om Blåvitt,landslaget och Liverpool i nämnd ordning, så glädjen över att ett svenskt lag vinner får jag tyvärr inte.

hamnoi

Som sagt....

Otroligt tråkig match med 2-98 i bollinnehav typ, ett fotbollslag mot en parkerad buss.

Hoppas på en uppryckning i andra om inte Arsenal dödat det helt.

hamnoi

Sedärja, nu vågar dom:great:

Tommy
4 timmar sedan, skrev Tommy:

Jag tippar att Östersund blir "Krossade", 0-3 är en kross, i en av världens tristaste publiksporter...

Hoppas att de vinner, men va fan, allt talar emot det.

MVH

0-3... Trist, men ibland funkar mina gissningar.

MVH

conservator
On 2018-02-15 at 18:40, skrev hamnoi:

Ok, håller inte med om att engelska lag passar bra, vad tänker du på?

Personligen så bryr jag mig om Blåvitt,landslaget och Liverpool i nämnd ordning, så glädjen över att ett svenskt lag vinner får jag tyvärr inte.

Lite ljusblå har du nog allt blivit också de senaste åren :-) 

burrabus

Arsenal är ju som att tävla en ferrari mot en rysk lada det ända som kan stoppa är om ferrarin fryser sönder eller fastnar i snöstorm 

Wangthong

Östersund leder mot Ferrarin. Vem trodde de skulle leda med 2-0?

Soengsang

Bara hatten av för Östersund..

Ryska Ladan slog Ferrarin i ett heat, och har totalt hittills kammat in ca 52 milj sek, mer kan tillkomma minst ca 5 milj är väntat från "poolen"

• Similar Content

• Esspe
      By Esspe
      Tänkte titta på en match nu i efterhand. Gå upp mitt i natten är inte aktuellt längre, skulle möjligen vara om Arsenal spelar final nån gång. Loggade in på beInsports och hittade ingenting från CL. Dom har tydligen tappat rättigheterna till den här säsongen. Nästa säsong PL har dom också blivit av med enl vad jag förstått. Synd för det är en riktigt bra tjänst och billigt är det med. För 1 månad vad Viasat kostar fick jag ett år hos beIn. 

Verkar vara nåt som heter Goal.com som har det i Thailand nu men jag hittar inget sätt att titta på det på deras Kalle Anka hemsida. Hur tittar man alltså på CL i Thailand nft?
    • Cavemannen
      By Cavemannen
      Jag ser det jag vill se  
    • Enis
      By Enis
      Spurs vs ManU i Götet ons 31/1 på hemmadumburk eller sportbar?

Någon fotbollsintresserad i Göteborg på onsdag som vill bjuda in eller möta upp Enis?

/ Enis
    • Cavemannen
      By Cavemannen
      Hur bör Sverige ställa upp i vm?
      En sak har jag klart för mig, Ola Toivonen är en trevlig grabb, men någon startspelare är det inte.......
      Olsen i mål helt klart!
      Granen och Lindelöf är gjutna, sen är det mer ovisst, jag vill nog ha in Wendt på ena kanten.
      Sen på mitten, svårt.....men Sebbe Larsson med sin kämpaglöd på bakre mittmitt och en Durmas i form på ena kanten och Forsberg på andra.
      Sen Sveriges 2 bästa på topp, 2st malmökillar, Zlatan och Rosenberg, gärna ge unge Isak en plats i truppen som inhoppare tillsammans med Berg

• Enis
      By Enis
      Om ni inte redan har läst detta reportage så rekommenderar jag att ni gör den, en berättelse med många djup som man kan läsa med värme i kroppen utan att vara det minsta intresserad av fotboll.

mig berörde den djupt på det sätt den var skriven och som jag personligen tolkade syftet men texten

http://www.offside.org/reportage/den-forsvunne-forloraren/

https://www.facebook.com/fotbollsmagasinetoffside/?fref=ts

/Enis
NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy