Jump to content
IGNORERAD

Thailändsk TV i Sverige (iptv)


Enis

Recommended Posts

Hej

 

har någon något par förslag vilken som är den bästa iptv stream providern om man vill se Thailändsk TV i Sverige?

 

som man kan tjonga in i en smart-tv alternativt en Kodi-box eller liknande så det blir enkelt att handhava för brukaren.

 

finns det någon färdig programmerad box så tar jag gärna info om en sådan också.

 

Att titta via dator känner redan jag till några förslag, är ute efter något mera TV-likt 

 

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Enis:

Hej

 

har någon något par förslag vilken som är den bästa iptv stream providern om man vill se Thailändsk TV i Sverige?

 

som man kan tjonga in i en smart-tv alternativt en Kodi-box eller liknande så det blir enkelt att handhava för brukaren.

 

finns det någon färdig programmerad box så tar jag gärna info om en sådan också.

 

Att titta via dator känner redan jag till några förslag, är ute efter något mera TV-likt 

 

 

enis

www.polarbeariptv.com  Massvis med thaikanaler, plus alla c-more och viasat mm.. Jag provade en månad när det var säsong för allsvenskan och det var bra kvalitet på bild. Körde via min androidbox.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Enis:

Ja men kräver inte Roku att man registrerar en amerikansk bostadsadress?

 

enis

Nej, bara köpa en roku-box här i Sverige.

IPTV som @swedenfarangtipsar om funkar också om man bara vill se linjär-TV. :)

 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

En polare kör dom här och är grymt nöjd.   http://peariptv.com  finns fb-sida med.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kom boxen skickad med post från Thailand. 

 

DSC_3611.thumb.JPG.6c1fb6853e4b0f7b86eff0f477756673.JPG

Så klart det var en thailändsk elkontakt men inget man inte kan lösa med lite tejp. 

DSC_3613.thumb.JPG.cf503fd1abaa3a7036b4b7adb3842347.JPG

Räknade till cirka 200 thailändska kanaler med godkänd till riktigt bra kvalitet.

DSC_3615.thumb.JPG.67e614d857cea0f73189b0bdd35a82a7.JPG

Personligen tänkte jag använda den för att se svenska kanaler när jag inte är hemma, klart prisvärt med Global IpTV.

/Martin

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-11 at 00:14, skrev Mr_Martin:

Beställde precis en box från Globala IpTV, få se hur det fungerar när den kommer. 

/Martin

Kostnad?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Kostnad?

800 per år för kanalerna. 

400 för boxen.

1450 förinstallerad box klar att använda. 

+100 frakt till Sverige.

+ 49 för en us->euro kontakt eller eltejp. 

 

Så jag betalade 1550 för en plug and play box, men det är ju ingen rocket science att ladda ner en app och skriva in inloggningsuppgifter om man vill. 

/Martin 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...