Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Vi skall se till att "BTT" är med på festen! 

ps. vi skickar någon luffare/uteliggare till Partille, sa du 20st buffeer?  :D 

Luncher, och de är i 96,3% av fallen från Buffén!

 

Men 20 Rätter från den fantastiska menyn är inte heller kattskit!

 

Det kom förresten några frikyrkliga människor till oss för 2-3 år sedan, och bad om ett specialpris för att de ville erbjuda fria luncher åt Tiggande EU-migranter, ca 40 om dagen...

Jag lovade att återkomma, men sa inte exakt när.

De väntar fortfarande.

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Tommy

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja inte räknar jag med något i Naklua. jag förväntar mig att stanna på Harrys:big_smile:

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev scorpio63:

Ja inte räknar jag med något i Naklua. jag förväntar mig att stanna på Harrys:big_smile:

Ja det gör nog de flesta med någon form av verklighetsuppfattning :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ja det gör nog de flesta med någon form av verklighetsuppfattning :)

Så du kommer?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så du kommer?

Nej är tyvärr inte i Thailand då men annars går jag nog ingen större omväg (max 2 meter) för en BTT träff. Mycket trevligare med seriösa, verkliga träffar ;)  

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Nej är tyvärr inte i Thailand då men annars går jag nog ingen större omväg (max 2 meter) för en BTT träff. Mycket trevligare med seriösa, verkliga träffar ;)  

Så du motsäger dig själv och erkänner att du inte har någon verklighetsuppfattning :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Så du motsäger dig själv och erkänner att du inte har någon verklighetsuppfattning :D 

Nja nu förstår jag nog inte hur du fick till den tolkningen. Att jag inte räknar med att BTT dyker upp på något träff är ingen underdrift.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Nja nu förstår jag nog inte hur du fick till den tolkningen. Att jag inte räknar med att BTT dyker upp på något träff är ingen underdrift.

Ja det gör nog de flesta med någon form av verklighetsuppfattning

Så svarade du på en tråd om man skulle dyka upp på Harrys istället för Naklua.

Så då räknar jag med att du kommer till Harrys om du har någon form av verklighetsuppfattning......vi ses :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har BTT äntligen släppt datum för årets händelse, 14/12 2017 vi samlas runt 16.30 på Harrys(Soi Diana)

Be there or be square!

 

Anmälda hittills

Kommer:

Btt+Berit

Caveman

Soengsang

Kenneth och Roffe

Drivern

Andrejsdenruskige

gst

Kenneth073

JJC

thomas001+ 2 tunga Boråsare

SatanG

HasibHasib

Scorpio63

NisseHult_13+fru

 

Kanske kommer:

Rolba

HuaHindinnge(kommer om BTT kommer)

frason(kommer om Irene kommer)

Apknug(fast kan bara vara med i Naklua)

Mankan(Om han finner sin verklighetsuppfattning)

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Mankan:

Nja nu förstår jag nog inte hur du fick till den tolkningen. Att jag inte räknar med att BTT dyker upp på något träff är ingen underdrift.

Han dök upp vid Göteborg och såg honom live bredvid munkar, var själv där av annan anledning då Thai skulle dansuppvisa och min dotter var med.

Han kokade vatten hos Chang också så allt är möjligt om man inte begränsar sig.

Frågan är nog mer vad oddsen är:smile:

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Galten:

Han dök upp vid Göteborg och såg honom live bredvid munkar.

Han kokade vatten hos Chang också så allt är möjligt om man inte begränsar sig.

frågan är nog mer vad oddsen är:smile:

Om jag inte missminner var det väl en förfest inför en officiell träff som han skulle delta på men avvek innan den började. 

 

Vad det gäller oddsen är de nog så höga så det är mattematiskt omöjligt att räkna på. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Mankan:

Om jag inte missminner var det väl en förfest inför en officiell träff som han skulle delta på men avvek innan den började. 

 

Vad det gäller oddsen är de nog så höga så det är mattematiskt omöjligt att räkna på. 

Jag ger 5  mot 100 eller hur räknar man spelar aldrig på odds egentligen:doubt:

Han bor ju numera  med sambo i Värmland och de har kanske bestämt sig och emestra i Thailand

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Galten:

Jag ger 5  mot 100.

Han bor ju numera  med sambo i Värmland och de har kanske bestämt sig och emestra i Thailand

"Han bor nu....." Är det fakta eller bara något han har skrivit? Är det det senare så talar nog oddsen emot ;)

 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Mankan:

"Han bor nu....." Är det fakta eller bara något han har skrivit? Är det det senare så talar nog oddsen emot ;)

 

Fakta: han har äntligen lämnat pojkrummet 35år efter att han vart myndig..........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Fakta: han har äntligen lämnat pojkrummet 35år efter att han vart myndig..........

Som forats "officiella" Stalker, kan du alltså bekräfta att hans IP-adress numera är från Värmland?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

Som forats "officiella" Stalker, kan du alltså bekräfta att hans IP-adress numera är från Värmland?

 

MVH

Jag har inte en aning om hans ip-adresser, hur skulle jag kunna veta det?

ps. tack för titeln :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag har inte en aning om hans ip-adresser, hur skulle jag kunna veta det?

ps. tack för titeln :-) 

Sorry, fick för mej att du var mycket kunnig vad gäller sånt, eller att du åtminstone får info från SP3.

 

Och vassego!

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

Sorry, fick för mej att du var mycket kunnig vad gäller sånt, eller att du åtminstone får info från SP3.

 

MVH

Jag skall lära dig att bli hacker, bara för att du så gärna vill

 

1. Skaffa Facebook

2. Skicka en vänförfrågan till BTT

3. Läs om han nya liv

 

Klarar du av att utföra dessa 3 enkla steg, så kan du med stolthet kalla dig både Stalker och Hacker, Lycka Till :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag skall lära dig att bli hacker, bara för att du så gärna vill

 

1. Skaffa Facebook

2. Skicka en vänförfrågan till BTT

3. Läs om han nya liv

 

Klarar du av att utföra dessa 3 enkla steg, så kan du med stolthet kalla dig både Stalker och Hacker, Lycka Till :D 

OK, vad kallar brodern sej på Facebook?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

OK, vad kallar brodern sej på Facebook?

 

MVH

Nu får du väl ändå använda den där knölen du har ovanför axlarna, eller är du helt handlingsförlamad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Cavemannen:

Nu får du väl ändå använda den där knölen du har ovanför axlarna, eller är du helt handlingsförlamad?

Inte helt handlings förlamad, men BTT gav inget vettigt, inte Broder Tuk tuk heller...

 

Skit samma förresten.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Tommy:

Inte helt handlings förlamad, men BTT gav inget vettigt, inte Broder Tuk tuk heller...

 

Skit samma förresten.

 

MVH

En ledtråd för att föra dig ur mörkret.......pro*a ski*ka ett pm h*r på MP* ti*l d*n du vi*l bli vä* m*d på fa*ebo*k...............

Listar du ut detta så kan du kalla dig både hacker och Stalker i framtiden :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag har inte en aning om hans ip-adresser, hur skulle jag kunna veta det?

ps. tack för titeln :-) 

Det finns ju en viss MPR historia där du anklagas som stalker som jag antar Tommy syftar på. Där var det snack om e-post till arbetsgivare etc. 

 

Antagligen massa skit snack men eftersom det nu kom upp på tapeten kan du ju lämpligen ge din version om du vill.

 

Jag själv tar det mesta av sånt med en nypa salt men tankar går ju naturligtvis.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

En ledtråd för att föra dig ur mörkret.......pro*a ski*ka ett pm h*r på MP* ti*l d*n du vi*l bli vä* m*d på fa*ebo*k...............

Listar du ut detta så kan du kalla dig både hacker och Stalker i framtiden :D 

Pass.

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Det finns ju en viss MPR historia där du anklagas som stalker som jag antar Tommy syftar på. Där var det snack om e-post till arbetsgivare etc. 

 

Antagligen massa skit snack men eftersom det nu kom upp på tapeten kan du ju lämpligen ge din version om du vill.

 

Jag själv tar det mesta av sånt med en nypa salt men tankar går ju naturligtvis.

Det var som sagt bara skitsnack, och det har jag gått ut med här tidigare, även Maichai tror jag gick ut med det, det var någon knäppgök här på MPR som Maichai EJ namngivit, dock har han dementerat att det skulle vara jag vilket jag vart tacksam för. Jag skulle vara glad om han gick ut med vem det var.

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...