Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag betalar inte eftersom jag hade rimliga skäl att avboka vilket jag ju gjorde via telefon med maitan.

 

BTT

Hade du "glömt" att köpa biljett till Thailand. 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Soengsang

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Hade du "glömt" att köpa biljett till Thailand. 😁

Jag har "glömt" att åka hem, men aldrig att åka bort! (ett mycket modifierat indianordspråk)

//S 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag betalar inte eftersom jag hade rimliga skäl att avboka vilket jag ju gjorde via telefon med maitan.

 

BTT

Att du inte var tvungen att lämna betalkortnummer då du bokade på det stjärnstället:big_smile:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev thomas001:

Om vi ar tillrackligt nyktra den dagen....dyker jag och 2 tunga polare fran Boras upp.

 

Härligt.

 

Herr Changs och Bibbens mini forumträff kommer att framstå som en fis i universum i jämförelse med denna mastodontfest.

 

Måste nog börja planera för lite aktiviteter och tävlingar med.

 

Såsom di präglar göra varje år vid väsgötaträffen i Göteborg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Att du inte var tvungen att lämna betalkortnummer då du bokade på det stjärnstället:big_smile:.

 

Vill minnas att maitans enbart accepterade kontanter.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Vill minnas att maitans enbart accepterade kontanter.
 
BTT

Vad hjälper det när vissa bokar och inte dyker upp.
För övrigt så föredrar jag personligen boenden där man inte behöver lämna sina kortnummer.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev janne_h:

Helt otroligt att BTT kan hållas fortfarande angående dessa träffar. Han har under åren utlyst ett antal som han själv haft värsta mytoman utlägget varje gång för att förklara varför han ej själv dök upp.

BTT är en mytoman som söker bekräftelse. Varken mer eller mindre.

Som senast när han själv startar en tråd för att bevisa att han minsann varit i Thailand och visar upp en massa bilder från 93 som innehåller bilar från idag.

Han sitter nog och myser varje gång han kan trolla med alla.

Jag blir dock varje gång lika förvånad att det finns folk som faktiskt anmäler sig till dessa träffar.  Som att man likt en fru till en alkolist tror att han ska ändra sig och sluta dricka (dyka upp denna gång).

 

Komiskt underhållande är det i alla fall.

 

Jag tror du underskattar folks humor :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Härligt.

 

Herr Changs och Bibbens mini forumträff kommer att framstå som en fis i universum i jämförelse med denna mastodontfest.

 

Måste nog börja planera för lite aktiviteter och tävlingar med.

 

Såsom di präglar göra varje år vid väsgötaträffen i Göteborg.

 

BTT

Det där sköter du finfint, riktigt bra jobbat.

Bara det inte skiter sig pga för lite stenbord utanför 7/11 när det kommer att bli så stor uppslutning. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-24 at 13:44, skrev Towe:

Jag frågade Baa om kände till att han skulle få besök men konstigt nog visste han inte det🤣🤣🤣

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Jag tror att brodern jobbar åt Gevalia.

 

Falsk marknadsföring är han/dom duktig på i alla fall.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Jag tror du underskattar folks humor :-)
 
/ SatanG
Nja jag har ju varit med ett tag. Och förra "träffen i naklua" så var det ju många som anmälde sig och åkte dit i tron att BTT skulle dyka upp. Även denna gång misstänker jag att det är flera som kommer att stå där och undra var BTT är? Och då handlar det inte så mycket om humor.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev janne_h:

Även denna gång misstänker jag att det är flera som kommer att stå där och undra var BTT är? Och då handlar det inte så mycket om humor.

Menar du att Pattaya/Naklua står och faller på honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev janne_h:

Nja jag har ju varit med ett tag. Och förra "träffen i naklua" så var det ju många som anmälde sig och åkte dit i tron att BTT skulle dyka upp. Även denna gång misstänker jag att det är flera som kommer att stå där och undra var BTT är? Och då handlar det inte så mycket om humor.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Nu har det inte så stor betydelse om BTT kommer eller inte,fest kan man ha ändå när det kommer några gubbs till samkväm

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev janne_h:

Nja jag har ju varit med ett tag. Och förra "träffen i naklua" så var det ju många som anmälde sig och åkte dit i tron att BTT skulle dyka upp. Även denna gång misstänker jag att det är flera som kommer att stå där och undra var BTT är? Och då handlar det inte så mycket om humor.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

Var det verkligen många som kom och dessutom trodde han skulle vara där?

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Drivern:

Nu har det inte så stor betydelse om BTT kommer eller inte,fest kan man ha ändå när det kommer några gubbs till samkväm

Helt rätt, men det är viktigt att inte göra samma misstag som BTT gjorde sist, annonsera ut en träff utanför ett 7/11 som inte existerar.

Denna tillställning tycker jag däremot borde vara lämplig att ha en MPR-träff på. Jag kopierar in en del från ett inlägg av Spooncreek i en annan tråd.

 

Det som är bra med att Pattaya försöker positionera sig mot kvalitetsturister, är bland annat alla de högkvalitativa event som kommer hit.

 Nu närmast The “world championship” Ladyboy Water Volleyball Competition. 

Save the date:  11 nov, på Areca lodge Soi Diana.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Drivern:

Nu har det inte så stor betydelse om BTT kommer eller inte,fest kan man ha ändå när det kommer några gubbs till samkväm

 

Precis vad jag tänker.

 

Och utan mig hade den där festen troligen inte blivit av så även om jag mot all förmodan inte skulle dyka upp så kör hårt och framförallt se till att det blir den största forumträffen i Nakluas historia.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
31 minuter sedan, skrev Fritz:

Helt rätt, men det är viktigt att inte göra samma misstag som BTT gjorde sist, annonsera ut en träff utanför ett 7/11 som inte existerar.

Denna tillställning tycker jag däremot borde vara lämplig att ha en MPR-träff på. Jag kopierar in en del från ett inlägg av Spooncreek i en annan tråd.

 

Det som är bra med att Pattaya försöker positionera sig mot kvalitetsturister, är bland annat alla de högkvalitativa event som kommer hit.

 Nu närmast The “world championship” Ladyboy Water Volleyball Competition. 

Save the date:  11 nov, på Areca lodge Soi Diana.

 

Fritz..

 

Volleyboll i all ära men inte kan du jämföra ett sånt mini evenemang med den största forumträffen?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev janne_h:

Nja jag har ju varit med ett tag. Och förra "träffen i naklua" så var det ju många som anmälde sig och åkte dit i tron att BTT skulle dyka upp. Även denna gång misstänker jag att det är flera som kommer att stå där och undra var BTT är? Och då handlar det inte så mycket om humor.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

Det har aldrig slagit dig att folk flaggat sin närvara vid BTT:s "träffar" mest för skojs skull, så inte tråden ska dö typ?

Tror du verkligen någon stått där och väntat på BTT, förtvivlad och förvånad att han inte dyker upp?

 

Vad det gäller denna virtuella drömträff, så är det ju så att många befinner sig i området då, så nått kan säkert bli av, och som jag skrev tidigare är det mycket mer sannolikt att du dyker upp än BTT, trots du har biljett till kallaland bokat det datumet :) 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Volleyboll i all ära men inte kan du jämföra ett sånt mini evenemang med den största forumträffen?

 

BTT

Men svettiga ladyboys i short är väl inte att forakta ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Volleyboll i all ära men inte kan du jämföra ett sånt mini evenemang med den största forumträffen?

 

BTT

Det är i alla fall mer stake i dem än i dig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
29 minuter sedan, skrev Benriach:

Det är i alla fall mer stake i dem än i dig...

 

Det hoppas jag.

 

Jag vill inte ha några stakar i mig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

Det har aldrig slagit dig att folk flaggat sin närvara vid BTT:s "träffar" mest för skojs skull, så inte tråden ska dö typ?

Tror du verkligen någon stått där och väntat på BTT, förtvivlad och förvånad att han inte dyker upp?

 

Vad det gäller denna virtuella drömträff, så är det ju så att många befinner sig i området då, så nått kan säkert bli av, och som jag skrev tidigare är det mycket mer sannolikt att du dyker upp än BTT, trots du har biljett till kallaland bokat det datumet :) 

 

Om man utrycker det så här. Hur kan folk i efterhand beklaga sig över att BTT inte dök upp om man inte var där själv för att kontrollera detta. :)

Att det var några nyfikna som åkte dit är nog utom rimligt tvivel.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
34 minuter sedan, skrev janne_h:

 

Om man utrycker det så här. Hur kan folk i efterhand beklaga sig över att BTT inte dök upp om man inte var där själv för att kontrollera detta. :)

Att det var några nyfikna som åkte dit är nog utom rimligt tvivel.

 

Och so what?

 

Vad kostar det att ta sig ut till Naklua från centrala Pattaya?  Jo 20 bhat fram och tillbaka med gristaxin.

 

Jag tror inte folk flög ifrån Sverige enbart för att närvara vid denna forumträff.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Och so what?
 
Vad kostar det att ta sig ut till Naklua från centrala Pattaya?  Jo 20 bhat fram och tillbaka med gristaxin.
 
Jag tror inte folk flög ifrån Sverige enbart för att närvara vid denna forumträff.
 
BTT
Vad spelar det för roll. Det gör ju inte dig till mindre troll för det.
Det känns ju inte vidare genuint att trolla med folk på samma sätt flera gånger. Verkar mera som du lider av dålig fantasi.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev janne_h:

 

Om man utrycker det så här. Hur kan folk i efterhand beklaga sig över att BTT inte dök upp om man inte var där själv för att kontrollera detta. :)

Att det var några nyfikna som åkte dit är nog utom rimligt tvivel.

Jo, men ingen mer än de i BTT:s fanclub hade nog trott att han skulle dyka upp, de som mot förmodan åker dit gör nog så för att träffas, utan någon tanke på att festgeneralen ska dyka upp.

Men onekligen skulle det vara roligt om oraklet dök upp, men hur som så blir det skoj att träffa några andra man träffat några gånger den 14/12 samt några man inte träffat.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...