Jump to content
IGNORERAD

BTT´s STORA MPR-träff 14 Dec 2017


Cavemannen

Recommended Posts

18 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Trist att man inte kan släppa och gå vidare.

 

Vi pratar om en liten skuld på 12000 baht.

 

En droppe i havet för maitan.

 

Å andra sidan har jag varit med om gubbar som sagt upp bekantskapen för skulder på 100 kronor.

 

Mycket småaktigt.

 

BTT

Det blev lite fel från mig.

Det var inget om din lilla skuld, utan något helt annat .

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 474
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    82

  • Mankan

    43

  • broder tuk tuk

    31

  • Soengsang

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev ragson:

Harrys är såklart öppet för en glad MPR-träff.  Hör av er en vecka eller två innan om det blir av, så ska jag fixa en bra mat-specialare för MPRfolk. :haha:

Matspecialare för Mpráre ,!? kan det vara typ flygplansmat?:yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Trist att man inte kan släppa och gå vidare.

 

Vi pratar om en liten skuld på 12000 baht.

 

En droppe i havet för maitan.

 

Å andra sidan har jag varit med om gubbar som sagt upp bekantskapen för skulder på 100 kronor.

 

Mycket småaktigt.

 

BTT

 

Ännu tristare med folk som inte betalar sina skulder, jävla parasiter.

Att de sen sitter och gnäller på att långivaren är småaktig som vill ha tillbaka sin skuld är alltför bisarrt för att ens kommentera.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har BTT äntligen släppt datum för årets händelse, 14/12 2017(plats kommer senare)
Be there or be square!
 
ps. om BTT ej kommer med en plats och tid för träffen så samlas vi andra på Harrys soi Diana kl 18.00
 
Anmälda hittills
Kommer:
Btt+Berit
Caveman
Soengsang
Apknug
Kenneth och Roffe
Drivern
Andrejsdenruskige
gst
Kenneth073
JJC
 
Kanske kommer:
Rolba
HuaHindinnge(kommer om BTT kommer)
frason(kommer om Irene kommer)
Scorpio63
Fan oxå kommer 2 veckor efter jag hoppas på många underbara bilder [emoji6][emoji6]

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
55 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Ännu tristare med folk som inte betalar sina skulder, jävla parasiter.

Att de sen sitter och gnäller på att långivaren är småaktig som vill ha tillbaka sin skuld är alltför bisarrt för att ens kommentera.

 

/ SatanG

 

Nu har du ju inte hela bilden klar för dig.

 

Vi pratar om ett välkänt gästhus ute i Jomtien ett av världens finaste turistområden.

 

Tror inte maitans blev fattig av att jag blev sjuk?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Det blev lite fel från mig.

Det var inget om din lilla skuld, utan något helt annat .

 

Jag hörde att maitans räkor fått ungar nu:)

 

Är det de du menar?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag hörde att maitans räkor fått ungar nu:)

 

Är det de du menar?

 

BTT

:rotfl::rotfl:Inte riktigt din filur.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu har du ju inte hela bilden klar för dig.

 

Vi pratar om ett välkänt gästhus ute i Jomtien ett av världens finaste turistområden.

 

Tror inte maitans blev fattig av att jag blev sjuk?

 

BTT

Klart att jag inte har hela bilden klar när du ger olika versioner av händelsen.

1.) Du var rädd att åka på stryk av medlemmar du förolämpat

2.) Du var sjuk

3.) ?

Jag kan iaf inte i någon av situationerna se att det är Maitans fel att du inte kommer till din bokning, alltså ligger det på dig.

Om Maitan blev fattig eller inte har väl knappast med saken att göra. Har du en skuld till någon men väljer att nonchalera detta så skitar du ner ditt namn, fattar du det? Kanske ditt namn och rykte är betydelselöst för dig, vad vet jag.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-10-23 at 15:57, skrev broder tuk tuk:

 

Jo jag vet att han finns där i gruppen vi som bor i Udon Thani.

 

Han lyckades få mig bortplockad ur den gruppen helt utan anledning.

 

Att man blir bannad ur en grupp utan att ha skrivit något konstigt är en skandal.

 

BTT

 

On 2017-10-23 at 16:05, skrev broder tuk tuk:

 

Varför då ligga i en grupp som heter vi som bor i Udon Thani.

 

Det var ju på dom grunderna han lyckades få mig bortplockad ur gruppen.

 

BTT

Du kan då hitta på, det va du som falskeligen sökte medlemskap genom att påstå att du hade en flickvän i Udon och planerade att bosätta dig där.

Att jag är med i gruppen beror på först o främst att jag var med nästan från första dagen och defacto bodde där, nu gör jag inte det men har fortfarande starka knytningar dit och besöker staden regelbundet vilket man ju inte kan beskylla dig för.

Vänner på FB är vi dessutom inte, fabulerar som vanligt framför din dator i Åstorp varifrån du inte varit på åratal....

Men det var faktiskt ganska skoj (och lite smickrande) att det finns de som kommer ihåg mig... Tack för det gott folk, dessvärre hinner jag inte med Naklua, har egen födelsedagsfest, julfirande med några tillresta samt annandagsträff o.s.v. att tänka på... Där käre BTT skulle du bli en klart skinande stjärna om du dök upp.

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Baa:

fabulerar som vanligt framför din dator i Åstorp varifrån du inte varit på åratal.

Var nog ett tag sen det skrevs från Åstorp också, lutar väl att någon i Gbg skriver under pseudonymet nu :)

Men det är ju lite kul....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här verkar det ju skitit sig totalt....... vill du fortfarande hälsa på din "vän"?
Jag frågade Baa om kände till att han skulle få besök men konstigt nog visste han inte det🤣🤣🤣

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Baa:

 

Du kan då hitta på, det va du som falskeligen sökte medlemskap genom att påstå att du hade en flickvän i Udon och planerade att bosätta dig där.

Att jag är med i gruppen beror på först o främst att jag var med nästan från första dagen och defacto bodde där, nu gör jag inte det men har fortfarande starka knytningar dit och besöker staden regelbundet vilket man ju inte kan beskylla dig för.

Vänner på FB är vi dessutom inte, fabulerar som vanligt framför din dator i Åstorp varifrån du inte varit på åratal....

Men det var faktiskt ganska skoj (och lite smickrande) att det finns de som kommer ihåg mig... Tack för det gott folk, dessvärre hinner jag inte med Naklua, har egen födelsedagsfest, julfirande med några tillresta samt annandagsträff o.s.v. att tänka på... Där käre BTT skulle du bli en klart skinande stjärna om du dök upp.

 

BTT kanske ska ansöka om kredit till insamlingen för barnhemmet

 

AVSLAG

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Baa:

 

Du kan då hitta på, det va du som falskeligen sökte medlemskap genom att påstå att du hade en flickvän i Udon och planerade att bosätta dig där.

Att jag är med i gruppen beror på först o främst att jag var med nästan från första dagen och defacto bodde där, nu gör jag inte det men har fortfarande starka knytningar dit och besöker staden regelbundet vilket man ju inte kan beskylla dig för.

Vänner på FB är vi dessutom inte, fabulerar som vanligt framför din dator i Åstorp varifrån du inte varit på åratal....

Men det var faktiskt ganska skoj (och lite smickrande) att det finns de som kommer ihåg mig... Tack för det gott folk, dessvärre hinner jag inte med Naklua, har egen födelsedagsfest, julfirande med några tillresta samt annandagsträff o.s.v. att tänka på... Där käre BTT skulle du bli en klart skinande stjärna om du dök upp.

 

Ja jag säger då det, den där BTT kan få fart på många sovande björnar :rotfl:att ni orkar bry er !

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Var nog ett tag sen det skrevs från Åstorp också, lutar väl att någon i Gbg skriver under pseudonymet nu [emoji4]
Men det är ju lite kul....
Så är det väl, men som sagt lite kul!

Nån som hört vet nåt om det "riktiga" oraklet i Åstorp? Status nu?

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev apknug:

Så är det väl, men som sagt lite kul!

Nån som hört vet nåt om det "riktiga" oraklet i Åstorp? Status nu?

Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk
 

Han har flyttat till Värmland och är numera sambo med Irene.

Han lyssnar fortfarande på sitt favoritband Flamingokvintetten, så det verkar gå bra för han nu :-)

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt otroligt att BTT kan hållas fortfarande angående dessa träffar. Han har under åren utlyst ett antal som han själv haft värsta mytoman utlägget varje gång för att förklara varför han ej själv dök upp.

BTT är en mytoman som söker bekräftelse. Varken mer eller mindre.

Som senast när han själv startar en tråd för att bevisa att han minsann varit i Thailand och visar upp en massa bilder från 93 som innehåller bilar från idag.

Han sitter nog och myser varje gång han kan trolla med alla.

Jag blir dock varje gång lika förvånad att det finns folk som faktiskt anmäler sig till dessa träffar.  Som att man likt en fru till en alkolist tror att han ska ändra sig och sluta dricka (dyka upp denna gång).

 

Komiskt underhållande är det i alla fall.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev janne_h:

Helt otroligt att BTT kan hållas fortfarande angående dessa träffar. Han har under åren utlyst ett antal som han själv haft värsta mytoman utlägget varje gång för att förklara varför han ej själv dök upp.

BTT är en mytoman som söker bekräftelse. Varken mer eller mindre.

Som senast när han själv startar en tråd för att bevisa att han minsann varit i Thailand och visar upp en massa bilder från 93 som innehåller bilar från idag.

Han sitter nog och myser varje gång han kan trolla med alla.

Jag blir dock varje gång lika förvånad att det finns folk som faktiskt anmäler sig till dessa träffar.  Som att man likt en fru till en alkolist tror att han ska ändra sig och sluta dricka (dyka upp denna gång).

 

Komiskt underhållande är det i alla fall.

Skall jag lägga till dig på listan? kommer du den 14/12?

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev janne_h:

Helt otroligt att BTT kan hållas fortfarande angående dessa träffar. Han har under åren utlyst ett antal som han själv haft värsta mytoman utlägget varje gång för att förklara varför han ej själv dök upp.

BTT är en mytoman som söker bekräftelse. Varken mer eller mindre.

Som senast när han själv startar en tråd för att bevisa att han minsann varit i Thailand och visar upp en massa bilder från 93 som innehåller bilar från idag.

Han sitter nog och myser varje gång han kan trolla med alla.

Jag blir dock varje gång lika förvånad att det finns folk som faktiskt anmäler sig till dessa träffar.  Som att man likt en fru till en alkolist tror att han ska ändra sig och sluta dricka (dyka upp denna gång).

 

Komiskt underhållande är det i alla fall.

Nu är ju detta Cavemans tråd, så träffen kommer säkerligen att bli av, med eller utan btt :) Kommer inte btt, så blir det ju Harrys :)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev gst:

Kommer inte btt, så blir det ju Harrys :)

Skiter björnen i skogen :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall jag lägga till dig på listan? kommer du den 14/12?
Inte mycket. Åker för övrigt till Sverige det datumet.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev janne_h:

Inte mycket. Åker för övrigt till Sverige det datumet.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Okay, det var ju synd, men det blir väl fler träffar i syndens näste, med eller utan BTT

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Skall jag lägga till dig på listan? kommer du den 14/12?

 

2 minuter sedan, skrev janne_h:

Inte mycket. 

Kan du inte komma lite då?

För övrigt tror jag det är mer sannolikt att du kommer än att festgeneralen kommer, även om du åker hem det datumet :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Trist att man inte kan släppa och gå vidare.

 

Vi pratar om en liten skuld på 12000 baht.

 

En droppe i havet för maitan.

 

Å andra sidan har jag varit med om gubbar som sagt upp bekantskapen för skulder på 100 kronor.

 

Mycket småaktigt.

 

BTT

Droppe i havet eller inte.

Det är ju inte försent att du gör dig skuldfri..
Eller du kanske föredrar var en skitstövel som inte vill göra rätt för dig?

Extremt lågt...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Kan du inte komma lite då?

För övrigt tror jag det är mer sannolikt att du kommer än att festgeneralen kommer, även om du åker hem det datumet :)

Den var bra, riktigt bra!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
26 minuter sedan, skrev Krallas:

Droppe i havet eller inte.

Det är ju inte försent att du gör dig skuldfri..
Eller du kanske föredrar var en skitstövel som inte vill göra rätt för dig?

Extremt lågt...

Jag betalar inte eftersom jag hade rimliga skäl att avboka vilket jag ju gjorde via telefon med maitan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...