Benriach Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum. Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. BTT Och då var omvägen förbi Harrys för lång? Nu var ju inte jag där, men jag är fullständigt övertygad om att du skulle blivit bjuden på både en och tio öl om du bara visat dig där... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum. Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. BTT Men nu har du ju redan tidigare efter festen skrivit att du alldrig hade någon intention att vara där. Och nu har du ändrat dig igen och säger att du ändå var där. Är det någon tvångsmässig att du blir tvungen att ljuga om och om igen om samma sak fast dur redan är påkommen? Ändrades Januari 16, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 20 minuter sedan, skrev Mankan: Men nu har du ju redan tidigare efter festen skrivit att du alldrig hade någon intention att vara där. Och nu har du ändrat dig igen och säger att du ändå var där. Är det någon tvångsmässig att du blir tvungen att ljuga om och om igen om samma sak fast dur redan är påkommen? Det skapar ju iaf lite aktivitet, och mpr fungerar som tidsfördriv. Ingen normal människa tar väl på allvar vad han skriver, eller blir upphetsad eller arg......bara roligt att han tror att hans tidigare skriverier gjort så att folk till och med fysiskt vill ge sig på han, och ännu roligare med alla självutnämnda morsor han fått här Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 (ändrad) Jag tror att man då saknar insikt om ironi. Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp. För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester. Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar. Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen. Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market. Han hade givetvis genomskådat ironin. BTT --------------------------------------------------------------- Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum. Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. BTT ---------------------------------------- Förstår att det blir jobbigt att hålla reda på lögner. Ändrades Januari 16, 2018 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Det skapar ju iaf lite aktivitet, och mpr fungerar som tidsfördriv. Ingen normal människa tar väl på allvar vad han skriver, eller blir upphetsad eller arg......bara roligt att han tror att hans tidigare skriverier gjort så att folk till och med fysiskt vill ge sig på han, och ännu roligare med alla självutnämnda morsor han fått här Jag förstår ärligt talat inte det roliga i hans ständiga lögner om ungefär samma sak. Själv tycker jag mytomaner bara är tragiskt respektlösa. Att vissa känner något behov av att försvara honom blir man ju bara förundrad över Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 10 minuter sedan, skrev Mankan: Jag tror att man då saknar insikt om ironi. Jag tror dom flesta för länge sedan har genomskådat att dessa dom största forumfesterna i Naklua enbart är ironi och den som är klok nog att förstå det sitter givetvis inte och väntar på att någon ska dyka upp. För det finns väl ingen vettig människa som färdas kanske mil efter mil till ett evenemang som så uppenbart bygger på ironi över framförallt Göteborgarnas ständiga forumfester. Redan när jag skrev att jag hade fått låna stolar och långbord av folket på marknaden i Naklua borde ha anat att det hela var och är en nätproduktion enbart för att möjligen roa en och annan i brist på roligare trådar. Hade jag verkligen velat anordna en forumfest hade jag givetvis sett till att kontakta ev intresserade via mail och telefon innan festen. Men det var bra gjort av caveman att gardera upp med en pubrunda ifall nu någon mot alla odds satt och väntade i parken vid Naklua market. Han hade givetvis genomskådat ironin. BTT --------------------------------------------------------------- Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum. Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. BTT ---------------------------------------- Förstår att det blir jobbigt att hålla reda på lögner. Givetvis väntade jag vid Naklua market ifall någon nu mot alla odds skulle ha färdats dit men som sagt ingen dök ju upp så jag behövde ju inte rättfärdiga något. Det jag menar är ju att den största forumfestens propotioner var ju rejält överdrivna. Finns väl ingen vettig människa som trodde på att 100 medlemmar skulle dyka upp eller att thaiarna på marknaden skulle låna ut långbord och stolar eller att seven eleven butiken skulle erbjuda mängdrabatt på öl och mat. En människa med den minsta intelligens förstod givetvis att det hela var en kul forumgrej för att underhålla. Däremot hade jag gärna delat en öl med någon som dykt upp men nu blev det ju inte så. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Givetvis väntade jag vid Naklua market ifall någon nu mot alla odds skulle ha färdats dit men som sagt ingen dök ju upp så jag behövde ju inte rättfärdiga något. Det jag menar är ju att den största forumfestens propotioner var ju rejält överdrivna. Finns väl ingen vettig människa som trodde på att 100 medlemmar skulle dyka upp eller att thaiarna på marknaden skulle låna ut långbord och stolar eller att seven eleven butiken skulle erbjuda mängdrabatt på öl och mat. En människa med den minsta intelligens förstod givetvis att det hela var en kul forumgrej för att underhålla. Däremot hade jag gärna delat en öl med någon som dykt upp men nu blev det ju inte så. BTT Oj vad kul att du fortsätter att ljuga, så fantastiskt rolig 5555555. Tror nog L64:s diagnos var rätt träffande när det gäller din sjukdomsbild. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 6 minuter sedan, skrev Mankan: Jag förstår ärligt talat inte det roliga i hans ständiga lögner om ungefär samma sak. Själv tycker jag mytomaner bara är tragiskt respektlösa. Att vissa känner något behov av att försvara honom blir man ju bara förundrad över Och jag blir förundrad över att vissa har behov att gnälla på hans inlägg gång, på gång, på gång. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 7 minuter sedan, skrev stefan5300: Och jag blir förundrad över att vissa har behov att gnälla på hans inlägg gång, på gång, på gång. Troligen av samma anledning som dig, tidsfördriv Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 8 minuter sedan, skrev stefan5300: Och jag blir förundrad över att vissa har behov att gnälla på hans inlägg gång, på gång, på gång. Jag hatat notoriska lögnare så jag gnäller på hans ständiga lögner. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 29 minuter sedan, skrev Mankan: Jag hatat notoriska lögnare så jag gnäller på hans ständiga lögner. Där ser man, nu gnäller du i alla fall som du skrev att du inte gjorde. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 9 minuter sedan, skrev stefan5300: Där ser man, nu gnäller du i alla fall som du skrev att du inte gjorde. Har aldrig påstått att jag inte klagar(gnäller) på hans återkommande lögner Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 5 minuter sedan, skrev Mankan: Har aldrig påstått att jag inte klagar(gnäller) på hans återkommande lögner Nä just de. 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja jag erkänner att jag gnäller ibland men erkänner du att du gnäller på varenda inlägg BTT och jag skriver. Mankan svarar. En det gör jag ju inte så det verkar ju dumt att "erkänna" BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 3 timmar sedan, skrev stefan5300: Nä just de. 4 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja jag erkänner att jag gnäller ibland men erkänner du att du gnäller på varenda inlägg BTT och jag skriver. Mankan svarar. En det gör jag ju inte så det verkar ju dumt att "erkänna" Är du dum på riktigt eller låtsas du bara? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 3 timmar sedan, skrev Mankan: Har aldrig påstått att jag inte klagar(gnäller) på hans återkommande lögner Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 (ändrad) 20 minuter sedan, skrev wUThai: Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! @broder tuk tuk är bätte på att få vissa upp i brygga än deras respektive 😁 Ändrades Januari 16, 2018 av HuaHindinnge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 (ändrad) 7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Givetvis väntade jag vid Naklua market ifall någon nu mot alla odds skulle ha färdats dit men som sagt ingen dök ju upp så jag behövde ju inte rättfärdiga något. Det jag menar är ju att den största forumfestens propotioner var ju rejält överdrivna. Finns väl ingen vettig människa som trodde på att 100 medlemmar skulle dyka upp eller att thaiarna på marknaden skulle låna ut långbord och stolar eller att seven eleven butiken skulle erbjuda mängdrabatt på öl och mat. En människa med den minsta intelligens förstod givetvis att det hela var en kul forumgrej för att underhålla. Däremot hade jag gärna delat en öl med någon som dykt upp men nu blev det ju inte så. BTT Nu ljuger du Vi skickade givetvis en spanare som kunde ta tagit med dig till Harrys men han såg inte till dig .........................................vilket inte var någon överraskning Ändrades Januari 16, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 15 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. Några bilder från din "walk in the park" kan du väl bjuda oss på? Kö vid telefonkiosken kan jag bjuda på! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 17 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Nu var det ju så att jag ganska tidigt meddelade var festen skulle äga rum men ingen dök upp där jag hade beskrivit att festen skulle äga rum. Jag var på plats vid tiden för festen och väntade och gick runt i parken nere vid Naklua market men fick noll napp på någon medlem så till sist gav jag upp och tog mig tillbaka till Flipper House på soi 7 där jag bodde dom dagarna jag var i Pattaya innan jag drog vidare till Hua Hin. BTT Ett sånt här stilnoct inägg måste man bara ge en karma till. Fantastiskt underhållande We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Det är också underhållande att dom som hatar BTT aldrig kan sluta skriva om honom. Dom hugger så fort han skriver om och om igenSnacka om att göda trollet med näring PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Januari 16, 2018 Dela Inlagd Januari 16, 2018 Börjar faktiskt bli pinsamt löjligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Januari 17, 2018 Dela Inlagd Januari 17, 2018 17 timmar sedan, skrev wUThai: Blir det bättre av ditt gnällande eller tror du BTT tycker det är roligare att posta fler inlägg? Hur många år har han hållt på nu? 10 år? Och fortfarande får han vissa att gå upp i brygga.. det om nåt, är helt jävla otroligt! Inte bara här. Nu har jag fått en thaifruga som jagar mig på facebook och försöker få mig att sluta skriva på forumet:)) Jag bara undrar vems fruga det är. Fast det kanske är dottern. Hon är ju ganska ung:) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sakhon Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 1 timme sedan, skrev apknug: Jag kan tycka att det är ganska trevligt att sitta vid ett stenbord i Thailand med lite nudelsoppa samt en Leo och vänta in BTT. Efteråt har man samtidigt den unika privilegiet att med säkerhet kunna säga att BTT var inte där...... Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Jag kunde också med säkerhet säga i förväg att BTT aldrig skulle komma dit eller till Thailand öht. Men om du nu satt där på av BTT utpekad plats, och väntade vid aktuell tidpunkt, måste jag erkänna att din säkerhet är snäppet högre än min. Det förekommer ju ofta såna där undersökningar med olika svarsalternativ här på forumet. Det skulle vara lite intressant att se hur många här på forumet som ärligt tror att BTT varit i Thailand någon gång öht. Jag tror det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 18, 2018 Dela Inlagd Januari 18, 2018 25 minuter sedan, skrev Sakhon: Jag kunde också med säkerhet säga i förväg att BTT aldrig skulle komma dit eller till Thailand öht. Men om du nu satt där på av BTT utpekad plats, och väntade vid aktuell tidpunkt, måste jag erkänna att din säkerhet är snäppet högre än min. Det förekommer ju ofta såna där undersökningar med olika svarsalternativ här på forumet. Det skulle vara lite intressant att se hur många här på forumet som ärligt tror att BTT varit i Thailand någon gång öht. Jag tror det inte. Du får väl starta en sån undersökning Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts