Jump to content
IGNORERAD

Vi har bokat tid för Thai-pass i Göteborg, 3/9e


Tommy

Recommended Posts

Lite kass rubrik, men va fan?

 

Thailands Ambassad kommer med sin Mobila passenhet till Göteborg i början av September, vi fick tid för frugan och barnen Lördagen den 3e September!

Skönt att slippa resa till Stockholm, för en sån sak.

Ring och boka på Ambassaden i Stockholm, nr: 08 588 04 250 om ni har behov och lust!

De skall vara i Gbg 2 dagar, men jag är osäker på om det var Fredag-Lördag, eller Lördag Söndag... Frugan sa Fredag-Lördag, så antagligen är det Lördag Söndag, som i Malmö...

 

För de som har närmare till Malmö så är de där 20-21e Augusti, den infon finns på Ambassadens startsida, antar att det bara är att ringa där ock.

 

MVH Tommy

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall enligt uppgift komma till Gävle i slutet på september också

 

/Enis

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg
6 timmar sedan, skrev Tommy:

Lite kass rubrik, men va fan?

 

Thailands Ambassad kommer med sin Mobila passenhet till Göteborg i början av September, vi fick tid för frugan och barnen Lördagen den 2e September!

Skönt att slippa resa till Stockholm, för en sån sak.

Ring och boka på Ambassaden i Stockholm, nr: 08 588 04 250 om ni har behov och lust!

De skall vara i Gbg 2 dagar, men jag är osäker på om det var Fredag-Lördag, eller Lördag Söndag... Frugan sa Fredag-Lördag, så antagligen är det Lördag Söndag, som i Malmö...

 

För de som har närmare till Malmö så är de där 20-21e Augusti, den infon finns på Ambassadens startsida, antar att det bara är att ringa där ock.

 

MVH Tommy

 

 

Den 2 sep är väl en fredag i min almanacka. 

 

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev hasseigöteborg:

Den 2 sep är väl en fredag i min almanacka. 

 

hf

Japp i min också, jag skrev fel i mitt inlägg vi skall dit den 3e på Lördag!

Tackar.

Har ändrat i tråden!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...