Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev måne:

Det kännetecknar en vinnarskalle(eller dålig förlorare)men jag tror detta inlägg innehöll en hel del ironi ;)

Förmodar det också :-) så även mitt !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 606
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    43

  • B747

    42

  • Odin

    40

  • clion

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ang olyckan i trappan ,med respekt för tjejen

Varför inte stå för det man gör ?

Skylla på hotel och byggnormer ?

Gör ni det i Tailand också pga ev fylla ?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev rajraj:

Ang olyckan i trappan ,med respekt för tjejen

Varför inte stå för det man gör ?

Skylla på hotel och byggnormer ?

Gör ni det i Tailand också pga ev fylla ?

 

Exakt, varför ha byggregler och skit.

Är det inga räcken på balkongen så får du skylla dig själv om du ramlar ner.

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev rajraj:

Å vad ska du göra på denna `balkong å hotel` ?

Thailogik:Hade du inte varit där hade det inte hänt.Bengans regeln:r 467:Att ramla på fyllan ingår

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev rajraj:

Å vad ska du göra på denna `balkong å hotel` ?

 

Är du korkad eller spelar du bara?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev måne:

Thailogik:Hade du inte varit där hade det inte hänt.Bengans regeln:r 467:Att ramla på fyllan ingår

Svensk logik : skyll på nån annan ...

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev rajraj:

Ang olyckan i trappan ,med respekt för tjejen

Varför inte stå för det man gör ?

Skylla på hotel och byggnormer ?

Gör ni det i Tailand också pga ev fylla ?

Nu har hon inte skrivit nånonting här så vad vet du om hennes åsikt

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skrev med respekt för henne och jag hoppas det gick bra för henne  men att bara skylla på andra kan väl ifråga sig58 minuter sedan, skrev måne:

Thailogik:Hade du inte varit där hade det inte hänt.Bengans regeln:r 467:Att ramla på fyllan ingår

Svensk logik : skyll på nån annan ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev Fel där ... Till Kenneth .. Jag skrev all respekt för tjejen

hoppas hon mår bra , men att bara skylla på olika grejer

är väl lite sådär ... Om du gör något fel eller olycka då

tar väl du hand om detta

Link to comment
Dela på andra sajter

OK,

 

Trappfallet var delvis mitt fel...

Jag och nån till berättade för damen och hennes gube (har jag för mej, lite klent minne har jag, då jag hade fått i mej ungefär en låda pilsner vid tillfället...) var"Allrummet" ligger...

Fruntimmret som gjorde hål i väggen var inte Thai, Gipsväggen hade bara en skiva, men det kanske är OK, då den satt mot en yttervägg i betong.

Trappan är otroligt brant, men det kan vara ok, eftersom det är en mycket gammal kåk knappast nåt nybygge "Farfars-regeln" kanske kan gälla?

Någons söte son testade att hänga en tavla över hålet, ett prov på både list och intelligens!

Jag kom dit strax efter händelsen, så jag vet inte exakt hur fallet inträffade.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Tommy:

OK,

 

Trappfallet var delvis mitt fel...

Jag och nån till berättade för damen och hennes gube (har jag för mej, lite klent minne har jag, då jag hade fått i mej ungefär en låda pilsner vid tillfället...) var"Allrummet" ligger...

Fruntimmret som gjorde hål i väggen var inte Thai, Gipsväggen hade bara en skiva, men det kanske är OK, då den satt mot en yttervägg i betong.

Trappan är otroligt brant, men det kan vara ok, eftersom det är en mycket gammal kåk knappast nåt nybygge "Farfars-regeln" kanske kan gälla?

Någons söte son testade att hänga en tavla över hålet, ett prov på både list och intelligens!

Jag kom dit strax efter händelsen, så jag vet inte exakt hur fallet inträffade.

 

MVH Tommy

Ett `fall` för Sherlock Holmes

Hoppas det löser sig ...

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Tommy:

OK,

 

Trappfallet var delvis mitt fel...

Jag och nån till berättade för damen och hennes gube (har jag för mej, lite klent minne har jag, då jag hade fått i mej ungefär en låda pilsner vid tillfället...) var"Allrummet" ligger...

Fruntimmret som gjorde hål i väggen var inte Thai, Gipsväggen hade bara en skiva, men det kanske är OK, då den satt mot en yttervägg i betong.

Trappan är otroligt brant, men det kan vara ok, eftersom det är en mycket gammal kåk knappast nåt nybygge "Farfars-regeln" kanske kan gälla?

Någons söte son testade att hänga en tavla över hålet, ett prov på både list och intelligens!

Jag kom dit strax efter händelsen, så jag vet inte exakt hur fallet inträffade.

 

MVH Tommy

Du vet egentligen ingenting om fallet ändå skriver du ca 7-8 rader om vad ?? Sen Raj Raj har ju rätt varför skylla på nåt när man rår för det själv. Är övertygad om att damen som ramlade har fixat detta med hotellet om inte, vet inte

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Du vet egentligen ingenting om fallet ändå skriver du ca 7-8 rader om vad ?? Sen Raj Raj har ju rätt varför skylla på nåt när man rår för det själv. Är övertygad om att damen som ramlade har fixat detta med hotellet om inte, vet inte

Och du som inte ens va på plats skriver så mycket dynga i denna tråd,vad lider du av? Ensamhet i obygden eller? Skaffa en kompis att dela 5l hb dunkarna med så slipper du sitta på nätet och blanda dig i folks irl liv :dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev jlh66:

Och du som inte ens va på plats skriver så mycket dynga i denna tråd,vad lider du av? Ensamhet i obygden eller? Skaffa en kompis att dela 5l hb dunkarna med så slipper du sitta på nätet och blanda dig i folks irl liv :dribble:

Nej för guds skull Mr Boa måste vara kvar !

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev conservator:

Nej för guds skull Mr Boa måste vara kvar !

Jo det är klart att han ska vara kvar,men han måste ju få lite verklighetsanknytning oxå :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Men dom som inte är med i ryggdunkar klubben ?1 timme sedan, skrev jlh66:

Jo det är klart att han ska vara kvar,men han måste ju få lite verklighetsanknytning oxå :big_smile:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev hamnoi:

 

Är du korkad eller spelar du bara?

Tror inte det går att spela så korkad..

En ren naturbegåvning.....  ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Du vet egentligen ingenting om fallet ändå skriver du ca 7-8 rader om vad ?? Sen Raj Raj har ju rätt varför skylla på nåt när man rår för det själv. Är övertygad om att damen som ramlade har fixat detta med hotellet om inte, vet inte

Hmm, var du ens själv i närheten av Göteborg?

Tommy var i allafall på träffen, så du kan gå ut och ta kvällsrundan i kvartet nu...

Du kanske hittar någon felparkerad bil eller nått annat smaskigt..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur många nick denna man (kvinna) har?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...