Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

  • Svar 606
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    43

  • B747

    42

  • Odin

    40

  • clion

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest jlh66
21 minuter sedan, skrev jlh66:

Hur är det att bo på Dockyard? får detta förslag när jag ska boka åt oss,2 vuxna o 1 8 åring https://bookings.ihotelier.com/Dockyard-Hotel/select_rooms.jsp?hotelId=75124&usdatein=waiting# Edit.det blev fel med länken men dom föreslår dubbelrum i gamla fängelsebyggnaden,får vi verkligen plats?

Jag orkade inte vänta på svar så jag bokade ett rum med extrasäng från fredag 5/8 till söndag 7/8 Så nu kan ni sätta upp Jocke,Naa och Pee på anmälningslistan.

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 timmar sedan, skrev jlh66:

Hur är det att bo på Dockyard? får detta förslag när jag ska boka åt oss,2 vuxna o 1 8 åring https://bookings.ihotelier.com/Dockyard-Hotel/select_rooms.jsp?hotelId=75124&usdatein=waiting# Edit.det blev fel med länken men dom föreslår dubbelrum i gamla fängelsebyggnaden,får vi verkligen plats?

Svårt att svara på då rummen är olika. Vi bodde tre stycken där i ett litet rum och det funkade. 

Bor där denna gång också om det inte finns fler gamla fängelsebyggnader där

Rumstyp: Dubbelrum park view
Dubbelrum med parkutsikt. Stora rymliga rum med dusch och toalett. Historisk byggnad, gammalt fängelse.
Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
20 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Svårt att svara på då rummen är olika. Vi bodde tre stycken där i ett litet rum och det funkade. 

Bor där denna gång också om det inte finns fler gamla fängelsebyggnader där

Rumstyp: Dubbelrum park view
Dubbelrum med parkutsikt. Stora rymliga rum med dusch och toalett. Historisk byggnad, gammalt fängelse.

Det ser ut att vara ett likadant rum vi fick,jag la till extrasäng,ser ju ut att vara 2 enkelsängar annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev jlh66:

Det ser ut att vara ett likadant rum vi fick,jag la till extrasäng,ser ju ut att vara 2 enkelsängar annars.

Jo vi fick en extrasäng förra gången

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Ska bli kul att traffa folk i verkligheten och kolla om dom ar lika tuffa som sina nick :waaaht::haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev jlh66:

Ska bli kul att traffa folk i verkligheten och kolla om dom ar lika tuffa som sina nick :waaaht::haha:

 

Skulle inte tro det... enligt min erfarenhet är de flesta ganska beskedliga. Jag inkluderad :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-19 at 19:38, skrev kitungmakmak:

Och vem fasiken skulle vilja utge sig för att vara mig ;) Ful fet och femtio är väl inte nåt som lockar att axla. Sen om denna person (som nu ids sno min ID) skriver nåt så kan det knappast vara värre än det jag kläcker ur mig alldeles på egen hand på löpande band.

Oavsett vad, skall man aldrig skriva/säga negativt om sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Tekkor:

Oavsett vad, skall man aldrig skriva/säga negativt om sig själv.

 

Å varför inte det?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev jlh66:

Ska bli kul att traffa folk i verkligheten och kolla om dom ar lika tuffa som sina nick :waaaht::haha:

Det ska väl vara jag som är lika hård då, men det kan ju bero på alla imodium jag trycker i mig...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Odin:

 

Å varför inte det?

Det är ett destruktivt beteende som inte tillför något av värde för individen.

Och det låter illa tycker jag.

 

Mer allvarliga lägen är om du är sjuk, har du inställningen att det går åt skogen så startar du en negativ process

i kroppen. De som är mer positiva och tycker nä fan jag ger inte upp och kämpar på. De får med sig hela kroppen

i att kämpa mot sjukdomen.

 

Finns och läsa om såna medicinska fenomen för den som är intresserad.

Ändrades av Tekkor
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tekkor:

Det är ett destruktivt beteende som inte tillför något av värde för individen.

Och det låter illa tycker jag.

 

Mer allvarliga lägen är om du är sjuk, har du inställningen att det går åt skogen så startar du en negativ process

i kroppen. De som är mer positiva och tycker nä fan jag ger inte upp och kämpar på. De får med sig hela kroppen

i att kämpa mot sjukdomen.

 

Finns och läsa om såna medicinska fenomen för den som är intresserad.

 

Åhh jag är så klumpig.. Och jag min idi*t åt maten fast än jag visste att det var starkt... Å jag min klantige fan tog stekpannan fast jag visste att den var varm osv. osv.

Det är ju självinsikt, eller konstruktiv egenkritik. Inte destruktivt för fem öre. Så i min värld är det inte destruktivt alls att kritisera sej själv, tvärtom.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev Odin:

 

Åhh jag är så klumpig.. Och jag min idi*t åt maten fast än jag visste att det var starkt... Å jag min klantige fan tog stekpannan fast jag visste att den var varm osv. osv.

Det är ju självinsikt, eller konstruktiv egenkritik. Inte destruktivt för fem öre. Så i min värld är det inte destruktivt alls att kritisera sej själv, tvärtom.

Alla kritiserar nog sig själv ibland. Men att göra det konstant och öppet kanske inte är ett konstruktivt beteende. 

 

Men att kritisera sig själv öppet och lägga in ironi, ibland förstärkt med smileys, gör att det blir roligare att läsa.

 

Och på ett anonymt forum, där läsaren inte känner skribenten, vet inte läsaren vad som är sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Alla kritiserar nog sig själv ibland. Men att göra det konstant och öppet kanske inte är ett konstruktivt beteende. 

 

Men att kritisera sig själv öppet och lägga in ironi, ibland förstärkt med smileys, gör att det blir roligare att läsa.

 

Och på ett anonymt forum, där läsaren inte känner skribenten, vet inte läsaren vad som är sant.

 

Jaja Hur som så svamlar vi i fel tråd... Over and out..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi på Västgötaträffen är nog ganska trevliga... för det mesta... men Västgötalagen från 1220 säger att det är helt OK att krossa närkingar och svear i kubb :)

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
On 2016-07-24 at 20:20, skrev Kenneth4618:

Det var alltså du som var på bilträffen i Uppsala 2014

DSC06594.jpgDSC06583.jpg

 

Japp, inkognito........

Tydligen hade jag tappat 40-50 pannor också bara för att få plats i dräkten...........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Japp, inkognito........

Tydligen hade jag tappat 40-50 pannor också bara för att få plats i dräkten...........:rotfl:

 

Nej. Ett jäkla fotomontage är vad det är, det är ju du det ser jag (ända)?? hehe hit.. Du kan fan inte förneka den muschen...Eller kepsen för den delen heller...

Kom ut ur garderoben nu, sluta förneka.. De e ju Pride nu jö..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Odin:

 

Nej. Ett jäkla fotomontage är vad det är, det är ju du det ser jag (ända)?? hehe hit.. Du kan fan inte förneka den muschen...Eller kepsen för den delen heller...

Kom ut ur garderoben nu, sluta förneka.. De e ju Pride nu jö..

Pride kan vara temat på träffen. ?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Odin:

 

Nej. Ett jäkla fotomontage är vad det är, det är ju du det ser jag (ända)?? hehe hit.. Du kan fan inte förneka den muschen...Eller kepsen för den delen heller...

Kom ut ur garderoben nu, sluta förneka.. De e ju Pride nu jö..

det stämmer Odin  om du kikar vem som går först så är det ganska likt köttis vapen broder PD :dribble::dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Måste göra er besvikna.. har precis bokat. Sätt upp mig och frugan. :)

 

/party crasher.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev wUThai:

Måste göra er besvikna.. har precis bokat. Sätt upp mig och frugan. :)

 

/party crasher.

Fan va trevligt......

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev wUThai:

Måste göra er besvikna.. har precis bokat. Sätt upp mig och frugan. :)

 

/party crasher.

 

23 minuter sedan, skrev Sangwal:

Fan va trevligt......

 

Rock on!

 

Mycket trevligt, nu hoppas jag bara att Hc har inhandlat tillräckligt med öronproppar.

Med dom tre tjötigaste (Odin-Sangwal-Muttan) på samma plats,så kan det bli för mycket för dom mest härdade öronen:yes:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

sunshine11281
On 15 juli 2016 at 12:21, skrev Herr Chang:

Hehe, de bilderna väcker en del minnen!

 

Hakancnx vinner bowlingen, och Swippe och Bibben ser betydligt yngre ut. Eller, alla ser betydligt yngre ut :)

 

Herr Chang har talat.

Ja det var som fan vad ung man såg ut där...

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev wUThai:

Måste göra er besvikna.. har precis bokat. Sätt upp mig och frugan. :)

 

/party crasher.

 

Trevligt.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...