Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Nu skiter det sig. Vi kommer om vi får permis

3fb19e35d93e677b108023c08f1484a2.jpg

Skickat från min GT-I9300

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 606
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    43

  • B747

    42

  • Odin

    40

  • clion

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

De har iaf bra käk i fängelset

49868d9e13253c3c94f2856485f0f21d.jpg

4a20ef854aa7b021227e31d6ab636432.jpg

Skickat från min GT-I9300

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

64ddbac43fc92029e2b531ce39429c3d.jpg

Skickat från min GT-I9300

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inte planerat att komma i år men nu när det är så gött väder börjar man bli lite sugen, dyker nog upp vad det lider.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev omarama:

Hade inte planerat att komma i år men nu när det är så gött väder börjar man bli lite sugen, dyker nog upp vad det lider.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

 

Ähum... så gött väder är det väl inte, men du är förstås välkommen!

 

Säckhoppningen blev lite oväntat populär, men vi hittar inte ölflaskorna som var inköpta för ölhävningen.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade inte planerat att komma i år men nu när det är så gött väder börjar man bli lite sugen, dyker nog upp vad det lider.

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

DQ!

skickat från min eller annans mobil någonstans out there

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Familjen Bob tackar alla för en himla trevlig eftermiddag/kväll och för er som tyckte årets Absinthe var lite svag (endast 69%) så kan jag glädja er med att nästa gång så tar jag med Farbror Bobs lilla blå...

 

abbe.png

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev bob:

Familjen Bob tackar alla för en himla trevlig eftermiddag/kväll och för er som tyckte årets Absinthe var lite svag (endast 69%) så kan jag glädja er med att nästa gång så tar jag med Farbror Bobs lilla blå...

 

abbe.png

Tack farbror Bob, hoppas vi fått synen tillbaka till nästa år!..

Tack också hela gänget för en fantastiskt trevlig kväll...Tack, Mille, Pin o Favoritdottern! :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Familjen Bob tackar alla för en himla trevlig eftermiddag/kväll och för er som tyckte årets Absinthe var lite svag (endast 69%) så kan jag glädja er med att nästa gång så tar jag med Farbror Bobs lilla blå...

 

abbe.png

Herr Chang, hälsar att han uppskattar om du tar med dig nåt som värmer till i bröstet nästa år. 69% var lite klent tyckte Han! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Årets höjdpunkt. Clirres lotteri utan priser :-D :-D

Skickat från min GT-I9300

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

På väg hem. Tackar för en mycket trevlig tillställning med mycket skratt. På återseende!

ff0c2a2841880cac38959dad8e476d0c.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

På väg hem. Tackar för en mycket trevlig tillställning med mycket skratt. På återseende!

ff0c2a2841880cac38959dad8e476d0c.jpg

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

Ja, ni åkte ju medan jag sminkade till mig.:rap: Men öronen var lika glada för det.

 

Jag o familjen tackar med för en mycket trevlig helg med mycket skratt.

Nu är det soffan med Bengan och Sangwal, fruarna i köket o brassar thaibuffé:)

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
 

Ja, ni åkte ju medan jag sminkade till mig.:rap: Men öronen var lika glada för det.

 

Jag o familjen tackar med för en mycket trevlig helg med mycket skratt.

Nu är det soffan med Bengan och Sangwal, fruarna i köket o brassar thaibuffé[emoji4]

Ville inte störa dig mitt i sminkningen. Dina öron får säkert vila när du befinner dig i samma rum som Sangmal! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bara måste berätta om en speciell händelse under natten till söndag. Vi var ett antal deltagare som använde oss av hotellets så kallade allrum på andra våningen sent på natten. Dvs, vi satt där och drack våra medhavda drycker, och hade en del rätt intensiva diskussioner. Ett problem uppstod när en av deltagarna skulle lämna och skulle lätt berusad gå nerför den branta trappen. Halvvägs ner för trappen snubblade hon och föll huvudstupa in i väggen vid trappans slut. Det blev ett hål i gipsväggen, men tydligen inga uppenbara skador på damen.

 

IMG_1927.JPG

 

Trappan är som sagt ganska brant, med små trappsteg. Jag var själv väldigt försiktig då jag gick upp och ner där.

 

IMG_1929.JPG

 

Vi gjorde ett patetiskt försök att dölja hålet genom att flytta en tavla dit.

 

IMG_1933.JPG

 

Men det fungerade väl inte riktigt. Idag när jag skulle checka ut blev jag tillfrågad av receptionisten om det var någon i vårt sällskap som orsakat en skada vid allrummet. Jag bekände direkt att så var fallet, och jag kommer nu att bli uppringd av hotellets VD i morgon. Kommer väl att hävda att det var en olycka, ingen avsiktlig skadegörelse. Vi får väl se hur det går.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
En medlem vill inte vara med på bild
Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Herr Chang:

Jag bara måste berätta om en speciell händelse under natten till söndag. Vi var ett antal deltagare som använde oss av hotellets så kallade allrum på andra våningen sent på natten. Dvs, vi satt där och drack våra medhavda drycker, och hade en del rätt intensiva diskussioner. Ett problem uppstod när en av deltagarna skulle lämna och skulle lätt berusad gå nerför den branta trappen. Halvvägs ner för trappen snubblade hon och föll huvudstupa in i väggen vid trappans slut. Det blev ett hål i gipsväggen, men tydligen inga uppenbara skador på damen.

 

IMG_1927.JPG

 

Trappan är som sagt ganska brant, med små trappsteg. Jag var själv väldigt försiktig då jag gick upp och ner där.

 

IMG_1929.JPG

 

Ja, här satt vi och gaggade i allrummet.

 

IMG_1931.JPG

 

Vi gjorde ett patetiskt försök att dölja hålet genom att flytta en tavla dit.

 

IMG_1933.JPG

 

Men det fungerade väl inte riktigt. Idag när jag skulle checka ut blev jag tillfrågad av receptionisten om det var någon i vårt sällskap som orsakat en skada vid allrummet. Jag bekände direkt att så var fallet, och jag kommer nu att bli uppringd av hotellets VD i morgon. Kommer väl att hävda att det var en olycka, ingen avsiktlig skadegörelse. Vi får väl se hur det går.

 

Herr Chang har talat.

Tycker att du ska förklara för VD,n att han ska vara glad att damen inte skadade sig allvarligt....

hon kunde lika gärna brutit nacken..

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars tack alla för en trevlig tillställning..

Nu ska lever och öron (whuttan) få vila ett par veckor... ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

20160807_141704.jpg

Nu är vi tbx i rödvit-land. Det är inte varje helg man träffar så många trevliga människor som man gjort under helgen. Tack alla för en väldigt trevlig helg.

Eftersom jag inte lyckades ta ett enda foto i helgen så får ni en bild på denna fula fotboll som står i StoraValla rondellen :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev jlh66:

20160807_141704.jpg

Nu är vi tbx i rödvit-land. Det är inte varje helg man träffar så många trevliga människor som man gjort under helgen. Tack alla för en väldigt trevlig helg.

Eftersom jag inte lyckades ta ett enda foto i helgen så får ni en bild på denna fula fotboll som står i StoraValla rondellen :haha:

Och till skillnad emot ÖSK så vann ju DIF i helgen;)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Tack som faan alla, ni va lika underbara som alltid. Vi skapar minnen för livet ``as we go ´´.

En fråga: Clirres lotteri, vem är kontrollant och vilket väigörande ändamål är förmånstagare?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Odin:

Ja Tack som faan alla, ni va lika underbara som alltid. Vi skapar minnen för livet ``as we go ´´.

En fråga: Clirres lotteri, vem är kontrollant och vilket väigörande ändamål är förmånstagare?

 

Pengarna gick till Västgätaträffens kassa, precis som tidigare år. Jag medger att det var lite klumpigt skött i år vad gäller oklarhet vilka priser det var, men det är ändå så att vi gick med underskott som täcks av överskott från tidigare år.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Herr Chang:

 

Pengarna gick till Västgätaträffens kassa, precis som tidigare år. Jag medger att det var lite klumpigt skött i år vad gäller oklarhet vilka priser det var, men det är ändå så att vi gick med underskott som täcks av överskott från tidigare år.

 

Herr Chang har talat.

 

Ja det blev lite förvirrat där ett tag, kalas det kommer nog tyvärr att bli ett betydande uttag för att täcka tjejens mellanlandning i väggen. 

Nåja shit happens tydligen, Hur som så va hennes killes kommentar vid ``take down´´obetalbar: Ingen fara det gick bra, samtidigt som flickstackarn kvider AAAJJJ nere i trappen...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...