Jump to content
IGNORERAD

Krilles Bok

Cavemannen

Recommended Posts

11 hours ago, Cavemannen said:

Länka till mig när du lägger ut boken/texten, jag vill jättegärna läsa dina alster, och alla andras också :)

Jag meddelar när boken är redo och kommer då inbjuda till Release Party utanför Family Mart vid Soi 4 på Beach Road.

Jag siktar på januari 2022 så gör er redo; jag bjuder på Singha och Lays Texas BBQ-chips och spelar Kent.

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Cavemannen

8

• hamnoi

4

• LOSForever

3

• Atom

3

Mest aktiva i denna tråd

Cavemannen
31 minuter sedan, skrev Atom:

Jag meddelar när boken är redo och kommer då inbjuda till Release Party utanför Family Mart vid Soi 4 på Beach Road.

Jag siktar på januari 2022 så gör er redo; jag bjuder på Singha och Lays Texas BBQ-chips och spelar Kent.

Vilken tid drar det igång? :D

Dela på andra sajter

15 minutes ago, Cavemannen said:

Vilken tid drar det igång? :D

Vi är väl alla mer eller mindre HP då så jag tänkte vi startar tidigt och delar upp oss i lag och kör en gemytlig tävling till Melodikrysset. Efter det kan vi kanske ha lite andra småtävlingar och samkväm innan vi bryter upp och sover middag. Det riktiga Release Partyt, för de dom orkar, drar sedan igång till travet, då jag också tänkt hyra in fyra överåriga katoyer, en dvärg och ett gäng banjospelande ryska sjömän som pausunderhållning.

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Dela på andra sajter

Cavemannen
11 timmar sedan, skrev uptoyou:

Tala för dig själv.

Berätta gärna varför du ser upp så mycket till Atom?

Du hyllar honom överallt (gayvarning).

Till skillnad till dig så så skriver han oftast något som jag tycker är intressant att läsa.

Eftersom du verkar ha lite problem att förstå så skall jag försöka förklara.......när du skriver något så kan man jämföra det som att köra skoda och när Atom skriver så skall du jämföra det med att åka Mercedes, förstod du nu?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...