Jump to content
IGNORED

Krilles Bok

Cavemannen
 Share

Recommended Posts

Jag hittade Krilles bok på nätet, det var tider det när han la ut kapitel för kapitel och man bara väntade på att nästa skulle komma.

För alla nya forumister så var Krille en barägare på Koh Samui som drev en mycket välbesökt och populär Rockbar i Lamai.

Jag minns min första resa till Thailand 1999 och naturligtvis så hamnade jag på Backstage :-)

En mycket läsvärd bok, även om sista kapitlet aldrig skrevs/kom ut.

http://www.soisixten.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=16912

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• hamnoi

4

• LOSForever

3

• Cavemannen

8

• Atom

3

Top Posters In This Topic

Precis nyss, skrev Naam jai:

Vill minnas att det slutade lite illa för honom .... vad gör han nu?

Han bor och jobbar i Örebro, och familjen (fru och 3barn) är med, så allt är bara bra som jag har förstått det.

Här ett gammalt foto från Backstage, Krille längst till höger och jag bredvid honom.

Fotot från 2000 och vi drack Carlsberg på den tiden :-)

Backstage Rockbar.jpg

Edited by Cavemannen

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Här ett gammalt foto från Backstage, Krille längst till höger och jag bredvid honom.

Fotot från 2000 och vi drack Carlsberg på den tiden :-)

Backstage Rockbar.jpg

Kommando ? Nice balls:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kommando ? Nice balls:big_smile:

Man hade ju vart på resande fot i flera veckor, glömde man lämna in tvätten i tid så fick man köra Amerikanskt, dvs. kalsonglöst :D

Och det var hutlösa priser på tvätt på den tiden, tur att inte M33 var där då, för då hade han gått upp i limningen hahahahahaha

Edited by Cavemannen

2 minuter sedan, skrev LOSForever:

Fan inte ens en of a  son of the bitch fan LOL

Kärran går bra? Fler mongo-pm o skicka på fyllan eller är du klar för idag?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Man hade ju vart på resande fot i flera veckor, glömde man lämna in tvätten i tid så fick man köra Amerikanskt, dvs. kalsonglöst :D

Och det var hutlösa priser på tvätt på den tiden, tur att inte M33 var där då, för då hade han gått upp i limningen hahahahahaha

Nåja, ser ut som du haft råd med hyvel ivf;).

Edited by hamnoi

6 minuter sedan, skrev LOSForever:

Fan inte ens en of a  son of the bitch fan LOL

"of a son of the bitch" får du nog förklara för oss som inte är språkgenier som dig. 

4 minuter sedan, skrev M33:

"of a son of the bitch" får du nog förklara för oss som inte är språkgenier som dig. 

Jävlar vad duktig du är M33

2 minuter sedan, skrev LOSForever:

Tack, det betyder mycket att du tycker så.

Edited by M33

1 minut sedan, skrev LOSForever:

Såja, en punkt o du har formulerat din första riktiga mening här på Mpr, bra jobbat:).

33 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Varför blev aldrig sista kapitlet skrivet

Jag tror mig minnas att han sparade sista kapitlet tills boken skulle släppas, men det kom aldrig någon bok..........

Vi var också där år 2000. Bodde på Stadshotellet så det var ju nära och bra :-) Krille sålde väl till nån som liknade Nalle i destination Goa?

2011 var den klar men inte utgiven...

Uppdatering:

Krille hälsar att boken är klar samt att några har läst den och tycker den är bra. Krille ämnar ge ut den när tiden känns rätt för honom. 

/Enis

Edited by Enis
Fått svar av Krille

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

4 timmar sedan, skrev ReKa:

Vi var också där år 2000. Bodde på Stadshotellet så det var ju nära och bra :-) Krille sålde väl till nån som liknade Nalle i destination Goa?

Tosse ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Undrar om det inte berodde på hans "olycka" ... han reste väl hem strax därpå.. Kanske hans Thailand fick sej en rejäl törn?

Helt klart ett värdigt ämne att skriva en bok om. Finns det någon svensk som publicerat en bok om livet i Thailand? Borde ju finnas en hel del presumtiva läsare.

Jag har själv haft en story klar i nästan 10 år och jag började faktiskt skriva lite i januari som ett nyårslöfte men nu har jag haft ett break på 3 månader, väntar på nästa nyår kanske.....

Numera behöver man ju inte hoppas på att bli publicerad utan kan självpublicera gratis på exempelvis CreateSpace, ett Amazon.com företag där dottern publicerat tre böcker.

When I'm good, I'm good, but when I'm bad I'm better

9 timmar sedan, skrev Atom:

Helt klart ett värdigt ämne att skriva en bok om. Finns det någon svensk som publicerat en bok om livet i Thailand? Borde ju finnas en hel del presumtiva läsare.

Jag har själv haft en story klar i nästan 10 år och jag började faktiskt skriva lite i januari som ett nyårslöfte men nu har jag haft ett break på 3 månader, väntar på nästa nyår kanske.....

Numera behöver man ju inte hoppas på att bli publicerad utan kan självpublicera gratis på exempelvis CreateSpace, ett Amazon.com företag där dottern publicerat tre böcker.

Länka till mig när du lägger ut boken/texten, jag vill jättegärna läsa dina alster, och alla andras också :)

Krille var trevlig i nyktert tillstånd, men  kunde visa upp en mindre smickrande sida med alkohol i kroppen....

Hade en hel del ordenligt blöta kvällar där, då man knappt vet hur man tog sig hem.....

Rock on!

Så gott som oförstörd!