Jump to content
IGNORERAD

4:e Stockholmsträffen, lördagen den 4:e juni 2016


Gorocco

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Nilsson68:

Har reservplan?

Tapatalkat

Alltid bra med en plan B :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 321
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    28

  • audirs2

    23

  • PeterDahlin

    23

  • Kötthandlarn

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

WTF har inte varit på MPR på dölänge gick in idag, jag tror jag åker dit men känner mig lite risig tar med mig kameran och en vinare ;-)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha det nu fantastiskt trevligt på Träffen o fortsätt gärna att lägga in bilder! :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Första bilderna från festen

 

Jittra sålde som vanligt lotter tillsammans med BMS och Gorocco ropade ut vinnarna

 

Jittra drog naturligtvis sin morsa som vinnare och tog hand om vinstflaskan själv inför kvällen fest hon skulle på !

 

WP_20160604_15_04_54_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_16_41_03_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_13_37_41_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_13_37_48_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_13_37_54_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_15_04_31_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_15_04_35_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_15_04_39_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_15_04_45_Pro_resize.jpg

 

WP_20160604_16_41_15_Pro_resize.jpg

 

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Så här såg det i början innan det kom ännu mera glada deltagare

13344812_1036482873113443_60298763358659

Som traditionen bjuder var vädret underbart för att inte tala om alla som var där

 

Ett stort tack för en härlig dag :great:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Så här såg det i början innan det kom ännu mera glada deltagare

13344812_1036482873113443_60298763358659

Som traditionen bjuder var vädret underbart för att inte tala om alla som var där

 

Ett stort tack för en härlig dag :great:

 

Tack själv Kenneth, du och din familj lyser upp vilken tillställning som helst...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var ju en jäkla trevlig tillställning, kul å se alla live igen! Nu väntar man bara på Götlaborgs festen som blir lika bra!:haha:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Så många trevliga vänner man träffade idag. Ni är för goa

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

 

Ett stort tack till arrangörer och andra som engagerat sig på olika vis!

Mycket trevlig tillställning, som alltid, och riktigt skoj att träffa gamla som nya medlemmar!

 

Vädret var på vår sida och hela gräsytan formligen bubblade av glädje.

 

Tack även AUDIRS för transportassistans!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag vill tacka alla som var med på träffen och som gjorde den till det som den var, en mycket trevlig fest !

Precis som på förfesten i fredags så var det en härlig atmosfär av vänskap och det var kanonskoj att mingla med både gamla vänner som man har träffat förr och nya vänner som man ej har haft förmånen att träffa tidigare. :friends:

 

Jag råkade av en händelse bli lite sen men jag kom alldeles lagom till utlottningen av priser och det var kul att höra att samtliga lotter hade blivit slutsålda för det innebär ju ett ordentligt tillskott till Udons barnhem dit alla pengar oavkortat kommer att gå. :thumbsup:

 

Traditionsenligt så var det Gorocco och Borgmästarens son som höll i utlottningen och till sin hjälp hade de med sig Jittra som också hade varit den som gått runt och sålt lotterna

DSCF3922.JPG

DSCF3921.JPG

 

Jag tog inte särskilt många bilder för jag hade fullt upp med att mingla men några få bilder kan jag i alla fall stoltsera med.

DSCF3924.JPG

DSCF3926.JPG

DSCF3927.JPG

DSCF3928.JPG

 

En mycket trevlig familj som jag hoppas att jag kommer att få se i Hua Hin !  

DSCF3929.JPG

 

Det kommer mera !

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Här kommer det några bilder till och jag låter dem tala för sig själva och låter bli att lämna några kommentarer.

 

DSCF3932.JPG

DSCF3933.JPG

DSCF3935.JPG

 

Ett litet inlägg måste jag göra här och det är att jag citerar en av festdeltagarna för han sade något som jag verkligen håller med om.

 

- Tänk om alla på MPR skulle vara lika trevliga då de skriver på forumet som de är här i verkligheten !

 

Så sant som det är sagt !

 

Den som sade det behöver nödvändigtvis inte vara någon som är med på bilderna men jag håller fortfarande med om uttalandet.

 

DSCF3938.JPG

 

Audi hade med sig en gitarr och bjöd på sång och glädje och lånade ut gitarren till hågade och en av dem var Kötthandlaren som visade att han är både händig med guran och en fantom på att improvisera ihop en låttext :thumbsup:

DSCF3939.JPG

 

Det kommer mera !

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Får tacka för en jättetrevlig tillställning alltid lika roligt att vara med.......

 

Lite "random bilder"

 

DSCF0649.jpg

 

DSCF0597.jpg

 

DSCF0598.jpg

 

DSCF0602.jpg

 

DSCF0604.jpg

 

DSCF0606.jpg

 

DSCF0609.jpg

 

DSCF0621.jpg

 

DSCF0623.jpg

 

DSCF0627.jpg

 

DSCF0631.jpg

 

DSCF0632.jpg

 

DSCF0634.jpg

 

DSCF0635.jpg

 

DSCF0636.jpg

 

DSCF0637.jpg

 

DSCF0638.jpg

 

DSCF0643.jpg

 

DSCF0644.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Kanonskoj att mästerfotografen Rillex är tillbaka igen :thumbsup:

Jag hoppas innerligt att det kommer fler bilder från honom !

 

Nu kommer mina sista bilder från ängen och den som får den stora äran att vara med på den första bilden är en av våra moderater, moderatorer, modiga eller vad sjutton det nu heter.

 

Nu kom jag på det. han är så klart modemedveten och den här stassen skulle göra både Kronblom och Burken gröna av avund ( Ja, Burken som i Burken och rockfolket )

DSCF3940.JPG 

 

Jag försökte ta en bild på festdeltagarna som lämnade festen men ibland uppstod det lite störningar när jag skulle fotografera.

 

Jag skulle ta en bild på Heno och Kryckan men då dök han upp där som den där irriterande fågeln man ser på julafton.

 

ff.jpg

 

Vem det var ? Jo det var ingen mindre än FF !

DSCF3941.JPG

 

Den där irriterande fågeln och FF har faktiskt en sak gemensamt och det är att de båda är ganska harmlösa och retar bara upp dem som vill bli uppretade.

Jag tror att de som har träffat FF håller med mig. FF utmanade mig i biljard och den matchen kommer att spelas hemma hos honom och den utmaningen tog jag utan tvekan.

 

Jag schasade bort FF och fick min bild på Heno med sällskap

DSCF3942.JPG

 

Min sista bild från ängen blir på en "Guitar Man"

DSCF3943.JPG

 

 

Det kommer mera och då blir det bilder från en inofficiell efterfest !

 

// Luke the Drifter

Ändrades av Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Efteråt hamnade vi på "Himlen" i Skatteskrapan!

 

DSCF0687.jpg

 

DSCF0685.jpg

 

DSCF0689.jpg

 

DSCF0696.jpg

 

DSCF0670.jpg

 

DSCF0671.jpg

 

DSCF0686.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om ;)

 

DSCF0701.jpg

 

DSCF0705.jpg

 

DSCF0711.jpg

 

DSCF0706.jpg

 

DSCF0714.jpg

 

Själv är jag  helt kass på biljard!!!!!

Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!!

 

Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!!

 

Ändrades av Rillex
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Rillex:

Sen vart det biljard där Peter Dahlin och Luke the Drifter möttes resultatet får de själva berätta om ;)

 

DSCF0701.jpg

 

DSCF0705.jpg

 

DSCF0711.jpg

 

DSCF0706.jpg

 

DSCF0714.jpg

 

Själv är jag  helt kass på biljard!!!!!

Efteråt skulle det vara några shots i baren mittemot biljardhallen sen var jag så trött!!!!!!

 

Men riktigt kul hade jag iallafall !!!!!!!!!!!!!

 

PD och LL toppidrottsmän i världsklass! :drinks: Var trevligt att åxå se Mr ATM him self!

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
16 minuter sedan, skrev audirs2:

PD och LL toppidrottsmän i världsklass! :drinks: Var trevligt att åxå se Mr ATM him self!

Var det han som stod för notan ????

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
36 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Var det han som stod för notan ????

 

Det råkade bli en helkväll och vem som betalade har jag inte något större minne av.

Men jag är ganska säker på att vi allihop gjorde rätt för oss och vad jag med säkerhet vet är att Rillex tog hand om den absolut sista notan där vid bysättningshäktet.

 

Men först backar vi bandet lite och då hamnar vi i sjunde himlen eller något. Det var någon som sa att det skulle bli efterfest i skatteskrapan och det nappade jag blixtsnabbt på.

Wow, vilken utsikt !   Här kan man se ända bort till Mariannelund !

DSCF3944.JPG

DSCF3945.JPG

DSCF3947.JPG

DSCF3946.JPG

 

Det var superkul att vara på toppen och nu när jag funderar till lite så så kom jag på att det inte var en endaste gubbe av oss som var född på södermalms lasarett som ligger bara ett stenkast bort.

 

Men jag säger ändå som Roffe Bengtsson !

 

Man är svensk va !

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
8 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

 

Det råkade bli en helkväll och vem som betalade har jag inte något större minne av.

Men jag är ganska säker på att vi allihop gjorde rätt för oss och vad jag med säkerhet vet är att Rillex tog hand om den absolut sista notan där vid bysättningshäktet.

 

Men först backar vi bandet lite och då hamnar vi i sjunde himlen eller något. Det var någon som sa att det skulle bli efterfest i skatteskrapan och det nappade jag blixtsnabbt på.

Wow, vilken utsikt !   Här kan man se ända bort till Mariannelund !

DSCF3944.JPG

DSCF3945.JPG

DSCF3947.JPG

DSCF3946.JPG

 

Det var superkul att vara på toppen och nu när jag funderar till lite så så kom jag på att det inte var en endaste gubbe av oss som var född på södermalms lasarett som ligger bara ett stenkast bort.

 

Men jag säger ändå som Roffe Bengtsson !

 

Man är svensk va !

 

// Luke the Drifter

Bra att ni håller stilen med en takbar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...