Enis Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 58 minuter sedan, skrev UglyFarang: Pigge kör nog aldrig bil, han åker bara taxi................. 42 minuter sedan, skrev knasen: Va! Är han miljöpartist? Har för mig att han har en röd saab 900 /eNis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 Vad man kan se så finns det varken bommar eller ljussignaler vid korsningen vilket verkar udda då den ser ut att ligga inne i en stad och ganska väl trafikerade vägar tåget kommer också med en rasande fart, kan det vara så att tåget vart omlett på ett spår där de inte brukade åka? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 3, 2016 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2016 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Enis: Har för mig att han har en röd saab 900 /eNis Rätt, men en 9-3 1999, haft den i 12år nu Vill du köpa den? snart 29000mil Fläktstyrningen är kass, Chipstrimmad går mycket bra med Friktion däck på och Sommardäck medföljer. Ändrades April 3, 2016 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 22 minuter sedan, skrev pigge01: Rätt, men en 9-3 1999, haft den i 12år nu Vill du köpa den? snart 29000mil Fläktstyrningen är kass, Chipstrimmad går mycket bra med Friktion däck på och Sommardäck medföljer. Är det OLW eller Estrella? Ber om ursäkt men kunde inte låta bli... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd April 3, 2016 Dela Inlagd April 3, 2016 9 timmar sedan, skrev flebbe: Ser konstigt ut. Kan vara att föraren är en hjälte som stannade så inte hela bussen krossades av tåget. Men han borde så klart haft koll på om det kom något tåg. Om man tittar någa på video så ser det ut att han försökte baka bussen. Kolla på bakbelysning ser ut som om bakväxel lampor blinkar till. Kanske har jag fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 6 timmar sedan, skrev knasen: Va! Är han miljöpartist? Om Enis uppgifter stämmer så verkar det nästan så. Jag tänkte mer på att han hävdade att "Jag jobbar på järnvägen" och "Bilister är ett otyg", för det första så är det många anställda "på" järnvägen men väldigt få verkar jobba, annars så hade nog tågtrafiken funkat bra, för det andra så lär han väl inte köra bil med den åsikten utan det låter han nog andra göra på sin arbetsgivares bekostnad dvs skattebetalarnas................ 6 timmar sedan, skrev Enis: Har för mig att han har en röd saab 900 /eNis Det är vanligt bland miljösvinspartisterna. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 21 timmar sedan, skrev pigge01: Tyvärr Knasen Jag jobbar på järnvägen. Bilister är ett otyg Det är ingen merit idag Skoja bara “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 Knepig övergång och han kom från "fel" håll för att ha fri sikt Min teori är att han upptäckte tåget för sent när han kört upp på spåret och kanske stannade för att lägg i backen Vilket fall som helst om han fortsatt att köra så hade tåget klippt bussen på mitten och ännu fler hade omkommit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 Frågan är vad han skulle upp på övergången att göra från början Tydligen var det ett företag från Koh Samui-området som anordnat en resa för anställda med familjer till Rayong och Koh Samet (två bussar) Sådana låga bussar under borde hålla sig på släta fina vägar enbart Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 4, 2016 Dela Inlagd April 4, 2016 Har för mig att han har en röd saab 900 /eNis 900c Carburator. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2016 Dela Inlagd April 5, 2016 Tydligen fanns det bommar och ljussignaler vid övergången som var helt nya men hade inte tagits i bruk ännu p.g.a förseningar med papper Föraren hade väldigt hög musik i bussen så han hörde inte tåget samt trodde väl det var OK att köra eftersom bommarna var uppe Han funderade aldrig på att titta ? http://www.bangkokpost.com/news/general/921113/red-tape-loud-music-blamed-for-fatal-train-bus-crash Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu