Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Inte direkt.

 

Bara jag som blandat ihop två tidigare resor.

 

Vill nu minnas att seven låg där i februari 2015

 

BTT

 

 

Haha kan du blir mer patetisk :D

Du påstår en sak med bestämdhet och först när du är 100% överbevisad pudlar du.

Nu förstår jag varför du inte vågar gå på MPR-träffar och speciellt din egen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Inte direkt.

 

Bara jag som blandat ihop två tidigare resor.

 

Vill nu minnas att seven låg där i februari 2015

 

BTT

Hahaha! Ja, för FamilyMart tänkte att dom säljer till Seven Eleven för det gick så dåligt mellan 2010(?)-2015 men köpte tillbaks det efter mindre ett år av Seven Eleven. Helt logiskt! Att man inte tänkte på det! 

 

Du har inte några bilder från dom två tidigare resorna? Kan du inte ladda upp några? Ja, inga som du hittar på internet nu utan egentagna bilder. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Försent för den största naklua-träffen i alla fall då jag hade en själv och Huahuddinge åxå hunnit med en soloträff där.

Tja, Fritz hann ju åxå dit även om jag anar att han var ute efter charkuterier eller kanhända fisk och inte att kolla antalet 7-11 butiker egentligen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det är väl bara att scanna in sidorna från passet om han var där då och då så är saken klar

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Scandinaviancorner:

Det är väl bara att scanna in sidorna från passet om han var där då och då så är saken klar

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

Du kanske har tappat bort passet?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

Och scanna ditt pass och inte någon "kompis" pass. 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

 

Haha så du tror att bara för du scannar in ditt pass att det skulle få dina andra lögner att försvinna?

Du försöker arrangera en MPR-träff på ett ställe som inte finns,du dyker inte upp din egen träff på stället som inte finns.

Kan man bli mer patetiskt :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Att du varit i Thailand någon en enstaka gång ifrågasätter jag inte.
Men att du är en storljugare med påhittade historier råder det inga tvivel om.
Ett råd, "en lögnare måste ha ett bra minne" och en tanke "en lögnare tror man inte ens när han talar sanning".

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
33 minuter sedan, skrev Duracell:

Att du varit i Thailand någon en enstaka gång ifrågasätter jag inte.
Men att du är en storljugare med påhittade historier råder det inga tvivel om.
Ett råd, "en lögnare måste ha ett bra minne" och en tanke "en lögnare tror man inte ens när han talar sanning".

 

Har varit ca 5 år sammanlagt i Thailand.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag har under längre tid haft störd nattsömn pga av en fråga som plågat mitt inre och idag var det äntligen dags att ge sig ut på moppen för att få svaret på den stora frågan " finns det verkligen en 7/11 i den korsningen som BTT beskriver ?  Svaret blev....trumvirvel..........NEJ !!!  inte ens i närheten av korsningen. Det som finns är en Family Mart men en sån sketen affär besöker väl aldrig en medlem från MPR eller ? :crazy:

BTT 001.JPGBTT 004.JPGBTT 005.JPG

 

 

Nog för att jag har fått sämre syn med åren,men där finns väl ingen plats för stenbordsexperter???

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har varit ca 5 år sammanlagt i Thailand.

 

BTT

Cyberbesök räknas inte.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har varit ca 5 år sammanlagt i Thailand.

 

BTT

Men raggmunken frågade dig förrut hur du lyckades beträda Pattayas soier -92, då din profil säger att första resan var -93..

Där hade en förklaring suttit fint.... ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har varit ca 5 år sammanlagt i Thailand.

 

BTT

Och du har postat en suddig bild på alla dina resor! Hur många år har du huserat på thaitjejer och Mpr? Minst 10 år är det väl? Och det enda du har som bevis att du varit i Thailand, är en sunkig bild som ingen ens vet om det verkligen är du som tagit den? Varför inte bara posta lite random bilder på alla dina resor till Thailand.. så kanske du vinner tillbaks lite respekt? Är det konstigt att medlemmar misstror dig när du ljuger värre än en häst travar?!  

Link to comment
Dela på andra sajter

Han postade ju en bild på båtresan hem från Riga... Lite märkligt att jag aldrig får åka båt sista biten, men jag har väl haft tur.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev wUThai:

Och du har postat en suddig bild på alla dina resor! Hur många år har du huserat på thaitjejer och Mpr? Minst 10 år är det väl? Och det enda du har som bevis att du varit i Thailand, är en sunkig bild som ingen ens vet om det verkligen är du som tagit den? Varför inte bara posta lite random bilder på alla dina resor till Thailand.. så kanske du vinner tillbaks lite respekt? Är det konstigt att medlemmar misstror dig när du ljuger värre än en häst travar?!  

Det är väl ganska enkelt att driva med er, inte mycke tanke verksammhet från er . BTT har ju fixat en lång tråd för ni fattar noll, totalt noll, men ni har ju lite roligt för ni vet inte ett smack, bara gissar och skriver en massa skit

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det är väl ganska enkelt att driva med er, inte mycke tanke verksammhet från er . BTT har ju fixat en lång tråd för ni fattar noll, totalt noll, men ni har ju lite roligt för ni vet inte ett smack, bara gissar och skriver en massa skit

Herr stenkorkad har varit i hembränt dunken igen.Gud om jag fick din intelligens då hade man varit lyckligt lottad.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

Ta en egen/egen Träff i TOmellilla ?

G Pung Soierna i NK  Verkar avlägset?

Ä på plats hela Okt-Nov behöver Du bygga  en 7/11 så ställer jag upp pm:a ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev B747:

Herr stenkorkad har varit i hembränt dunken igen.Gud om jag fick din intelligens då hade man varit lyckligt lottad.

Som du skriver här i forumet har du jätte långt innan du kan tro att du har en intelligens över huvud taget. Dunken är nog det vad du använder dej av som jag har sett

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Som du skriver här i forumet har du jätte långt innan du kan tro att du har en intelligens över huvud taget. Dunken är nog det vad du använder dej av som jag har sett

:av-109998:Mpr överhuvud har gett mig en tillrättavisning.:morgon:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev B747:

:av-109998:Mpr överhuvud har gett mig en tillrättavisning.:morgon:

Räcker nog inte med en, god natt på dej

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...