Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
25 minuter sedan, skrev Lappen:

Sicket fiasko :D

 

Ungefär som att du enbart har varit en gång i Thailand på Koh Samui.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ungefär som att du enbart har varit en gång i Thailand på Koh Samui.

 

BTT

 

Lappen har ju dykt upp på träffar i Thailand i alla fall...

 

Hmm tror faktiskt jag har kvar en del foton från en fest på Soi 2 Jomtien.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev swedenfarang:

 

Lappen har ju dykt upp på träffar i Thailand i alla fall...

 

Hmm tror faktiskt jag har kvar en del foton från en fest på Soi 2 Jomtien.

 

Märkligt för jag minns att det var just lappen som var en dom mest anti-Pattaya gubbarna på thaitjejer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ungefär som att du enbart har varit en gång i Thailand på Koh Samui.

 

BTT

 

Jag är inte lika berest som många andra här på MPR men jag har varit i Thailand 2007,2008,2011 och 2015.När var du där senast?

Och till skillnad mot dig så KOMMER jag att åka flera gånger OCH dyka upp på flera träffar.

För fast jag har varit vass i tungan så vågar jag dyka upp och träffa MPR-medlemmar till skillnad mot dig din ynkrygg.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Lappen:

 

Jag är inte lika berest som många andra här på MPR men jag har varit i Thailand 2007,2008,2011 och 2015.När var du där senast?

Och till skillnad mot dig så KOMMER jag att åka flera gånger OCH dyka upp på flera träffar.

För fast jag har varit vass i tungan så vågar jag dyka upp och träffa MPR-medlemmar till skillnad mot dig din ynkrygg.

 

 

Om du letar lite härinne så kommer du att hitta foton från mina två besök hos forummedlemmar i Göteborg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Märkligt för jag minns att det var just lappen som var en dom mest anti-Pattaya gubbarna på thaitjejer.

 

BTT

 

Det var konstigt för jag skrev inget eller väldigt lite på Thaitjejer.

Ställde några frågor angående framtida resmål.

Det är inte så att din sjuka hjärna spelar dig spratt nu igen? Du tar väl din medicin?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

Om du letar lite härinne så kommer du att hitta foton från mina två besök hos forummedlemmar i Göteborg.

 

Sen har du ju bilden som du tog på Rigafärjan när du reste hem 55555555

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Precis nyss, skrev Lappen:

 

Det var konstigt för jag skrev inget eller väldigt lite på Thaitjejer.

Ställde några frågor angående framtida resmål.

Det är inte så att din sjuka hjärna spelar dig spratt nu igen? Du tar väl din medicin?

 

Och där avslöjade du att just du var en av dom som låg bakom smutskatningsampanjen mot mig för några år sen där jag bla framställdes som sinnessjuk.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Om du letar lite härinne så kommer du att hitta foton från mina två besök hos forummedlemmar i Göteborg.

 

BTT

 

Nu menade jag Thailand och forumträffar där.

Om jag inte missminner mig så efter en träff med Herr Chang och Bibben så smet du mitt i natten för du vågade inte åka på träffen som var dagen efter :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

 

Och där avslöjade du att just du var en av dom som låg bakom smutskatningsampanjen mot mig för några år sen där jag bla framställdes som sinnessjuk.

 

BTT

Du framställs inte, du framstår själv som **********

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Och där avslöjade du att just du var en av dom som låg bakom smutskatningsampanjen mot mig för några år sen där jag bla framställdes som sinnessjuk.

 

BTT

 

Say what? DU har själv skrivit om din sjukdom.

Att du är sinnessjuk är ingen nyhet utan det vet alla som spenderat tid på MRP

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Soengsang:

Du framställs inte, du framstår själv som **********

 

Att framstå är nåt helt annat än att vara just det man framställs som.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-08-20 at 19:26, skrev kitungmakmak:

Har för mig att nån MPRare besökte naklua när han ändå var i närheten den dagen, men jag hade ju tyvärr åxå dragit hem när "träffen" var planerad att gå av stapeln.

Är jag bara i närheten så kan det ju vara kul att sammanstråla några stycken oavsett om BTT kommer eller inte  - bara jag nu hittar till rätt 7/11 åxå. Men en 7/11 nära VT1&2 i Jomtien skulle passa mig bättre så jag har krypavstånd hem. Finns ju ett barområde ovanför marknaden om man fortsätter upp från soi 5 som är ganska öde (senast jag var där i alla fall) och nån rödmålad lada med livemusik i änden på den soien tex.

 

Känns dock lite som om jag varit på en mini-MPR-träff varje gång jag besökt Maitans eller den gången hos "SCs motionsklubb för oss som letar ATMer". Verkar alltid sitta nån MPRare förutom ägarna där då.

 

Har ju varit till fiskmarknaden i naklua och det luktade inte nyponros där i alla fall så jag fattar inte varför man tvunget ska dra dit. Damerna parkerade mig i nån restaurang med en näve battingar (resten av plånboken togs omhand av damen) och strikta order om att inte kuta iväg nånstans. Sen fick personalen tydligen order om att se till att det aldrig stod en tom öl på mitt bord innan damerna försvann. Så jag hade ju en mycket liten MPR-träff i Naklua, alldeles själv faktiskt.

 

Vad jag skulle med battingarna till förstår jag fortfarande inte för betalningen blev ju av när hon "löste ut mig" från restaurangen. Men lite fickpengar är aldrig fel :)

 

Fickpengar från sina egna pengar. :blind:

Ändrades av Changnoi

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Lappen vågar iallafall dyka upp. "Stöddig" var han på träffen också. Skitkul kväll hade vi :)

lappen.jpg

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Lappen vågar iallafall dyka upp. "Stöddig" var han på träffen också. Skitkul kväll hade vi :)

lappen.jpg

 

En förutsättning där var ju att vara i Thailand, där faller det för mytomanen BTT 55555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag har inte mycket till övers för BTT men det där var lågt leifen, mycket lågt. :(

 

Fritz..

Den kritiken tar jag som myndig man, mitt förakt för den pajasen har en mycket, mycket, mycket lägre gräns än inlägget. 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-08-20 at 19:26, skrev kitungmakmak:

Har för mig att nån MPRare besökte naklua när han ändå var i närheten den dagen, men jag hade ju tyvärr åxå dragit hem när "träffen" var planerad att gå av stapeln.

Är jag bara i närheten så kan det ju vara kul att sammanstråla några stycken oavsett om BTT kommer eller inte  - bara jag nu hittar till rätt 7/11 åxå. Men en 7/11 nära VT1&2 i Jomtien skulle passa mig bättre så jag har krypavstånd hem. Finns ju ett barområde ovanför marknaden om man fortsätter upp från soi 5 som är ganska öde (senast jag var där i alla fall) och nån rödmålad lada med livemusik i änden på den soien tex.

 

Känns dock lite som om jag varit på en mini-MPR-träff varje gång jag besökt Maitans eller den gången hos "SCs motionsklubb för oss som letar ATMer". Verkar alltid sitta nån MPRare förutom ägarna där då.

 

Har ju varit till fiskmarknaden i naklua och det luktade inte nyponros där i alla fall så jag fattar inte varför man tvunget ska dra dit. Damerna parkerade mig i nån restaurang med en näve battingar (resten av plånboken togs omhand av damen) och strikta order om att inte kuta iväg nånstans. Sen fick personalen tydligen order om att se till att det aldrig stod en tom öl på mitt bord innan damerna försvann. Så jag hade ju en mycket liten MPR-träff i Naklua, alldeles själv faktiskt.

 

Vad jag skulle med battingarna till förstår jag fortfarande inte för betalningen blev ju av när hon "löste ut mig" från restaurangen. Men lite fickpengar är aldrig fel :)

Eftersom du förmodligen aldrig kommer att lista ut det så kan jag tipsa om att hon kan gärna tala om att hon betalt ditt öl. Däremot att betala om du skulle bjuda någon dam på förfriskningar, somtam eller annan förplägnad blir lite tuffare för en tgf. Eftersom hon är thai vet hon ju hur thaikvinnsen tänker!. 

 

Även fast du kanske tycker att allt var dina pengar så har hon ju förfoganderätt över dom. Här visade hon sitt revir genom att ta plånboken, att ge dig en del av pengarna i plånboken visade att hon skänker en del omtanke till sina ägodelar i reviret och inte beter sig ociviliserat och hon inte är beredd att överge dig om någon annan skulle vara intresserad av dig. :) Så du hade nog kvar en del på ATM'n.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev leifen:

Den kritiken tar jag som myndig man, mitt förakt för den pajasen har en mycket, mycket, mycket lägre gräns än inlägget. 

Ok, där är vi tydligen olika. Jag vägrar i sten att låta mig dras ner på en debattnivå under bältet för jag vet att på den nivån har jag ingen chans. Men kör hårt med din filosofi leifen, alla är vi olika.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Ok, där är vi tydligen olika. Jag vägrar i sten att låta mig dras ner på en debattnivå under bältet för jag vet att på den nivån har jag ingen chans. Men kör hårt med din filosofi leifen, alla är vi olika.

 

Fritz..

Håller med dig att debattera med riktiga debattörer kräver lite stil och nivå.... men fantasifigurer och forumtroll har för mig ett annat regelverk.

Jag lever efter den filosofiin Fritz.... tro gärna på att han finns, jag gör det inte alls  ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev leifen:

Håller med dig att debattera med riktiga debattörer kräver lite stil och nivå.... men fantasifigurer och forumtroll har för mig ett annat regelverk.

Jag lever efter den filosofiin Fritz.... tro gärna på att han finns, jag gör det inte alls  ;) 

Är du inte med i matchen eller?

Du lägger in ett foto och sen påstår att han inte finns .

Shame on u

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev leifen:

Håller med dig att debattera med riktiga debattörer kräver lite stil och nivå.... men fantasifigurer och forumtroll har för mig ett annat regelverk.

Jag lever efter den filosofiin Fritz.... tro gärna på att han finns, jag gör det inte alls  ;) 

Nu måste jag citera mig själv :)

 

Gillar inte trollet dessa påhopp, så hade han inte fortsatt tjafsa under nicket BTT.

Bara byta nickoch vara normal så kommer bra svar.

 

Säger som tidigare att BTT är en produkt av Mr Chang och Bibben i  fyllan.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev kenneth073:

Är du inte med i matchen eller?

Du lägger in ett foto och sen påstår att han inte finns .

Shame on u

Har inte påstått att fotot är av BTT, bara en person som lurat tjejer tidigare.

 

Skulle bli fler bilder på damer som blåser falanger, men det har aldrig ju hänt  

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...