Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev omarama:

Helt övertygad(igen :-) ) om att BTT startade träffen/festen med dom bästa intentioner men att pressen blev för stor.

Lite det som är fördelen med att inte bonka för mycket på egen trumma.....man kan bara dyka upp och ha det skoj utan behöva känna att man ska leva upp till någon bild av hur det ska vara som man inte känner sig bekväm i.

 

En mycket bra teori! Jag får också känslan av att BTT kan få kalla fötter om det blir för mycket hype om en nära förestående händelse.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

En mycket bra teori! Jag får också känslan av att BTT kan få kalla fötter om det blir för mycket hype om en nära förestående händelse.

 

Herr Chang har talat.

 

Det var väl typ 3:e gången han fick kalla fötter då eller kanske ännu fler. Det kändes inte speciellt seriöst att av honom att att likt tidigare träffblåsningar köra med samma stil. Största träffen....

 

Om man nu har en historia bakom sig med att starta träffar där man inte själv dyker upp kanske det vore klädsamt med en något lägre profil. 

 

Nä jag tror knappast han hade någon intention att genomföra träffen. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det verkligen ingen av Pattaya rävarna som masade sig ner till nämnda Stenbord utanför 7/11 på "träff tiden" och satte sig med en Leo och flinade åt det bizzara?

Själv kommer jag tillbaka först till påsk men hade jag varit "hemma" hade det vara obligatoriskt att vänta ut allas vår broder vid stenbordet.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 13 mars 2016 at 11:23, skrev Mankan:

 

Det var väl typ 3:e gången han fick kalla fötter då eller kanske ännu fler. Det kändes inte speciellt seriöst att av honom att att likt tidigare träffblåsningar köra med samma stil. Största träffen....

 

Om man nu har en historia bakom sig med att starta träffar där man inte själv dyker upp kanske det vore klädsamt med en något lägre profil. 

 

Nä jag tror knappast han hade någon intention att genomföra träffen. 

 

Jag tror ju att den käre brodern lider av svårartad torgskräck och när han såg uppslutningen här så fick han panik...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
11 minuter sedan, skrev MaiChai:

 

Jag tror ju att den käre brodern lider av svårartad torgskräck och när han såg uppslutningen här så fick han panik...

 

Är väl ett rätt så vedertaget fenomen hos heif-supporters :D

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen är nog att dagens BTT inte annat är än ett supertroll.

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror BTTs nick är kapat av någon annan stolle eller troll. I alla fall så långt i från verkligheten som många andra seriefigurer.

 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
On 2016-03-13 at 11:23, skrev Mankan:

 

 

 

Om man nu har en historia bakom sig med att starta träffar där man inte själv dyker upp kanske det vore klädsamt med en något lägre profil. 

 

 

 

:-)

 

56e96ba96d38d_Huvudetpspiken.thumb.jpg.2

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nja jag fick PM om jag var i pattis den 10 men jag åkte hem den 27 febr fick kännslan av att han ville ha någon som typ styrde upp det

Jag tror han blev för nervös helt enkelt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

Nja jag fick PM om jag var i pattis den 10 men jag åkte hem den 27 febr fick kännslan av att han ville ha någon som typ styrde upp det

Jag tror han blev för nervös helt enkelt

Det hade varit enkelt om han bett om det i tråden. Alla på MPR har ett gott hjärta och ställer upp i alla lägen.

Dock behövs en viss framförhållning på några veckor. 

Jag skulle ha gett allt mitt stöd och deltagande för att träffen skulle blivit av.

 

BTT kan inte leva på meriter från 1994 i Thailand och en söderbränd vattenkokare i Göteborg för en massa år sedan. 

 

Nu fick man en super trevlig helg i Prachuap Khiri Khan istället med mer än 5 MPR gubbs.  Maipenrai.....

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev knasen:

 

Är väl ett rätt så vedertaget fenomen hos heif-supporters :D

 

Stämmer nog ganska bra det för det var ganska länge sedan man kunde höra deras kraxande :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Btt .Om du är i Pattaya nu så får du gärna höra av dig med ett meddelande till mig här på mpr så kan vi styra upp nån liten fest 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-03-11 at 18:26, skrev rolba:

Oj, skjorta med knappar hela vägen upp :-)

Undrar hur många som förstod denna helt underbara kommentar? asg

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev amja:

Undrar hur många som förstod denna helt underbara kommentar? asg

Mvh

Amja

 

Säkert någon dumjävel som aldrig är i Thailand och sitter här och gör sig dryg över bilder, tror du inte det Anja?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
broder tuk tuk
On 2016-03-15 at 14:37, skrev leifen:

Tror BTTs nick är kapat av någon annan stolle eller troll. I alla fall så långt i från verkligheten som många andra seriefigurer.

 

 

 

Mitt nick har aldrig varit kapat.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Mitt nick har aldrig varit kapat.

 

BTT

Då vet jag att du ****** * ********

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Fixa en ny träff nu BTT, jag åker nog ner i höst. Men exakt när vete fan.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Fixa en ny träff nu BTT, jag åker nog ner i höst. Men exakt när vete fan.

Bättre du fixar en själv och bjuder in BTT som gäst.

 

Du är nog ensam att tro på tredje gången gillt ska lyckas :D 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
Precis nyss, skrev leifen:

Bättre du fixar en själv och bjuder in BTT som gäst.

 

Du är nog ensam att tro på tredje gången gillt ska lyckas :D 

Jag är en obotlig optimist.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Jag är en obotlig optimist.

Inte ovanligt i skolåldern ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hade inte BTT en ny största träff på g igen?

Har för mig att jag läste om det i någon annan tråd!

Fast här i festtråden verkar det inte finnas något.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Wangthong:

Hade inte BTT en ny största träff på g igen?

Har för mig att jag läste om det i någon annan tråd!

Fast här i festtråden verkar det inte finnas något.

 

Men skulle den inte vara i Laos någonstans? Har de fått 7-11 butiker där nu?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligt att BTT blev lite besviken på uppslutningen till naklua-träffen, var det inte bara songsam (här kan minnet svika mig dock) som tog sig dit, dvs inte ens BTT kom.

 

Men det har ju legat ute en fråga om att stanna longtime i Lao som jag tror BTT startade. Så kanhända nästa party blir där.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligt att BTT blev lite besviken på uppslutningen till naklua-träffen, var det inte bara songsam (här kan minnet svika mig dock) som tog sig dit, dvs inte ens BTT kom.



Men det har ju legat ute en fråga om att stanna longtime i Lao som jag tror BTT startade. Så kanhända nästa party blir där.




Kom det någon? Själv kunde jag inte komma då jag inte var i Thailand men tyckte det var konstigt att så många som inte kom dit klagade på Att träffen inte blev av.

Hoppas på en ny träff där vi andra kan ses o flina åt det hela.


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev apknug:

 

 


Kom det någon? Själv kunde jag inte komma då jag inte var i Thailand men tyckte det var konstigt att så många som inte kom dit klagade på Att träffen inte blev av.

Hoppas på en ny träff där vi andra kan ses o flina åt det hela.


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD

Har för mig att nån MPRare besökte naklua när han ändå var i närheten den dagen, men jag hade ju tyvärr åxå dragit hem när "träffen" var planerad att gå av stapeln.

Är jag bara i närheten så kan det ju vara kul att sammanstråla några stycken oavsett om BTT kommer eller inte  - bara jag nu hittar till rätt 7/11 åxå. Men en 7/11 nära VT1&2 i Jomtien skulle passa mig bättre så jag har krypavstånd hem. Finns ju ett barområde ovanför marknaden om man fortsätter upp från soi 5 som är ganska öde (senast jag var där i alla fall) och nån rödmålad lada med livemusik i änden på den soien tex.

 

Känns dock lite som om jag varit på en mini-MPR-träff varje gång jag besökt Maitans eller den gången hos "SCs motionsklubb för oss som letar ATMer". Verkar alltid sitta nån MPRare förutom ägarna där då.

 

Har ju varit till fiskmarknaden i naklua och det luktade inte nyponros där i alla fall så jag fattar inte varför man tvunget ska dra dit. Damerna parkerade mig i nån restaurang med en näve battingar (resten av plånboken togs omhand av damen) och strikta order om att inte kuta iväg nånstans. Sen fick personalen tydligen order om att se till att det aldrig stod en tom öl på mitt bord innan damerna försvann. Så jag hade ju en mycket liten MPR-träff i Naklua, alldeles själv faktiskt.

 

Vad jag skulle med battingarna till förstår jag fortfarande inte för betalningen blev ju av när hon "löste ut mig" från restaurangen. Men lite fickpengar är aldrig fel :)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...