Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Guest wUThai
11 minuter sedan, skrev Wwax:

Om man inte är så inne på tempel och rida elefant, vad ska man göra som turist i Thailand enligt dig?

Supa?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai
7 minuter sedan, skrev Wwax:

Meeh.. Ska/får man ju inte göra enligt Boa52.

Vafan gör man i Thailand då? :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Att be BTT att han ska göra något är väl lite som att läsa Kalle Anka och be honom att sätta på sig byxorna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Fredman:

Att be BTT att han ska göra något är väl lite som att läsa Kalle Anka och be honom att sätta på sig byxorna. 

 

Hur menar du då? Kalle Anka har ju alltid byxorna på sig, hur skulle det se ut annars :waaaht:

56e3f8431ab4f_KalleAnkautanbyxor.jpg.33e

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Wwax:

Meeh.. Ska/får man ju inte göra enligt Boa52.

Undra om du misssupfattade BOA52. Menade han inte att du inte ska åka till Thailand och supa med svenskar eftersom du kan göra det i Sverige. Om du åker till byn och super med thai är det säkert ok. Eller att supa med ryssar, engelsmän och tyskar i Pattaya eller Phuket är säkert ok också.

 

Fast nu läste jag has inlägg en gång till och fan vet om man ens fick ha fest. Sola gick fetbort i varje fall. Det enklaste är nog. skit, i BOA52 och ha kul bäst fan du vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som bilderna från denna träff ligger i en separat grupp.... Hoppas ni hade det kul!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev MaiChai:

Verkar som bilderna från denna träff ligger i en separat grupp.... Hoppas ni hade det kul!

 

Überhemlig grupp då isof skulle jag tro 555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
8 minuter sedan, skrev MaiChai:

Verkar som bilderna från denna träff ligger i en separat grupp.... Hoppas ni hade det kul!

Hörde att den var öppen endast för Hbg:are så passa på att ta en titt :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, satt de på hotellet o tjurade eller gjorde de nått annat?

Iofs har jag inte sett de gnällt heller, de förstod nog o accepterade att ändringar kan ske och e ok om man meddelar det.

BTT har ju inte sagt ett pip, och iom det fastslaget att han inte annat är än en bluff.....

Skickat från min LG-D855 via Tapatalk

Nä jag satt i Partille och surade

Christer

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kongo24:

Nä jag satt i Partille och surade

Christer

 

Då hade jag var tjurig också 55555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev kongo24:

Nä jag satt i Partille och surade

Christer

 

E det du som är Parille Jonny? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

 

E det du som är Parille Jonny? :big_smile:

Nej, någon Jonny känner jag inte till

Christer

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Nu får ju BTT fixa till en riktig brakfest som kompensation för denna som inte det blev så mycket av i förhållande till de högt ställda förväntningarna som vi alla hade.

 

Tar väl ett tag att planera, men till hösten skulle passa mig. Helst efter älgjakten då, men jag vet inte vad som kan toppa denna placering (utanför 7-11 var ju genialt) i Naklua så det får väl BTT fundera lite på.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Wwax:

Om man inte är så inne på tempel och rida elefant, vad ska man göra som turist i Thailand enligt dig?

 

Frågan var inte ställd till mig, men jag känner ända lust att ge ett seriöst svar.

 

För mig är det oändligt mer givande att bara observera thailändsk vardag än besöka tempel och rida elefant. Det kan för all del involvera en Beer Chang på en diskret placerad uteservering, men jag tycker att jag kan lära mig mycket om thailändskt vardagsliv från denna enkla utsiktsplats. För övrigt något exfru Chang aldrig förstod...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Herr Chang:

diskret placerad uteservering

 

Typ 7-11 då eller? Är du BTT:s dubbelnick? Vad är straffet för det?

 

11 minuter sedan, skrev Herr Chang:

bara observera thailändsk vardag

 

Jaha, jo men detta håller jag med om om du lägger till att interagera och involvera dig i vardagen.

 

16 minuter sedan, skrev Herr Chang:

involvera en Beer Chang

 

5555555555555555555555555

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Wangthong:

Undra om du misssupfattade BOA52. Menade han inte att du inte ska åka till Thailand och supa med svenskar eftersom du kan göra det i Sverige. Om du åker till byn och super med thai är det säkert ok. Eller att supa med ryssar, engelsmän och tyskar i Pattaya eller Phuket är säkert ok också.

 

Fast nu läste jag has inlägg en gång till och fan vet om man ens fick ha fest. Sola gick fetbort i varje fall. Det enklaste är nog. skit, i BOA52 och ha kul bäst fan du vill.

Heregud hur ni tänker fast nu är jag full alkoholen plus medicinen bär hem hälsningen

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Boa52:

Heregud hur ni tänker fast nu är jag full alkoholen plus medicinen bär hem hälsningen

Det låter ju inte sunt att blanda......

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎03‎-‎11 at 21:31, skrev M33:

 

Omarama? Gissar bara..

Inte då,träffade BTT under den berömda kaffekokarincidenten men det var inga problem,(lite lustigt att den upprör så många när HC tog det med ro,det var ändå hans pryl)inget fel på snubben igentligen,inte irl i alla fall.

Tycker helt ärligt lite synd om honom som verkar tro att han inte duger som han är utan måste kaxa upp sig över än det ena och än det andra för att bygga upp nån bild av sig själv som han inte kan leverera.

 

Helt övertygad om att det var det som hände med hans träff,allvarligt menad från början men sen blir pressen för stor och hela luftskeppet punkteras.....rätt tragiskt när dom flesta har fattat att det inte är så mycket som behövs,dyk upp utan att bete dig som ett rövhål så är du välkommen på alla träffar...ingen som behöver låtsas vara något dom inte är för att vara välkomna.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎03‎-‎11 at 21:34, skrev Wwax:

RDD-gubbarna, snälla som lamm numer.

Första gången vi syntes via ett forum var rätt länge sen och så vitt jag vet så jag har jag alltid betett mig som ett snällt litet lamm mot dig....störde mig mer än vanligt på det in

lägget!

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Fina ord men tror inte han någonsin hade för avsikt att närvara/genomföra träffen. Drömmer sig nog iväg från **torp i Skåne. Aldrig varit i Thailand.

 

Nu är det ju så att BTT är en tragisk mytoman/fegis men nästa vecka kör vi en hemlig MPR täff, happy hunting :)

 

Wvax fyller ju år den 15:e, så det ska vi fira, om vi kommer ihåg, annars, Grattis nu :)

 

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt övertygad(igen :-) ) om att BTT startade träffen/festen med dom bästa intentioner men att pressen blev för stor.

Lite det som är fördelen med att inte bonka för mycket på egen trumma.....man kan bara dyka upp och ha det skoj utan behöva känna att man ska leva upp till någon bild av hur det ska vara som man inte känner sig bekväm i.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat

 

Dessutom har apan min avatar slutat spela igen....uppdateringar i all ära men nån stans får man fan dra gränsen....

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev omarama:

Helt övertygad(igen :-) ) om att BTT startade träffen/festen med dom bästa intentioner men att pressen blev för stor.

 

Så tror jag också, men det största hindret för han var ju troligen att han var tvungen att åka till sina drömmars land Thailand, jag är väldigt skeptisk att han i huvudtaget varit där/här.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Boa52:

Heregud hur ni tänker fast nu är jag full alkoholen plus medicinen bär hem hälsningen

Det förklarar ju en hel del.....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...