Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Precis nyss, skrev Boa52:

Räcker nog inte med en, god natt på dej

God natt.Ska du gå på sängen redan??

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 487
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    61

  • Soengsang

    29

  • leifen

    28

  • Lappen

    26

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2016-08-31 at 17:27, skrev leifen:

Håller med dig att debattera med riktiga debattörer kräver lite stil och nivå.... men fantasifigurer och forumtroll har för mig ett annat regelverk.

Jag lever efter den filosofiin Fritz.... tro gärna på att han finns, jag gör det inte alls  ;) 

Egentligen ska jag ju inte lägga mig i det här men..

 

Lite komiskt blir det ju när du skriver att du inte tror att han finns men ändå så svarar du kvickt,till någon som inte finns?

Ja det är ju inte bara du alltså leifen.

Mata inte trollet är ju populärt att skriva,ändå så gör en handfull precis tvärt emot vad dom skriver och tjatar vidare om samma sak hela tiden.

Snacka om att mata det eventuella trollet.

 

Det blir faktiskt väldigt komiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kalasbullen:

Egentligen ska jag ju inte lägga mig i det här men..

 

Lite komiskt blir det ju när du skriver att du inte tror att han finns men ändå så svarar du kvickt,till någon som inte finns?

Ja det är ju inte bara du alltså leifen.

Mata inte trollet är ju populärt att skriva,ändå så gör en handfull precis tvärt emot vad dom skriver och tjatar vidare om samma sak hela tiden.

Snacka om att mata det eventuella trollet.

 

Det blir faktiskt väldigt komiskt.

Det är just därför troll matas. För att det ska bli komiskt. Tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Det är väl ganska enkelt att driva med er, inte mycke tanke verksammhet från er . BTT har ju fixat en lång tråd för ni fattar noll, totalt noll, men ni har ju lite roligt för ni vet inte ett smack, bara gissar och skriver en massa skit

 

Du som vet kanske då kan vara så vänlig och förklara för oss som inte vet ett smack? :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja dom på forumet som sett mig live kan säkert intyga att det är jag som speglas i glaset.

 

Vem skulle det annars vara??

 

BTT

 

Nej det kan jag inte alls, kan vara vem som helst, kan vara en doja också för den delen. 

Detta bevisar snarare motsatsen, detta är en person som tar ett foto. Du har hittills aldrig lyckats producera ett enda vettigt foto.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Har varit ca 5 år sammanlagt i Thailand.

 

BTT

Nu sjönk du ännu mer.............lol

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

Nu fick du ju ett bra förslag från SC, som du också tycker är bra, så gör det nu bara......gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Sakhon:

Nu fick du ju ett bra förslag från SC, som du också tycker är bra, så gör det nu bara......gör det.

 

Hahaha Thailandsräven (som inget vet) har under lång tid lovat lägga upp bilder, det brukar sluta med att han försvinner några dagar tills tråden sjunker undan.

Kom igen nu BTT!

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev kalasbullen:

Egentligen ska jag ju inte lägga mig i det här men..

 

Lite komiskt blir det ju när du skriver att du inte tror att han finns men ändå så svarar du kvickt,till någon som inte finns?

Ja det är ju inte bara du alltså leifen.

Mata inte trollet är ju populärt att skriva,ändå så gör en handfull precis tvärt emot vad dom skriver och tjatar vidare om samma sak hela tiden.

Snacka om att mata det eventuella trollet.

 

Det blir faktiskt väldigt komiskt.

 

Att vissa personer svarar en person som i deras ögon enbart är ett troll bottnar bara i en sak, ren avundsjuka. Jag har skrivit här och tidigare på gamla thaitjejer och delat med mig av tusentals och åter tusentals kunskaper och insikter om Thailand och dess barliv.

Nu vill vissa på grund av att dom kanske har velat framstå som större experter, enbart hämnas genom att ideligen påpeka att BTT aldrig har varit i Thailand och att bildbevis och andra bevis ständigt ska läggas in.

 

Tom efter att clion varit uppe i naklua och letat upp ett levande bevis som kunde intyga att jag faktiskt arbetat och bott i Pattaya fortsatte tvivlarna att häckla mig och mina inlägg om Thailand och jag har blivit kallad både mytoman och sinnesjuk.

Det gick tom så långt att jag fick brev där personer önskade se mig död och brinna i helvetet.

 

Sanningen är att jag aldrig skrivit något på varken thaitjejer eller maipenrai som inte varit verklighetsbaserat utifrån egen erfarenhet.

 

Visst jag har förstorat upp saker ibland och lagt till men allt har haft en kärna som bottnat i egen erfarenhet.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Att vissa personer svarar en person som i deras ögon enbart är ett troll bottnar bara i en sak, ren avundsjuka. Jag har skrivit här och tidigare på gamla thaitjejer och delat med mig av tusentals och åter tusentals kunskaper och insikter om Thailand och dess barliv.

Nu vill vissa på grund av att dom kanske har velat framstå som större experter, enbart hämnas genom att ideligen påpeka att BTT aldrig har varit i Thailand och att bildbevis och andra bevis ständigt ska läggas in.

 

Tom efter att clion varit uppe i naklua och letat upp ett levande bevis som kunde intyga att jag faktiskt arbetat och bott i Pattaya fortsatte tvivlarna att häckla mig och mina inlägg om Thailand och jag har blivit kallad både mytoman och sinnesjuk.

Det gick tom så långt att jag fick brev där personer önskade se mig död och brinna i helvetet.

 

Sanningen är att jag aldrig skrivit något på varken thaitjejer eller maipenrai som inte varit verklighetsbaserat utifrån egen erfarenhet.

 

Visst jag har förstorat upp saker ibland och lagt till men allt har haft en kärna som bottnat i egen erfarenhet.

 

BTT

 

Själv brukar jag svara dig för att jag tycker det är roligt. No hard feelings hoppas jag.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Att vissa personer svarar en person som i deras ögon enbart är ett troll bottnar bara i en sak, ren avundsjuka. Jag har skrivit här och tidigare på gamla thaitjejer och delat med mig av tusentals och åter tusentals kunskaper och insikter om Thailand och dess barliv.

Nu vill vissa på grund av att dom kanske har velat framstå som större experter, enbart hämnas genom att ideligen påpeka att BTT aldrig har varit i Thailand och att bildbevis och andra bevis ständigt ska läggas in.

 

Tom efter att clion varit uppe i naklua och letat upp ett levande bevis som kunde intyga att jag faktiskt arbetat och bott i Pattaya fortsatte tvivlarna att häckla mig och mina inlägg om Thailand och jag har blivit kallad både mytoman och sinnesjuk.

Det gick tom så långt att jag fick brev där personer önskade se mig död och brinna i helvetet.

 

Sanningen är att jag aldrig skrivit något på varken thaitjejer eller maipenrai som inte varit verklighetsbaserat utifrån egen erfarenhet.

 

Visst jag har förstorat upp saker ibland och lagt till men allt har haft en kärna som bottnat i egen erfarenhet.

 

BTT

Det är bara ett forum, ta inte allt så allvarligt. Du är min idol i alla fall. Och alla förstorar vi väl upp saker, jag hade försökt skaffa mig lite kilon i hur jag uttryckte mig men då var det nån rackare som sett mig - och där föll hela den idén.

 

Lite marigt att luras när jag blir påkommen, men försöka gör jag i alla fall. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tror ju jag att BTT varit i Thailand oavsett om han lägger foton eller inte.

 

Varför kan inte alla bjuda till och lägga in foton från de första resorna som "bevis" att de varit där, måste ju finnas mängder med goa Pattayafoton som verkar att vara favoritstället nummer ett att resa för de flesta till eller är det så att flickvänner eller fruar rivit sönder era foton.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Själv brukar jag svara dig för att jag tycker det är roligt. No hard feelings hoppas jag.

 

/ SatanG

 

Som dom flesta vet finns det ett BTT drev på sajten som alltid dyker upp när tillfälle ges att jaga villebrådet. Du tillhör inte det drevet

 

Detta drev av jägare är väl sammansatt och väl sammansvetsat.

 

Lite av charmen med drevet försvann när vissa av dom blev direkt hotfulla och påstod saker som dom tydligen hittat någonstans utanför sajten.

 

Jag tål kritik om den är konstruktiv och med glimten i ögat och den bygger på fakta.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
8 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nu tror ju jag att BTT varit i Thailand oavsett om han lägger foton eller inte.

 

Varför kan inte alla bjuda till och lägga in foton från de första resorna som "bevis" att de varit där, måste ju finnas mängder med goa Pattayafoton som verkar att vara favoritstället nummer ett att resa för de flesta till eller är det så att flickvänner eller fruar rivit sönder era foton.

 

 

Nja nog snarare så att dom är rädda för att frugorna ska gå in på sajten och upptäcka deras bilder.:)

 

Vilket jag absolut kan förstå.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag har under längre tid haft störd nattsömn pga av en fråga som plågat mitt inre och idag var det äntligen dags att ge sig ut på moppen för att få svaret på den stora frågan " finns det verkligen en 7/11 i den korsningen som BTT beskriver ?  Svaret blev....trumvirvel..........NEJ !!!  inte ens i närheten av korsningen. Det som finns är en Family Mart men en sån sketen affär besöker väl aldrig en medlem från MPR eller ? :crazy:

BTT 001.JPGBTT 004.JPGBTT 005.JPG

 

 

 

7-11 eller Family Mart, same, same but different. Brodern kan ju inte komma ihåg alla detaljer...

 

Jag är mest fundersam var den gode brodern hade tänkt vi skulle sitta på träffen? På avsatsen vid soptunnan/mynt telefonen? Eller skulle vi stått upp med vars en öl i en plastpåse  och dricka med sugrör?

 

Funkar kanske om man är max 25 år gammal men de flesta av träffdeltagarna tror jag är över det och kräver minst stenbord för att inmundiga öl...

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja nog snarare så att dom är rädda för att frugorna ska gå in på sajten och upptäcka deras bilder.:)

 

Vilket jag absolut kan förstå.

 

BTT

 

Varför då, det finns nog thaifruar som också har lite skelett i garderoben.

 

Det första jag gjorde när frugan kom till Sverige var att hon fick kolla alla mina fotoalbum, det här har jag varit med om, punkt och slut inget att diskutera och om du river sönder några foton så sitter du på första bästa flygplan tillbaka till Thailand och det fungerar än efter 20 år.

 

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Som dom flesta vet finns det ett BTT drev på sajten som alltid dyker upp när tillfälle ges att jaga villebrådet. Du tillhör inte det drevet

 

Detta drev av jägare är väl sammansatt och väl sammansvetsat.

 

Lite av charmen med drevet försvann när vissa av dom blev direkt hotfulla och påstod saker som dom tydligen hittat någonstans utanför sajten.

 

Jag tål kritik om den är konstruktiv och med glimten i ögat och den bygger på fakta.

 

BTT

Publicera några foton som understryker dina påståenden så försvinner "drevet".

Link to comment
Dela på andra sajter

Publicera några foton som understryker dina påståenden så försvinner "drevet".


Jamen svårare är det inte.....
Och ta egentagna bilder denna gång, inte googlade Rigabilder.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Det är väl bara att scanna in sidorna från passet om han var där då och då så är saken klar

 

15 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Bra förslag sen kanske man kan stänga till käften på bla lappen:)

 

BTT

 

Ett utmärkt förslag, men har du glömt att du redan startat en stämpeltråd? :6:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:


Jamen svårare är det inte.....
Och ta egentagna bilder denna gång, inte googlade Rigabilder.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Jag måste ha missat något. Upplys mig är du snäll :)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Att vissa personer svarar en person som i deras ögon enbart är ett troll bottnar bara i en sak, ren avundsjuka.

 

BTT

 

Avundsjuk på vad? Att du ljuger som en borstbindare. Inte ha några bilder från alla otaliga resor. 

Nej du anledningen till att du är illa omtyckt beror på andra orsaker som många nya medlemmar inte vet om.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Att vissa personer svarar en person som i deras ögon enbart är ett troll bottnar bara i en sak, ren avundsjuka. Jag har skrivit här och tidigare på gamla thaitjejer och delat med mig av tusentals och åter tusentals kunskaper och insikter om Thailand och dess barliv.

Nu vill vissa på grund av att dom kanske har velat framstå som större experter, enbart hämnas genom att ideligen påpeka att BTT aldrig har varit i Thailand och att bildbevis och andra bevis ständigt ska läggas in.

 

Tom efter att clion varit uppe i naklua och letat upp ett levande bevis som kunde intyga att jag faktiskt arbetat och bott i Pattaya fortsatte tvivlarna att häckla mig och mina inlägg om Thailand och jag har blivit kallad både mytoman och sinnesjuk.

Det gick tom så långt att jag fick brev där personer önskade se mig död och brinna i helvetet.

 

Sanningen är att jag aldrig skrivit något på varken thaitjejer eller maipenrai som inte varit verklighetsbaserat utifrån egen erfarenhet.

 

Visst jag har förstorat upp saker ibland och lagt till men allt har haft en kärna som bottnat i egen erfarenhet.

 

BTT

Ledsen att säga det men du är inte den enda som lyckats övertyga Clion om ett och annat. De flesta andra är nog inte så lätt övertygade.

 

Om du nu inte vill ha det så kallade "drevet" efter dig. Varför fortsätter du i samma still med fortsatta lögner om att du skall anordna MPR träffar? Alla vet ju att det kommer sluta i "Laga förfall".

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Lappen:

 

Jag måste ha missat något. Upplys mig är du snäll :)

Och för hela berättelsen om resan kolla en sida bakåt från länken.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Och för hela berättelsen om resan kolla en sida bakåt från länken.

 

Haha det kan ju fan inte vara sant vad denna man ljuger :D

Han påminner om en gammal chef jag hade som är en mytoman.

 

En av hans berömda historier var att han åkte motorcykel i norra sverige när det plötsligt sprang upp en ren.

Eftersom han inte hade tid att stanna drog han upp motorcykeln på bakhjulet och klöv renen och fortsatte köra.

Än hur man ifrågasatte och påtalade det omöjliga i historien lyckades han slingra sig ur det.

Något som btt också lyckas med och till råga på får ryggdunkningar att han inte ska hänga läpp över "drevet" :D

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...