Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Har du anmält dig Clion, kommer du själv lr är hon med du vet??

Nej Gusing jag åker hem 27 februari tyvärr viste jag inte att brodern skulle ha party i Mars om ja vetat så hade jag kört 4 månader

och hjälpt honom å fixat festen Tyvärr är han för blyg och ordna nått

Men jag ska försöka pusha honom i tråden .Han kan ju börja med en anmälnings lista så kan man ju hoppas att han får till det

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • leifen

    14

  • Avregistrerad clion

    11

  • HuaHindinnge

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Men Clion hittade ju en tjej på en skola som kunde intyga att jag arbetat på både LC och BEC.

Hon heter för övrigt Patsy och kan numera hittas på en skola på soi Bukkaho

BTT

Ja jag hittade henne hon kände igen dig .Din darling jobbade ju i Bangkok då du fick ju hennes telefon nummer (Jobbkompisen )

Men hon har möjligen hennes numer och ringer henne i så fall mer kan ja inte öra det var ju 2009 :sure:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Leijfen om du och jag ska åka tuktuk från Udon, vad finns då bättre än vår broder, tuktuk som kan köra han måsta vara den bästa chaffisen, måste åtminstone ha sett en tuktuk. Du och jag kan sitta där bak med en ishink med grejer i och ragga brudar på vägen. jag måste bara förlänga semestern med 14 dar, svåraste förklara för min fru.

Ojojoj blir inte lätt

De hade ha gillat men ha är så blyg och mesig .Skulle man inte tro nr han skrev om sina bravader 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför denna bild dök upp ;)

2079121875_26bcc40631_o.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så den där så kallade bevisningen bestod i att någon sa sig känna igen BTT på någon bild du visade. Jag kommer ihåg detta och jag är lika lite övertygad nu som då. Clion den godtrogne spanaren utsänd för att söka bevis för BTT:s fabler. Kan det sluta på något annat sätt än Jackpot. :)

Du det är inget trams du var ju med på den tiden .Å jag var lika osäker på honom som du .Verkar vara Jag blev faktisk förvånad att de han skrev var sant

Sen var han ju och hälsa på i Gbg i samband med en fotbollsmatch mellan blåvit och hans lag Helsingborg   

De var då han satte vatten kokarn på spisen i Changs lägenhet å fru chang blev galen 5555

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej Gusing jag åker hem 27 februari tyvärr viste jag inte att brodern skulle ha party i Mars om ja vetat så hade jag kört 4 månader

och hjälpt honom å fixat festen Tyvärr är han för blyg och ordna nått

Men jag ska försöka pusha honom i tråden .Han kan ju börja med en anmälnings lista så kan man ju hoppas att han får till det

Du har inte läst som vanligt, anmälnings lista lista finns

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det känns som om BTT skulle behöva hjälp att styra upp detta arrangemang. Det vore ju något för dig, tror att BTT skulle behöva den assistansen. Två riktiga veteraner som parhästar, vilken höjdare. 

Var lite tveksam först men känner nu att det bara blir bättre och bättre. Kanske måste försöka att få ledigt för att åka ner.

Ja ska försöka hjälpa till

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Man föreställer sig en typ av person och när man träffar honom så blir man besviken på nåt sätt

Men han har väll sett en del på 6an å 8an sen har han fantiserat om saker men de kåserierna var underbara

fan va ja garva det var det ena efter det andra om darlingar  ( det namnet kommer från honom )    

Det var ju snack om isan darlingar mm mm mm mm  Gubbarna gick ju upp i spagat 555

Ja herre gud va roligt de var vid den tiden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du har inte läst som vanligt, anmälnings lista lista finns

ok tack har inte lus läst tråden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tror att det blir en dj jackpot, alla blir vinnare utom broder tuktuk han ska köra rån Udon i en tuktuk

Det blir ett minus

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Eter som jag inte kan medverka så ska jag försöka å hjälp till

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade tänkt ordna en forumträff utanför seven eleven butiken vid soi Potisarn den 10 mars

Alla som vill komma kan anmäla sig i denna tråd.

Mer information kommer senare.

BTT

Hmm, kanske har BTT rätt, det här kommer bli den största forumträffen i Naklua någonsin med tanke på intresset. Notera dock att Brodern själv inte lovat komma så han kanske sköter arrangemanget från Sverige.....

Ändrades av toi
felskrivet
Link to comment
Dela på andra sajter

De hade ha gillat men ha är så blyg och mesig .Skulle man inte tro nr han skrev om sina bravader 

Nä man ska nog inte tro så mycket på hans bravader.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har missat nåt, var ligger den skolan på soi bukhao, BTT?

Det fanns en skola där for 15-20 år sedan, ungefär där Roffe "pumptjuven" hade sitt hål i väggen, nästan mitt emot Soi Honey har jag for mig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har missat nåt, var ligger den skolan på soi bukhao, BTT?

Den ligger lite innan man kommer fram till marknaden i slutet av soi Bukaho mot South Pattaya Road hållet.

På höger sida.

Där finns en fotoaffär med.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du det är inget trams du var ju med på den tiden .Å jag var lika osäker på honom som du .Verkar vara Jag blev faktisk förvånad att de han skrev var sant

Sen var han ju och hälsa på i Gbg i samband med en fotbollsmatch mellan blåvit och hans lag Helsingborg   

De var då han satte vatten kokarn på spisen i Changs lägenhet å fru chang blev galen 5555

Stämmer inte riktigt att fru Chang blev galen.

Minns att herr Chang lovade att blidka henne så att fadäsen med spisplattan skulle glömmas.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Är sugen men vet ej om jag kan ta ledigt just då. 
  • Men hur är det. Kommer denna största forumträff att bli större eller lika stor som den förra största forumträffen?
  • Ulla på posten har hon skickat stand in?
  • Visst borde Mama kunna ordna karaoke så att de thailändska gf kan få något roligt att sysselsätta sig med? En kassettspelare till och en griffeltavla att skriva texten på borde väl lösa materialbehovet.
Link to comment
Dela på andra sajter

Här försöker btt anordna en trevlig träff och så är några så jäkla negativa. Ett par songthew hopp från mig så hade jag bara varit kvar i landet hade jag kankse kikat förbi, nu tar visumet slut så det är bara snällt att åka hem och hoppas att ni får det bra vid stenborden.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kmm.. Då har du missat när BTT senast skulle fixa en träff hehe. Så att det finns tvivlare är inte förvånande...snarare förväntat ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer inte riktigt att fru Chang blev galen.

Minns att herr Chang lovade att blidka henne så att fadäsen med spisplattan skulle glömmas.

BTT

Inte fan blev hon imponerad, eller vad tror du?

  • Är sugen men vet ej om jag kan ta ledigt just då. 
  • Men hur är det. Kommer denna största forumträff att bli större eller lika stor som den förra största forumträffen?
  • Ulla på posten har hon skickat stand in?
  • Visst borde Mama kunna ordna karaoke så att de thailändska gf kan få något roligt att sysselsätta sig med? En kassettspelare till och en griffeltavla att skriva texten på borde väl lösa materialbehovet.

Kan ju inte bli mindre än den förra största träffen?

Fast var det inte i Jomtien den inte var?

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...