Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Naklua


broder tuk tuk

Recommended Posts

Hej Leifen

När du har hälsat på mej i Nong Or så behöver du nog en mån rehablitering så lova inte för mycke

Har du brudar??

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 152
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    27

  • leifen

    14

  • Avregistrerad clion

    11

  • HuaHindinnge

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En gammal avdankad katoy finns som reserv, Thaiaren rata men han är så kräsen

Kom till Pattis som omväxling då. 

Hälsa Thairaren (svensk) om det är samma vän.

Tanka upp din tuktuk och sväng förbi så samåker vi till fiskebyn.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom till Pattis som omväxling då. 

Hälsa Thairaren (svensk) om det är samma vän.

Tanka upp din tuktuk och sväng förbi så samåker vi till fiskebyn.

Ha ha, Det gäller då att både jag och tuktuken är tankad, ja thaiaren är svensk han jag prata om i telefon

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde inte denna tråd komma med någon sorts varningstext. :)

Någon ny medlem kan ju faktiskt tro att BTT kommer att ordna en träff och planera för att delta.

Vi andra som har varit med ett tag vet ju att det inte kommer att hända.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde inte denna tråd komma med någon sort varningstext. :)

Någon ny medlem kan ju faktiskt tro att BTT kommer att ordna en träff och planera för att delta.

Vi andra som har varit med ett tag vet ju att det inte kommer att hända.

funderade faktiskt på det också. ;)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

För oss ungdomar och gröngölingar som saknar en karta över Pataya vore det bra om någon publicerade en karta så vi kan hitta.

Startar man från gamla Carefure och åker mot stranden, skall man sedan åka 2:a gatan till höger eller skall man ner till betchroad?

Ungtuppen born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Som skrivits är alla välkommna även om jag kanske inte vill ha Thomas Quick eller Juha Valjakala på festen.

BTT

Som av en händelse läste jag en nyhet idag om att Juha har avvikit från en permission och är på rymmen. Helt sant.

Han är säkert på väg.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

funderade faktiskt på det också. ;)

Nää det gjorde du inte, du har redan bokat... Jag åxå...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer Ragson att spela på festen BTT

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Okej. Jag kommer. Hoppas det är seriöst denna gång.

Vem är Irene??

Irene är en svensk kvinna som jag träffade på soi 7 för några månader sen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Kommer Ragson att spela på festen BTT

Musiken fixar mama. Hon har en kassetbandspelare och kasseter med bla Thaiorathai.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

WOW! Virrpannan anmäler sig också nu!

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Butiken ligger precis bakom stenborden och framför borden finns gott om god mat för den som önskar.

En rättelse, spriten och groggvirket och snacksen kan man köpa hos mama eller inne på seven. Mama är dock några baht billigare bla vad gäller fiskchips och vatten.

Det lättaste att hitta till träffen är att kliva på en songtaew utanför big C med riktning dolphins roundabout och sen rakt fram i rondellen in på Naklua Road och ytterligare ca 200 meter.

Då har ni festplatsen på er högra sida.

BTT

Från stället dåligt med stenbord då 2009 möjligen bättre nu och ett foto på mama

DSC02233-1.JPG

DSC02234-1.JPG

DSC02236-1.JPG

DSC02243-2.JPG

DSC02247-2.JPG

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Om man ska gå på en enda forum träff, så är det väl denna man inte får missa. Kommer.....

Då får ni PMa brodern tog mig 2 dar å hitta stället (finns ju seven i varje hörne)

men på den tiden 2009 så var han häcklad på forumet troll mm

Men jag gav mig fan på att kolla .Och det stämde hitta hans arbetskamrat (arbetade ju som lärare) och det stämde den som han var ihop med arbetade i Bangkok då men hennes väninna kom ihåg honom  fick ju ett kort på oraklet som ja visade yuo no him 555555

å tro fan ja hitta .Här en bild där jag och darlingen var på fel skola

Ett flertal Seven besöktes men tji

 

Och ett par skolor den här var det inte .Och tyvär hittar jag inte hanns arbetskamrat bland alla fotona (försvann nog när den senaste pc krascDSC01317.thumb.jpg.b5115b1d6812e2d029375hade )

DSC01320.thumb.jpg.316abd14a14c8e7c55b39

Känner ni igen honom ????

DSC01321.thumb.jpg.26ed06aca90c9183dc672

Skickade denna bilden till brodern men förstod att jag var på fel platts runt 7 och 8 an När han höll till i Naklua Men ja hade ju läst hans anekdoter om 6an mm det var en härlig tid jag läste varje morgon om han hade skrevigt nåt  .Och den bästa glömmer jag aldrig Var är bästa stället i Baren å hitta nått

Jo utanför damtoaletten med en kikare enligt brodern Det tog ju en del minuter innan polletten ramla ner Sen garva jag i 2 veckor speciellt när jag åkte till jobbet .Såg framför mig hur han spanade efter darlingen ahha nu gick hon över gatan till den baren

Sen körde ja ju den vid den första Örebro träffen fan va gubbarna hajade å garvade Ja det var tider som tydligen inte kommer tillbaka Men vi har våran Måne kvar de är inte många som klår honom på äventyr bara jag 555555 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du anmält dig Clion, kommer du själv lr är hon med du vet??

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leijfen om du och jag ska åka tuktuk från Udon, vad finns då bättre än vår broder, tuktuk som kan köra han måsta vara den bästa chaffisen, måste åtminstone ha sett en tuktuk. Du och jag kan sitta där bak med en ishink med grejer i och ragga brudar på vägen. jag måste bara förlänga semestern med 14 dar, svåraste förklara för min fru.

Ojojoj blir inte lätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får ni PMa brodern tog mig 2 dar å hitta stället (finns ju seven i varje hörne)

men på den tiden 2009 så var han häcklad på forumet troll mm

Men jag gav mig fan på att kolla .Och det stämde hitta hans arbetskamrat (arbetade ju som lärare) och det stämde den som han var ihop med arbetade i Bangkok då men hennes väninna kom ihåg honom  fick ju ett kort på oraklet som ja visade yuo no him 555555

å tro fan ja hitta .Här en bild där jag och darlingen var på fel skola

Ett flertal Seven besöktes men tji

 

Och ett par skolor den här var det inte .Och tyvär hittar jag inte hanns arbetskamrat bland alla fotona (försvann nog när den senaste pc krascDSC01317.thumb.jpg.b5115b1d6812e2d029375hade )

DSC01320.thumb.jpg.316abd14a14c8e7c55b39

Känner ni igen honom ????

DSC01321.thumb.jpg.26ed06aca90c9183dc672

Skickade denna bilden till brodern men förstod att jag var på fel platts runt 7 och 8 an När han höll till i Naklua Men ja hade ju läst hans anekdoter om 6an mm det var en härlig tid jag läste varje morgon om han hade skrevigt nåt  .Och den bästa glömmer jag aldrig Var är bästa stället i Baren å hitta nått

Jo utanför damtoaletten med en kikare enligt brodern Det tog ju en del minuter innan polletten ramla ner Sen garva jag i 2 veckor speciellt när jag åkte till jobbet .Såg framför mig hur han spanade efter darlingen ahha nu gick hon över gatan till den baren

Sen körde ja ju den vid den första Örebro träffen fan va gubbarna hajade å garvade Ja det var tider som tydligen inte kommer tillbaka Men vi har våran Måne kvar de är inte många som klår honom på äventyr bara jag 555555 

Så den där så kallade bevisningen bestod i att någon sa sig känna igen BTT på någon bild du visade. Jag kommer ihåg detta och jag är lika lite övertygad nu som då. Clion den godtrogne spanaren utsänd för att söka bevis för BTT:s fabler. Kan det sluta på något annat sätt än Jackpot. :)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så den där så kallade bevisningen bestod i att någon sa sig känna igen BTT på någon bild du visade. Jag kommer ihåg detta och jag är lika lite övertygad nu som då. Clion den godtrogne spanaren utsänd för att söka bevis för BTT:s fabler. Kan det sluta på något annat sätt än Jackpot. :)

Tror att det blir en dj jackpot, alla blir vinnare utom broder tuktuk han ska köra rån Udon i en tuktuk

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Då får ni PMa brodern tog mig 2 dar å hitta stället (finns ju seven i varje hörne)

men på den tiden 2009 så var han häcklad på forumet troll mm

Men jag gav mig fan på att kolla .Och det stämde hitta hans arbetskamrat (arbetade ju som lärare) och det stämde den som han var ihop med arbetade i Bangkok då men hennes väninna kom ihåg honom  fick ju ett kort på oraklet som ja visade yuo no him 555555

å tro fan ja hitta .Här en bild där jag och darlingen var på fel skola

Ett flertal Seven besöktes men tji

 

Och ett par skolor den här var det inte .Och tyvär hittar jag inte hanns arbetskamrat bland alla fotona (försvann nog när den senaste pc krascDSC01317.thumb.jpg.b5115b1d6812e2d029375hade )

DSC01320.thumb.jpg.316abd14a14c8e7c55b39

Känner ni igen honom ????

DSC01321.thumb.jpg.26ed06aca90c9183dc672

Skickade denna bilden till brodern men förstod att jag var på fel platts runt 7 och 8 an När han höll till i Naklua Men ja hade ju läst hans anekdoter om 6an mm det var en härlig tid jag läste varje morgon om han hade skrevigt nåt  .Och den bästa glömmer jag aldrig Var är bästa stället i Baren å hitta nått

Jo utanför damtoaletten med en kikare enligt brodern Det tog ju en del minuter innan polletten ramla ner Sen garva jag i 2 veckor speciellt när jag åkte till jobbet .Såg framför mig hur han spanade efter darlingen ahha nu gick hon över gatan till den baren

Sen körde ja ju den vid den första Örebro träffen fan va gubbarna hajade å garvade Ja det var tider som tydligen inte kommer tillbaka Men vi har våran Måne kvar de är inte många som klår honom på äventyr bara jag 555555 

Mannen på bilden är mister Kittapong Chaidej ägare till dåvarande LC school på soi 6.

Enligt uppgift är han utbildad advokat även om jag tar dom uppgifterna med en nypa salt.

Felet bestod för övrigt i att Clion trodde att LC school var BEC school men ägaren för BEC school var inte mister Kittapong utan en kvinna vid namn Ning.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Så den där så kallade bevisningen bestod i att någon sa sig känna igen BTT på någon bild du visade. Jag kommer ihåg detta och jag är lika lite övertygad nu som då. Clion den godtrogne spanaren utsänd för att söka bevis för BTT:s fabler. Kan det sluta på något annat sätt än Jackpot. :)

Men Clion hittade ju en tjej på en skola som kunde intyga att jag arbetat på både LC och BEC.

Hon heter för övrigt Patsy och kan numera hittas på en skola på soi Bukkaho

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får ni PMa brodern tog mig 2 dar å hitta stället (finns ju seven i varje hörne)

men på den tiden 2009 så var han häcklad på forumet troll mm

Men jag gav mig fan på att kolla .Och det stämde hitta hans arbetskamrat (arbetade ju som lärare) och det stämde den som han var ihop med arbetade i Bangkok då men hennes väninna kom ihåg honom  fick ju ett kort på oraklet som ja visade yuo no him 555555

å tro fan ja hitta .Här en bild där jag och darlingen var på fel skola

Ett flertal Seven besöktes men tji

 

Och ett par skolor den här var det inte .Och tyvär hittar jag inte hanns arbetskamrat bland alla fotona (försvann nog när den senaste pc krascDSC01317.thumb.jpg.b5115b1d6812e2d029375hade )

DSC01320.thumb.jpg.316abd14a14c8e7c55b39

Känner ni igen honom ????

DSC01321.thumb.jpg.26ed06aca90c9183dc672

Skickade denna bilden till brodern men förstod att jag var på fel platts runt 7 och 8 an När han höll till i Naklua Men ja hade ju läst hans anekdoter om 6an mm det var en härlig tid jag läste varje morgon om han hade skrevigt nåt  .Och den bästa glömmer jag aldrig Var är bästa stället i Baren å hitta nått

Jo utanför damtoaletten med en kikare enligt brodern Det tog ju en del minuter innan polletten ramla ner Sen garva jag i 2 veckor speciellt när jag åkte till jobbet .Såg framför mig hur han spanade efter darlingen ahha nu gick hon över gatan till den baren

Sen körde ja ju den vid den första Örebro träffen fan va gubbarna hajade å garvade Ja det var tider som tydligen inte kommer tillbaka Men vi har våran Måne kvar de är inte många som klår honom på äventyr bara jag 555555 

Det känns som om BTT skulle behöva hjälp att styra upp detta arrangemang. Det vore ju något för dig, tror att BTT skulle behöva den assistansen. Två riktiga veteraner som parhästar, vilken höjdare. 

Var lite tveksam först men känner nu att det bara blir bättre och bättre. Kanske måste försöka att få ledigt för att åka ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad hette den tråden som Herr Chang gjorde när BTT var på besök I Göteborg och bl.a. brände  tekokaren ?

Jag skrattade i flera månader när jag tänkte på denna tråden ,så proffsigt gjort av Changen

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...