Jump to content

Öppen grupp  ·  122 medlemmar

Donald Trump
IGNORERAD

018 Donald Trump


Herr Chang

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Esspe:

Nej det där har han aldrig sagt.

 

Sent ska syndaren vakna och omvändelse under galgen. Nu har t.o.m. Donald kastat in handduken, bara JK kvar.

Var inte så säker på att bara JK kvarstår - t o m Ken har just vaknat till för att köra samma runda med fake news för åttonde gången i diskussionen 😉

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev GreenValley:

Finnar sorteras in i grupp 1 bland SD:are och övriga rasister!

Däremot saknar jag gruppen Resesällskap.

Jag tänker på Mark L. Hyfsat mjuka handleder. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Esspe:

Ja dom gick väl billigt nu 🤣

Ingen aning om nu men jag betalade fullpris för 1 månad sen och dom är värda varenda krona!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
4 timmar sedan, skrev Esspe:

Nej det där har han aldrig sagt.

 

Sent ska syndaren vakna och omvändelse under galgen. Nu har t.o.m. Donald kastat in handduken, bara JK kvar.

Tills skillnad mot medhängare så står jag på barrikaderna till det bitter end.  Du behöver inte vara orolig. Som jag talat om minst tio gånger. När det är över så. 

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
13 minuter sedan, skrev Tallviking:

Flög i privat jetplan för att storma Kapitolium

 

bild.thumb.png.8bd5f004cab7b9ea5f5001fd19ebb72f.png

 

https://www.svd.se/flog-i-privat-jetplan-for-att-storma-kapitolium

Fan igen . Jag håller helt med att detta var organiserat. Som i Sverige när det gäller mördare med Svenska namn. Då skriver man deras riktiga. När det är icke svenskar då pixlar man eller tiger. 

Självklart ska alla som stormade åtalas och ges straff. Namnen kommer garanterat fram då får jag återkomma. Ha nu en bra kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Trumps besked: ”Jag deltar inte”

USA:s president Donald Trump kommer inte att närvara vid ceremonin där Joe Biden svärs in som ny president den 20 januari, skriver han på Twitter.

 

”Till alla de som har frågat, jag kommer inte att delta vid installationsceremonin den 20 januari”, skriver den nuvarande presidenten i ett inlägg på Twitter.

 

https://www.svd.se/trumps-besked-jag-deltar-inte

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev John Khonken:

Tills skillnad mot medhängare så står jag på barrikaderna till det bitter end.  Du behöver inte vara orolig. Som jag talat om minst tio gånger. När det är över så. 

Det var som fan, var du med och stormade? Det är nog snart bara du och Trumpen som inte fattat att det var längesedan det var över. 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Soengsang:

Även en normalt smarta killar som Mathias Karlsson och Björn Söder, kan göra grodor.......

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Soengsang:

Förstår du inte att det är enskilda politker, och inte partiet?

Även en normalt smarta killar som Mathias Karlsson och Björn Söder, kan göra grodor.......

Är det så där du tycker att jag ska bortförklara Sossarnas snedsteg?
Jo men det är klar att enskilda Socialdemokrater kan springa omkring i köpcentrum, och flyga till Kanarieöarna.
Vad har det med denna diskussionen att göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Krille:

Var inte så säker på att bara JK kvarstår - t o m Ken har just vaknat till för att köra samma runda med fake news för åttonde gången i diskussionen 😉

 

/Krille

Ken går ju från klarhet till klarhet, nu fixar han ju att lägga in en bild iaf... snart kanske det kommer skriven text också 😀

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
6 hours ago, John Khonken said:

Fan igen . Jag håller helt med att detta var organiserat. Som i Sverige när det gäller mördare med Svenska namn. Då skriver man deras riktiga. När det är icke svenskar då pixlar man eller tiger. 

Självklart ska alla som stormade åtalas och ges straff. Namnen kommer garanterat fram då får jag återkomma. Ha nu en bra kväll

Crisis actors, som man brukar använda.

Ännu en "false flag attack".

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev Soengsang:

Förstår du inte att det är enskilda politker, och inte partiet?

Även en normalt smarta killar som Mathias Karlsson och Björn Söder, kan göra grodor.......

Hoppas ditt inlägg var skrivet med ironi, annars är att kalla Björn Söder för smart ungefär som att kalla Dolly Parton för flatbröstad.

 

/7 mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådärja, då har han twittrat färdigt om han inte gör som @Bikeoch kommer igen under nytt nick. Trumpy kanske?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, John Khonken said:

Tills skillnad mot medhängare så står jag på barrikaderna till det bitter end.  Du behöver inte vara orolig. Som jag talat om minst tio gånger. När det är över så. 

När eller vad krävs för att detta ska anses vara över, 20 Jan?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
1 timme sedan, skrev SatanG:

När eller vad krävs för att detta ska anses vara över, 20 Jan?

 

/ SatanG

Helt rätt

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vem var John Sullivan och vad gjorde han i capitolium i Washington. Ni tror väl på aftonhoran eller hur. Läs sista delen

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAJrgO/han-filmade-dodsskjutningen-i-kongressen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps John Sullivan är en känd vänsteraktivist och medlem i Antifa från Utah. Råkade han cykla förbi tror ni

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev John Khonken:

Vem var John Sullivan och vad gjorde han i capitolium i Washington. Ni tror väl på aftonhoran eller hur. Läs sista delen

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAJrgO/han-filmade-dodsskjutningen-i-kongressen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps John Sullivan är en känd vänsteraktivist och medlem i Antifa från Utah. Råkade han cykla förbi tror ni

Du verkar cyckla hela vätternrundan på repeat

Link to comment
Dela på andra sajter

Twitter stänger av Trump permanent: ”Risk för fler våldsuppmaningar”

 

Twitter har beslutat att stänga ner Donald Trumps konto permanent efter de våldsamma upploppen i Washington D.C. Plattformen bedömer att det finns en risk för ytterligare uppmaningar till våld från presidentens håll.

”Jag ser över möjligheterna att skapa en egen plattform inom en snar framtid”, skriver Trump på Vita husets officiella Twitterkonto.

 

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/twitter-stanger-av-trump-permanent-risk-for-fler-valdsuppmaningar

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, John Khonken said:

Vem var John Sullivan och vad gjorde han i capitolium i Washington. Ni tror väl på aftonhoran eller hur. Läs sista delen

 

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAJrgO/han-filmade-dodsskjutningen-i-kongressen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ps John Sullivan är en känd vänsteraktivist och medlem i Antifa från Utah. Råkade han cykla förbi tror ni

Det står ju artikeln att han var där medvetet, så varför skulle vi tro att han cyklade förbi?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Helt rätt

Det här börjar likna bankkrisen 2017, datumen flyttas hela tiden framåt.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Visst måste ni njuta just nu. Censur censur censur. Enligt er en riktigt fin demokrati. Yttrande frihet finns inte längre. Utan kommunism  och klanen gillar det. Det säger allt om er. 

Njut nu början till slutet av vår frihet som vi tagit för givet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...